Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Melegedő

Mindent a leszbikusokról, tabuk nélkül!

2016. november 30. - Juhász.Gábor

342f9102-fc7b-4ea8-9108-4849fa81a40b.jpg

Miután a melegek mindennapjait és szexuális életét korábban már kiveséztük, épp itt az ideje, hogy beszéljünk a leszbikusokról is. Összegyűjtöttük hát a kérdéseiteket, a legártatlanabbaktól a leggátlástalanabbakig, hogy egyszer s mindenkorra választ találjunk rájuk.

Mivel szerkesztőségünknek sajnos még nincs leszbikus tagja, ezért kedves ismerősünk, Juli segítségét kértük, aki örömmel állt rendelkezésünkre. Ezúton is köszönjük neki a munkát és a türelmet! :)

Nem is szaporítanám tovább a szót, jöjjenek a kérdések és a válaszok, ahogy szoktuk, tabuk nélkül!

Állítólag a leszbikusok kiábrándult heterók vagy biszexuálisok. Igaz ez?

Nem. Sokan, sokfélék vagyunk. Nem nagyon van értelme kutatni, hogy miért meleg, vagy hetero valaki, de önmagában a kiábrándultság sosem elég ok. Sok kiábrándult heterót ismerek, akik ettől még nem buzultak be. Nem ilyen egyszerű, hogy “Csalódtam valakiben, akkor ezentúl csak a másik neműekkel fogok járni vagy szexelni.” Már csak azért sem, mert akiben csalódik az ember, az nem képviseli az egész férfi nemet. Ráadásul csalódni azonos neműben is lehet.

A leszbikus nők is kedvelik az anális szexet?

Bizonyára. Rengeteg leszbikusoknak szóló oldalon említve van, és ennek is rengeteg formája létezik.

Ha két leszbikus régóta együtt van, ők is leszoknak az orális szexről, mint a hetero párok általában?

Nem tudok mindenki nevében nyilatkozni, az azonban biztos, hogy egy hosszú távú kapcsolatban  legyen az homo vagy hetero  a szex változik. Ahogy egyre közelebb kerülünk egymáshoz, rájövünk arra, hogy az intimitást sokféleképpen meg lehet élni, nem csak kizárólag a szexben. Ennek lehet egyik következménye, hogy a szex, vagy annak bizonyos formái ritkulnak vagy lerövidülnek.  

Miért férfias a leszbikusok legtöbbje? Miért öltözik fiúsan, vágatja a haját fiúsra, hord pasisabb cuccokat, stb.

Nem gondolom, hogy a többség fiús. Mivel a nagyon fiús lányok feltűnőbbek, ezért gondolhatjuk, hogy a leszbikusok többsége az. Azt gondolom, hogy leszbikusnak lenni egyfajta szabadság: a társadalom elvárásai kevésbé hatnak ránk. A női magazinokból sugárzott, férfiaknak való megfelelési kényszer kevésbé érint, így szabadabban lehet stílust választani, viselkedni. Valószínűleg a lányok egy része azért visel férfiruhákat, mert abban érzik jól magukat. Nem kell kényelmetlen cipőket, ruhákat hordaniuk. Lehet, hogy így érzik magukat teljesen leszbikusnak, ha szembe mennek a társadalmilag elvárt nőképpel.

lesz_1.jpg

A leszbiknél is le vannak osztva a szerepek? Mint a buzi fiúknál? Egyik játssza a pasit?

Két nő kapcsolatában két nő van jelen, nincsenek férfi vagy női szexuális szerepek. Akárcsak egy heteroszexuális kapcsolatban, a cél az, hogy mindkét fél jól érezze magát közben, de persze itt is előfordulnak olyanok, akik csak a maguk örömét keresik. Hogy éppen ki az aktívabb egy szeretkezés során, teljesen változó. Lehet csak az egyik, vagy a másik, de lehet felváltva is, ahogy épp jólesik.  

Hogyan ismeri fel egymást két leszbi?

Nem biztos, hogy felismerjük egymást. Ha leszbikus vagy meleg buliban van az ember, akkor némileg könnyebb, de ott is sokszor vannak hetero csajok. Ha már valaki rendelkezik kellő tapasztalattal, akkor felismerheti a másikat az alapján, ahogy a környezetére reagál, illetve apróbb jelekből, mint például egy mozdulat vagy egy tekintet.

A leszbikusokról azt mondják, hogy igénytelenebbek a hetero nőknél. Igaz ez?

Nem igénytelenebbek a leszbikus nők a heteróknál. Minden társadalmi rétegben akadnak igénytelenebbek, de ennek szintén semmi köze a szexuális orientációhoz. Nem minden leszbikus akar görcsösen megfelelni az elvárt, tökéletes nőképnek, és talán ez az oka annak, hogy egyesek ezt “igénytelenségenk” nevezik.

Ha gyereket akarnak, hogy döntik el, melyikük szüljön?

Sok-sok megbeszélés alapján. Sokszor csak egyikük szeretne szülni, máskor egymást követően. Rengeteg egyéb tényező is befolyásolhatja a döntésüket: a munka, az anyagi helyzet, egészségi állapot, életkor, stb. Ezen kívül ott van az örökbefogadás lehetősége is. Itt viszont előre tisztázni kell, hivatalosan melyikük lesz a gyermek gondviselője, hiszen Magyarországon egyelőre csak egyedülállóként lehet gyereket örökbefogadni. Hiába engedélyezett a homoszexuálisok számára a bejegyzett élettársi kapcsolat, sokan pont amiatt nem élnek vele, mivel párként nem lehetséges örökbefogadás útján családot alapítaniuk.

lesz_2.jpg

A nők toleránsabbak a testi változásokkal kapcsolatban? A meleg pasiknál elég nagy elvárás a tökéletesre törekvő kinézet.

A nők talán megértőbbek, de ahogy a heteróknál vagy a melegeknél, itt is megvannak a külsőségeket nagyon nagyra értékelő, akár ítélkező emberek. Ez nem  a szexuális orientációtól függ. Lehet egy kicsit nyitottabb valaki azért, mert a saját bőrén is érzékeli a túlzott elvárások káros hatásait, de ez sajnos nem mindenkire jellemző.

Leszbiknél is divat a teljes Kojak? Mármint a borotvált punci, meg minden?

Igen. Ahogy a heteróknál, itt is van mindenféle divat, mindenki a saját egyéniségéhez igazítja a fanszőrzetét.

Mi van ha mindkét nő hisztis?

Akkor sok a veszekedés. A hisztisség amúgy szintén nem nem-specifikus, ismerek jópár hisztis (hetero) férfit is.

A leszbik is szokták csábítgatni a párjukat? Nálatok is vannak játszmák egy kapcsolatban? De ott nem lehet női praktikákat bevetni…

Szerintem ez a női praktika / férfi praktika, női agy /férfi agy téma nagyon el van túlozva. A kapcsolatban megjelenő szerepek legtöbbje nem férfi vagy nőspecifikus. Játszmák mindenhol megjelennek, és csak a pár tagjain múlik, mennyire tudják ezeket kezelni. Csábítani pedig bárki tud.

A leszbiknél sok játékszer van a szexhez?  A leszbikusok tudnak segédeszköz nélkül szexelni?

Attól függ, ki, mit szeret, vagy éppen mihez van kedve. Az interneten hatalmas piaca van a szexuiális segédeszközöknek, kiegészítőknek, mindenki megtalálja a számára megfelelőt. Természetesen tudunk eszközök nélkül szeretkezni, nagyon jókat, ezért sokan nem is érzik szükségét játékszerek bevonásának.

Mi van, ha az egyik fél rákap a dildóra? A párját ez hogyan érinti érzelmileg?

Ahogy bármilyen alapvető kérdésben, a szexben is fontos, hogy a párok között meglegyen összhang, nyitottak legyenek egymás elképzeléseire. Vannak akik szükségtelennek találják a dildót, netalántán tartanak tőle. Ha a párjuk kifejezetten segédeszközpárti, akkor ez őket rosszul érintheti. Persze ez sem olyan dolog, amit beszélgetéssel ne lehetne megoldani. Ha szeretik egymást, hamar túl fognak lendülni a problémán, függetlenül attól, hogy végül használnak-e dildót vagy sem.

Tényleg jobban ki tud elégíteni egy nő egy másikat? Egy pasi sosem tudja megtanulni azokat a praktikákat?

Ha a két nő vonzódik egymáshoz, akkor igen. Ha viszont nincs meg az összhang, akkor mindegy, de ez a hetero pároknál is így van. A praktikákat pedig bárki képes megtanulni! Figyeljenek oda a párjuk apróbb jelzéseire, beszélgessenek sokat, no meg gyakoroljanak!

Spriccelős orgazmus?

Egyén-, és alkalomfüggő. Nem gondolom, hogy ez a partner nemétől függ, inkább az élvezeti foktól.

lesz_5.jpg

Vad szex? Falhozcsapós? Kikötözős?

Létezik. Ki mit szeret, illetve éppen milyen kedve van az adott párnak.

Itthon is vannak olykor BDSM workshopok, ahol maguk gyárthatják az eszközöket, avagy fesztiválokon filmek, előadások, beszélgetések a témáról.

Vannak olyan szexpraktikák, amiket csak a leszbikusok ismernek?

Szerintem nincsenek. Talán bátrabban, jobban odafigyelve, érzékenyebben próbálkoznak, ezáltal több mindent tanulnak meg a másik testéről és a sajátjukról. Én egyébként nem hiszek a praktikákban. Minden ember annyira más. Az egymásra hangolódás, az intimitás sokkal fontosabb, sokkal élvezetesebb, mint egy praktika. Ami egyik partnernél szuperül bevált, az egy másiknál lehet teljesen hatástalan, sőt, kellemetlen is.

Van olyan lány ismerősöd, aki nehezen kezeli, hogy leszbi vagy? Vannak, akik félreértik, ha barátkozni szeretnél?

Nekem nincsen olyan lány ismerősöm, aki nehezen kezelné azt, hogy buzi vagyok. Azt gondolom, ha az ember nyított, és rendben van önmagával, akkor kevésbé értik félre. Csak addig okoz nehézséget mások számára, hogyan viszonyuljanak egy leszbikushoz, amíg nem találkoznak, nem beszélgetnek vele. Amint ez megtörténik, a többség már hamar túllendül a dolgon. Persze, sajnos vannak kivételek, de a tapasztalatom azt mutatja, hogy a közvetlen ismerősök sosem gyűlölködőek, hiszen közelről látják, hogy én egy élő, hús-vér, komplex ember vagyok, nem pedig egy sztereotíp, sematikus figura.

Ha valaki mégis nyomulásnak veszi a barátkozást, olyankor érdemes őszintén megbeszélni, és tisztázni, hogy mi a helyzet. Esetleg rávilágítani arra, hogy a buzik nem minden azonos neműhöz vonzódnak, ahogy a hetero férfiak sem vonzódnak minden egyes nőhöz.

Tényleg szoktatok ollózni, és ha igen, mi a jó benne?

Előfordul, de nem feltétlen a leggyakoribb póz. Ollózás során a puncikat, és a klitoriszokat érintik össze, mozgás során dörzsölik egymáshoz. Ez a többség számára nagyon jó érzés, hiszen egy stimulációra rendkívül érzékeny szervről van szó. Viszont egy nem túl fitt pár számára közepesen megterhelő akrobata-mutatvány. :)  Ugyanaz a jó benne, mint a szex minden más részében, vagy bármilyen pózban. Az egymásnak okozott örömök, az egymáshoz közelebb kerülés mind testileg, mind lelkileg.

Miért nincsenek leszbikus szaunák és bárok?

Voltak próbálkozások Pesten is, hogy legyenek kifejezetten leszbikus szórakozóhelyek. Szaunákra nem igazán volt igény, inkább beszélgetős, iszogatós, bulizós terekre kell gondolni. Sajnos egyik sem hozott elég hasznot ahhoz, hogy tartósan fennmaradjon leszbikus helyként. A társadalom kis része leszbikus, és többségük jól érzi magát meleg vagy heteroszexuális helyeken is. Így nem igazán lehet rájuk vendéglátó egységet alapozni. Viszont rendszeresen vannak kifejezetten leszbikusok számára rendezett bulik, más-más helyszínen.

A leszbikusok sûrûbben cserélnek partnert, mint a heterók?

Nem tudok róla, hogy lenne összefüggés szexuális orientáció és a partnercsere gyakorisága között, ez inkább alkati kérdés. Ha mégis van, akkor a leszbikus sztereotípia éppen az ellenkezője: hamar összebútoroznak a lányok, és sokáig élnek együtt.

lesz_3.jpg

A leszbik tényleg utálják a buzikat?

Nem. A leszbik is buzik. Szerintem inkább személyes szimpátiáról vagy antipátiáról beszélhetünk, semmint csoportok közti konfliktusról.  Sokszínűek vagyunk, minden ember egyénekkel találja meg a hangot, legyen az hetero vagy bárki az LMBTQ-ból.

Nem csak azért vagy leszbi, mert még soha nem dugtak meg rendesen?

Nem. Feltételezem ugyanis, hogy a pénisz vaginába behatolásra gondolsz ‘dugás’ alatt, ami egy eléggé leszűkített része a heterószexnek is. Erre csak visszakérdezni tudok: nem csak azért nem vagy buzi, mert nem dugtak még meg rendesen? Ugye, elég abszurdul hangzik ez így.

Ha undorodtok a pénisztõl, miért használtok mûfaszt?

Ezek nem összefüggő dolgok. Egyrészt közel sem mindenki használ műpéniszt. A szexuális játékoknak hatalmas választéka van a műfaszon túl is. Másrészt nők azért szexelnek nőkkel, mert nővel szeretnének szexelni, nem azért, mert undorodnak a férfiaktól. Az orientáció alapja a vonzalom, nem pedig valaminek az elutasítása.

Szoktatok leszbipornót nézni?

Nem jellemző. Hacsak nem kifejezetten leszbikusoknak készült. A leszbipornók általában kifejezetten férfiak szórakoztatására készülnek, nem sok közük van a valósághoz, ezáltal nem igazán élvezhetőek egy leszbikus nő számára.

A leszbik hogy védekeznek az AIDS ellen?

Általában sehogy, sajnos. Léteznek javasolt módszerek: Az egyik az úgynevezett “dental dam”, ami egy latex lapocska. Ez orális szexnél védelmet nyújt a szexuális úton terjedő betegségek ellen. Ez nálunk kevésbé elterjedt, amit az is bizonyít, hogy nincs magyar elnevezése. Házilag is könnyen elkészíthető, csupán egy hagyományos óvszert tetejét kell lenyisszantani, majd hosszában végigvágni és kiteríteni.

Védekezés a nem orális szexnél: közös segédeszközökre minden használatnál új kondom, ha pedig a kézfejen van sérülés, akkor vékony gumikesztyű.

A leszbik is meg szokták játszani az orgazmust?

Nem hinném. Általában egészen más, sokkal odafigyelősebb az egész szex, nincs szükség megjátszásra. Persze nyilván vannak kivételek, de nem ez a jellemző. A heteróknál  a nagy számok törvénye alapján  több az olyan párkapcsolat, ahol a férfi kielégülése az elsődleges, a nők orgazmusa pedig csak az ő teljesítményüknek felmagasztalásáról szól. Sokszor maguk a nők is úgy gondolják, hogy ennek így kell működnie, ezért a párjuk lelki békéje érdekében inkább megjátsszák az élvezetet. Szerintem, egy őszinte kapcsolatban heterók között sincs szükség színjátékra.

____________________________

J.Gábor - blogger, közösségépítő
Email: hello@melegedo.com

További cikkekért és érdekességekért kövess minket Facebook-on:

A bejegyzés trackback címe:

https://amelegedo.blog.hu/api/trackback/id/tr1412010608

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Jézus cenzor 2016.11.30. 15:17:37

A képmontázs is egyfajta karikatúra. Azt jelképezi, hogy Jézusra hivatkozva, de egyes ízlésterror egyházak által van most kimoderálva a társadalmunkból az egészséges erotika és szex.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2016.11.30. 15:16:53

A képmontázs is egyfajta karikatúra. Azt jelképezi, hogy Jézusra hivatkozva, de egyes ízlésterror egyházak által van most kimoderálva a társadalmunkból az egészséges erotika és szex.

ez egy eléggé tömegleszbi kép

erkolcstan.blog.hu/2012/11/11/jezus_cenzor

incognito ergo sum 2016.11.30. 15:17:13

Érdekes.
Valamelyest érintett vagyok, de attól elvonatkoztatva is.

sas70 2016.11.30. 15:29:23

@CsakSzolokHogy: A te szexuális kultúrád igen "magas" lehet, ha ilyen hülyeségeket kérdezel!

incognito ergo sum 2016.11.30. 15:29:33

@CsakSzolokHogy:

"Mi van akkor, ha a pár mindkét tagja megjátssza az orgazmust"

Egy nő egy másik nő számára nehezen tudja megjátszani.
Aki saját magán tapasztalta, hogy milyen, azt nem könnyű átverni.
A megjátszás leginkább: zsákutca.
Ha partnere valamit bénán csinál, a megjátszott orgazmus abban fogja megerősíteni, hogy jól csinálta, és legközelebb megint (esetleg még inkább) bénán csinálja, kinek jó ez?

"Menniy esélye van annak, hogy ollozásnak orgazmus a vége, az akrobatikus kinlódáson túl"
Leszbikusoknál nem tudom, teljesen hetero együttlétnél volt már ilyen tapasztalatom. A nő a menses legkellemetlenebb szakaszában volt (legvastagabb betét) amikor találkozott a férfival, beszélgetésre számított ami simogatássá vált. Mindketten farmerben voltak, a nő felül meztelen, a férfi csókolgatta a mellét, duzzadó nadrágját pedig a nő szeméremdombjához nyomta. És a nő elélvezett. (A férfi nem.) Azt gondolom, hogy ha megvan a vonzódás, akkor -- egyéni érzékenységtől is függően -- két nő között is lehetséges ez.

incognito ergo sum 2016.11.30. 15:30:12

@CsakSzolokHogy:

Mire számítottál: szoftpornó novellára...?

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.11.30. 15:39:06

Elég gyengére sikerült interjú, mert a válaszok nagy része az, hogy ki így, ki úgy. Azért gyenge, mert a "mindent a leszbikusokról" címmel szemben nem keltette azt az érzést, hogy sok dolgot megtudtam.

Lehetett volna még kérdést feltenni. Például amit @KUNTYI: is kérdezett. Vagy hogy mennyire gyakori, hogy a férfiak, akik a pornók hatására félreértik a leszbikusságot, rájuk startolnak, és mennyire nehéz megértetni velük, hogy el vannak tévedve? Vagy hogy mi a véleményük arról a trendről, hogy heteró lányok szórakozóhelyeken egymással enyelegnek, kihívólag? Vagy arról, hogy a "leszbikus", tényleg férfi nélkül játszott pornók szereplőiről sokszor erősen kétséges a leszbikusságok, akkor pedig miért.

És egyáltalán, beszélni lehetett volna a leszbikusság és biszexség közötti különbségről, felhívva rá a figyelmet.

"Valószínűleg a lányok egy része azért visel férfiruhákat, mert abban érzik jól magukat. Nem kell kényelmetlen cipőket, ruhákat hordaniuk."

Egy kényelmes cipőnek ettől még nem kellene férficipőnek kinéznie, főleg hogy azok egy része szintén kényelmetlen. Öltönyt sem kellene viselnie, még ha valamennyire nőiesítve is van. A nem leszbikus nőkön sem tetszik. Nem miniszoknya vagy bébidoll az elvárásom, de a mindössze nőies öltözködést nem kell magyaráznom. Az már más ügy, ha egy nőnek a férfias öltözködés esik jól, de az már túlmegy a kényelmességen, az elvárásoktól való szabaduláson, az már kissé demonstratív dolog lehet, bármi is az indítéka.

@norbert79:, a valószínűleg szándékosan értetlenkedő kérdésedre @Skywatcher: pontos választ adott helyettem is. Egy szexelő nő látványa igen kellemes. Két szexelő nő látványa még kellemesebb. Azt, hogy engem, ha ők tényleg leszbik, valójában nem vennének be harmadiknak, nem zavar, mivel nincs meg a veszélye annak, hogy én egy videón látott jelenet résztvevőjévé válhassak.

Egyébként én nem hallottam férfiaktól olyat, hogy leszbikus nőket buzinak hívnának. Legfeljebb olyankor, ha a leszbikus nő megjelenése számunkra túlzóan férfias, de mivel a nőiségük rendszerint még ekkor sem válik eltéveszthetővé, nem a férfi nemet érintő "betolakodásként", "feltörekvő hímként" érzékeljük, ezért a személye inkább érdektelen.

@BéLóg: "Ahogy mások is írták, ez a harmatos-gyönörűséges-csupaszép leszbi pár kamu, ahogy minden REKLÁM is az."

Úgy van. Ahogy az emberek nagy része nem túl szép, és ez a nőkre is vonatkozik, úgy a leszbikus nők sem lesznek szebbek attól, hogy leszbikusok.

@CsakSzolokHogy: "Menniy esélye van annak, hogy »ollozásnak« orgazmus a vége, az akrobatikus kinlódáson túl...."

Az is elég ritkán történik meg, hogy a férfi a nő melle közé élvezzen el úgy, hogy nem csak egy erősen előrehaladott állapotban választják ezt a figurát, megkoronázásul. Az élvezkedés minden formájának alapcélja az élvezet, felhevült állapotban ebbe elég sok dolog bele szokott csusszanni.

Dr. Schwanzkopf Rudolf 2016.11.30. 16:39:12

Miért tudná egy meleg férfi jobban elmondani, mi van a leszbikusokkal, mint egy heteró?

Jakab.gipsz 2016.11.30. 16:52:01

Illusztráció címén néhány kivénhedt kiélt fejű leszbit sem ártana közzé tenni, nem pedig gyerek lányokkal reklámozni a terméket.

Ha a leszbik össze keverik az alsó-felüket a szájukkal az legyen az Ő dolguk, de ne sértődjenek meg ha puszit sem kapnak egy normális embertől.

Santer 2016.11.30. 17:20:16

Azért azt tiszelem a szerzőben, hogy a buzit buzinak mondja, nincs mellébeszélés, szemforgatás.

A krumplileves az legyen krumplileves.

tede 2016.11.30. 17:22:29

Az ókori rómában nem volt probléma, mindenki mindenkivel, talán még a háziállatokat is bevették. Igaz, elbuktak, de nem emiatt és előtte évszázadokig az ókori világ legerősebb hatalma volt.

Parasztlengő az imperialistáknak 2016.11.30. 17:30:58

csak azokat a leszbikusokat bírom akik csak azért leszbik hogy a 3mas buli előtt felhúzzanak kicsit

a többi semmirevaló, haszontalan

+a valódi leszbik még rondák is mint az ördög

dunántúli gyerek 2016.11.30. 18:08:21

Én azt tapasztaltam hogy a nők kökzött a szoft leszbiség (ami azt jelenti hogy valaki csak elméletben leszbi, amúgy a gyakorlatban normális nemi élete van) sokkal gyakoribb mint a fickóknál.

-felnőtt barátnők néha egymással alszanak, egy ágyban. Vagy nekem is volt már 2 olyan c sajom aki bevallotta h ez v. az a kolleginája tetszik neki, satöbbi. Persze sosem lett ezekből a dolgokból semmi, de gondoltam ideírom.

faszi SOHA nem alszik együtt gyula haverjával, és nem mondja el a csajának hog pityu kollégája milyen helyes ILYEN NINCS

na? nna?

tede 2016.11.30. 18:28:07

@dunántúli gyerek: Ez tényleg érdekes, hogy a leszbikusság jobban elfogadott, mint a férfiak között kapcsolat. Ettől még én speciel nagyon nem örülnék neki, ha a lányom egy másik csajjal állítana haza, hogy hoztam a páromat.

Fukar 2016.11.30. 18:39:58

@dunántúli gyerek: Gratula! Te többet elmondtál a hölgyek leszbi érzéseiről, mint a szerkesztőségi firkász akinek "sajnos" nincs leszbi szerkesztőségi tagja vagy gyáva volt, hogy bevállalja.
A kérdezz-felelek főként a felelek borzasztó, semmi érdemi megnyilvánulás etc. csak mis-más.

kovier 2016.11.30. 18:44:38

@maxval bircaman BircaHang szerk: Ja! Meg balliberálisok! Te meg... ááá!

kovier 2016.11.30. 19:11:38

Ha valótlan a kép, ha nem, az a lila bugyi ritka jó kis homlokos húsos puncit takar. Ehelyett a sok ostoba kérdés helyett inkább azzal kellene foglalkozni. Elképesztő, mennyire nem értik az emberek, hogy mind ugyanolyanok vagyunk a lelkünkben. Ugyanazt a dolgot ugyanúgy éljük meg. Azért általános m7nden válasz, mert mindent ugyanúgy érzünk. Aki feltesz ilyen ostoba kérdéseket, az nem a leszbikusokat nem érti, hanem önmagát sem. Én szégyellném magam, ha például olyat kérdeznék, hogy az ollózással elélveznek-e. Hát persze, bazdmeg, ahogy te is, ha érzéssel dörzsöl valaki, akit szeretsz. Vagy hogy miért lesz valaki leszbi. Pont azért bazdmeg, amiért te meg nem! Engem az érdekelne, de baromira, hogy az emberek, olyanok is, akik amúgy értelmesek, vagy annak tartják magukat, hogy nem értik, hogy mind egyformák vagyunk a "a bőrünk alatt"? Fehérek, feketék, szőkék, vörösek, balkezesek és vakok, muszlimok, keresztények és síták... értitek???? Ezért nem ölni kellene egymást, hanem együtt élni... és szeretkezni, nem háborúzni.! Mert ugyanazt érezzük ha korán kell dolgozni menni, ha meghal az anyánk vagy a gyerekünk, vagy amikor szeretkezünk.. legyen a partnerünk azonos vagy más nemű. Mi a picsáért látunk ezek mögött megfejtendő titkokat? Aki egyébként már szeretkezett, és látott pornót is, az azt is tudja, hogy az egy baromság, hogy egy nő mást csinál egy másik nővel, mint egy férfi. Amikor érzelemből szeretkezel, odafigyelsz a párodra és ugyanazt és ugyanúgy csinálod. Meg ha nem, akkor is. Ezért vannak általános válaszok is.

dunántúli gyerek 2016.11.30. 19:15:28

@tede: @Fukar: ezek a nők akikről beszélek nem leszbik, normálisak. Sosem volt kapcsolatuk nővel, se szex se más.

Konkrétan 2 jó barát(nőm) a nyaraláskor egy ágyban aludt, valamint egy ex-csajom beszámolt róla hogy tetszik neki a kolleginája, ennyi. Nem komoly dolgok ezek, sőt inkább aranyos valahol, engem nem zavar. Egy bizonyos határig, persze.

dunántúli gyerek 2016.11.30. 19:23:56

@tede: szerintem annak se örülnél ha faszival állítana haza hogy hoztam a páromat, haha..:)

lányos apáknak szopi van

incognito ergo sum 2016.11.30. 19:25:29

@dunántúli gyerek:

Teljesen hetero lányok között egészen más a kapcsolat, mint hetero pasik között. Ez még nem szoft leszbiség.

Lányok között teljesen normális, hogy beszélgetés közben megérintik egymást, férfiak között nem.

Leszbi az a lány, aki, ha megnéz egy jó pasit, legfeljebb az esztétikai élményért -- de szexuális izgalom egy vonzó nő láttán ébred benne. Ez az az érzés, ami a velvet újságban néhány cikk alatt nedves bugyi / száraz bugyi szavazásként jelenik meg, ha nem is jár feltétlenül jár szó szerinti nedvesedéssel, de az érzés a punci környékére összpontosul.

incognito ergo sum 2016.11.30. 19:26:37

@dunántúli gyerek:

Igen, ez a helyzet, a legtöbb apa nagyon kritikus a lánya jövendőbelijével :) nekem ebből a szempontból szerencsém van.

amjamayna 2016.11.30. 19:32:13

@sas70: "A te szexuális kultúrád igen "magas" lehet, ha ilyen hülyeségeket kérdezel! "

Igen, amikor a leszbi még ráadásul feminista is, akkor előkerül a shaming language, gratulálok a kultúrádhoz :)

amjamayna 2016.11.30. 19:36:23

@incognito ergo sum:

A megjátszós kérdés az igazán egy picit ironikus volt :)

Azzé a meses példa nem ugyanaz, főleg hogy volt aki attól elélvezett, ha a Beatlest látta élőbe :)

sZulamith 2016.11.30. 19:38:00

Hogy voltak mindig is buzi férfiak azt tudjuk, a történelemből. Például a görög spártai nevelés azt is jelentette, hogy a katonák csak gyerek nemzése végett mehettek haza, különben meg ott voltak egymásnak. Nőkről ilyen soha nem hallottam, és témaként sem jutott eszébe senkinek. Kamaszlányként egy ágyban aludtunk, vagy karonfogva sétáltunk. Ma ilyen eszünkbe nem jutna, és ha lenne is rögtön gondolatsort inditana a szemtanú. hogy ..... pedig dehogy:)
Vajon ez a fejlődés következménye, hogy a nőknél is eljött a spártai trendi? Mi van az anyasággal, a gyerek neveléssel? Hiszen a nőnek más szerepet osztott a természet, mint a férfinak. A végén tényleg csillagközi lesz az emberiség:)

amjamayna 2016.11.30. 19:39:41

@incognito ergo sum:

"Mire számítottál: szoftpornó novellára...? "

Őszinte és nem bullshit PC kamuválaszokra.

Fukar 2016.11.30. 19:41:09

@dunántúli gyerek: én is úgy értem, hogy a csajok normálisok csak ébredhet közöttük leszbi gondolat, esetleg egy próba,de aztán mennek a maguk útján ill. a pasikkal.
Egyébként ha nem ment volna át,teljesen egyetértettem az általad leírtakkal.

Melegedő 2016.11.30. 20:11:04

@sZulamith: Az ókori görögöknél annyira jelen volt a nők közti homoszexualitás, hogy Leszbosz szigete miatt nevezték el később a meleg nőket leszbikusnak. Mindezt Szaphó költőnő tiszteletére, aki a szigeten élt és alkotott, elsősorban leszbikus témájú szerelmes verseket.

amelegedo.blog.hu/2016/08/20/meleg_kisokos_158

A.Woods 2016.11.30. 20:15:52

@CsakSzolokHogy: Hát tudod egy nő bármilyen segédeszközzel kb. annyira lesz pasi, mint amennyire egy pasi nő tud lenni, attól hogy magára rak egy művaginát...egy szóval: semennyire.

dunántúli gyerek 2016.11.30. 20:19:44

@Melegedő: Mivel gondolhatod hogy az ókori görögök az sok különböző korszak, leszbosz szigete meg hellásznak az ezredrészét sem teszi ki, egy költőnő meg nyilván már akkkor sem volt sem megszokott, sem gyakori foglalkozás...

Nehogy elhamarkodott következtetéseket vonj le a tényből, hogy a görögök kis része valóban beteg pederaszta volt, és ma is az, de mindenhol a mediterráneumban elfogadottabb a különböző szexuális elhajlások magasabb toleranciája (dél-olaszok, cigányok stb.), mint a kultúrnépeknél.

Szelid sunmalac 2016.11.30. 20:40:10

Haaat....en meg a birkaval szerinte msoha nem ertettem egyet, es bizony most Sem a alapokkal, vagy amiert mondta, de abban bizony igaza van, hogy a leszbikusok tulnyomo tobbsege ocsamany mint a barlangitroll. Es errol nagyreszt maguk is tehetnek.

xyyyxyxyyxyxyyx 2016.11.30. 20:53:02

Én például alapvetően férfipárti vagyok, de havonta-kéthavonta megkívánom egy másik nő érintését is, és ezért hirdetünk a férjemmel szexpartnerkereső oldalakon, vagy eljárunk néha egy szvingerbe "csajozni".
Igazi leszbikussal még soha nem voltam, csak biszex lányokkal, vagy olyanokkal, akik a pasijuk kedvéért biszexek (ami rém hervasztó számomra).

sZulamith 2016.11.30. 20:58:43

@Melegedő: Köszönöm. Ma is tanultam valamit:)

xyyyxyxyyxyxyyx 2016.11.30. 21:12:23

@violetvoros: Eh, lemaradt a lényed:
Ollózni viszont soha nem próbáltam egy lánnyal sem, szerintem rettentően idétlen.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.11.30. 21:20:48

@tede: "Ez tényleg érdekes, hogy a leszbikusság jobban elfogadott, mint a férfiak között kapcsolat."

Talán – azon kívül, amit én mondtam – azért is, mert a nőkben a gyengédség megjelenése a férfiak számára egyáltalán nem idegen, és ha két nő gyengéd egymással, az nem néz ki eleve furán. Az átlagos, heteró lányok néha megfogják egymás kezét, összebújnak egymással, cicáskodnak, vagyis nem idegenkednek más lányok érintésétől, ha magukban nem kapcsolnak ehhez szexuális vonzódást. Az, hogy három férfi összebújjon a kanapén, és úgy nézegesse a legfrissebb sportautó-magazint, hát, nekem az durva. Még akkor is, ha kialakulhat spontán ilyen szituáció. Nem csak nekem, hát hányszor látunk olyan jelenetet, hogy két férfi zavarba jön, ha valami egyéb okból megölelték egymást. Nem szükséges ennyire tartózkodóan érezni, de sokakban megvan ez az érzés. Rendben van, a nő és a férfi legyen egyenjogú, de ne legyen egyforma, mert nem lehet az.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.11.30. 21:35:55

@Melegedő: Szerintem ha a hellén nők között jellemzően elfogadott vagy gyakori lett volna a homoszexuális viselkedés, akkor Szapfó (a név igazából így helyes) nem lett volna olyan egyedi, hogy később a szigetéről nevezzék el a nők közötti szerelmet. Biztos nem volt páratlan eset, de nem hiszem, hogy gyakori lett volna. Nem hiszem, hogy az időszakonkénti homoszexualitás ellenére is jellemzően maszkulin és patriarchális férfiak elviselték volna.

dunántúli gyerek 2016.11.30. 21:41:31

@violetvoros: miért hervasztó, ha egy nő a pasija miatt biszex?

xyyyxyxyyxyxyyx 2016.11.30. 22:07:34

Ha csak az otthoni béke kedvéért megjátssza magát, hogy kíván téged? Neked nem lenne hervasztó egy ilyen nővel?

dunántúli gyerek 2016.11.30. 22:09:59

@violetvoros:'Ha csak az otthoni béke kedvéért megjátssza magát, hogy kíván téged? Neked nem lenne hervasztó egy ilyen nővel?'

Ha jól játssza, nem. Persze én pasi vk.

Gabor Jeges 2016.11.30. 22:32:37

@maxval bircaman BircaHang szerk: Az illusztrációk mindig "rosszak". Heterók esetében is szebb embereket mutatnak, mint amilyenek általában a párok...

xyyyxyxyyxyxyyx 2016.11.30. 22:40:39

Persze, a látvány valószínűleg hasonló kívülről, de más az, amikor érzem, hogy szikrázik köztünk a levegő, és úgy ér hozzám, úgy csókol meg, hogy elolvadok.

dunántúli gyerek 2016.11.30. 22:45:15

@violetvoros: Miféle látvány? Nem mozizni akarok, hehe. Jó klub lehet, megyek én is. Csak párral lehet menni, vagy szólóban is? Hun lehet jelentkezni? Sok nő van? Helyes.

xyyyxyxyyxyxyyx 2016.11.30. 23:00:29

Nem akarom, hogy valaki azt higgye, klubokat reklámozok, ezért inkább keress rá. Mi a Gitár utcaiba és a budaörsibe szoktunk járni, de hát kinek mi jön be. Beengednek szóló pasikat is, de azért arra számíts, hogy szóló nő (aki ki is néz valahogy) kevés van, és ha szóló pasiként keresel két nőt, az elég reménytelen.
Nekünk is hirdetéssel volt több sikerünk.

dunántúli gyerek 2016.11.30. 23:04:49

@violetvoros: csak trollkodtam, nyilván logikus hogy szóló nő ilyen helyre max a mesében megy..:) különben se kockáztatnám meg a szifiliszt meg a trippert, hehe

nem baj enyém az utca, nők mindenhol vannak

KCicó 2016.11.30. 23:38:25

Én azt látom, hogy a leszbiségről úgy gondolkodnak a mai fiatalok, hogy menő.
Diszkrimináció, hogy két leszbitől nem "kap hányingert" az átlag járókelő, két férfitól viszont igen. Miért szexis két nő, mikor egymást megérinti? És miért nem az, ha két férfi teszi? Én nő vagyok és nem izgat fel ha két nő megérinti egymást. Ellenben ha két férfi? Jogom lenne hozzá, én a pasikra bukom, nem a nőkre.
Látni kamaszokat akik kb eljátszák, hogy leszbik, mert akkor mekkora polgárt pukkasztanak, szerintem meg szánalmas. Az én kamaszkoromban nem a kamu leszbikusság volt az eszköz, hogy kitűnj, lázadj. Ennyire felment az ingerküszöb?

dunántúli gyerek 2016.11.30. 23:43:56

@KCicó: 'Én nő vagyok és nem izgat fel ha két nő megérinti egymást. Ellenben ha két férfi? Jogom lenne hozzá, én a pasikra bukom, nem a nőkre.'

Nőként sok jogod nincs, de ezt már megszokhattad volna, mert időve egyre kevesebb lesz.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.12.01. 02:14:39

@KCicó: "Ennyire felment az ingerküszöb?"

Sajnos igen. Számtalan dologban.

"Ellenben ha két férfi? Jogom lenne hozzá, én a pasikra bukom, nem a nőkre."

Jogod? Hogy jön ide a jog? De valóban, van jogod. Ha vársz egy kicsit, divatba fog jönni, valahol biztosan.

Mondok valami érdekeset. (1) Én nagyon szeretem a nőket. (2) És nagyon szeretem a szexelő nőket. (3) Azt is nagyon szeretem – mindeddig csak videón láttam effélét –, ha két nő egymással szexel, főleg ha úgy tűnik, hogy komolyan is gondolják. Igazából csak a (2) pont miatt, azt hiszem.

Egyszer néztem valami filmet a tévében, amelyben szerepelt két egymást szerető nő is, kellemes, diszkréten csinos nők, semmi extra. Egy jelenetben egy étteremben ültek ők ketten az asztalnál, beszélgettek. Az egyikük kedveskedőn a másik kezére tette a kezét, hiteles, természetes, hétköznapi mozdulat volt. Döbbenettel vettem észre, hogy a mozdulat kicsit zavart engem. Nem tudom az okát. De elgondolkodtatott. A leszbikusság ezek szerint még nálam is fenn tud akadni valamilyen szűrőn, annak ellenére, hogy csak két csinos nőt láttam. Akkor hát meg lehet kockáztatni a feltevést, hogy az emberben, esetleg olyan mélyen, hogy nem is tud róla, tényleg ösztönösen ágál valami a homoszexualitás ellen. Akik időnként a homoszexualitás természetességét bizonygatják, annak ellenpéldaként felhozhatom az én érzésem abszolút természetes felbukkanását. Addig nem tudtam róla, de a természet ezek szerint védi fél milliárd éves találmánya egyeduralkodását.

ogli dzsí 2016.12.01. 02:42:20

@Androsz: természetesen van kollektív önfenntartási ösztön, nem csak egyéni

a közösségek nyilván kiirtják, büntetik vagy megtürik a buzulást, esetleg reklámozzák és népszerüsítik

- az egészséges, számukban gyarapodó közösségek irtják a buzulást, így tettek a nyugati társadalmak is, amíg fejlődtek (és így tesznek ma is a gyorsan sokasodó nem nugati társadalmak)

- a visszafejlődő, pusztuló, torzult társadalmak pedig előbb türik, majd egyenjogúsítják, később reklámozzák a buzulást

ennyi a történet

ogli dzsí 2016.12.01. 02:57:03

A homoKszexualitás nem genetikai ügy, ahogy öreganyám 85 évesen jó ha tudja mi az a buzi, de látni soha nem látott még egyet se

Sok emberben van hajlam bizonyos elhajlásokra v. bünözésre gyerekkorban, ekkor a normális szülő szájbaveri v. megoldja aztán elmúlik.....de ma a gyerekek nem a szülőktől tanulnak már hanem a tv-ből a szülő meg le van homofóbozva ha a gyereket arra okítja hogy normális legyen és ne nézzen buziságokat. Ha a szülő nem figyel, nem lesz unokája mert 2 buzinak olyanja nincs. Tehát öregkorában meg fog dögölni éhen. Csak azért, mert megengedte a gyerekének, hogy buzisorozatot nézzen, csak azért, mert rest volt megrugdalni a körúton a 2 buzit akit sétálni látott.

Mi döntjük el milyen a világunk, nem a genetika. A genetika kamu, az hogy van buzigenetika ugyanaz a hazugság - ugyanattól a lobbitól - mint a megélhetési bünözés.

Buzikat akartok vagy életet? Ez a kérdés, magyarok! Egy olyan apró hiba, hogy ma nem szólsz be azonnal a buzinak aki nyilvánosan buzul, nem gyújtod fel azonnal a buzilobbistát aki norvég sorospénzen nyilván a nyitott társadalmat támogatja (nem ám a norvégsorost), nem kapcsolod el a buzisorozatot.....bizony, ilyen kicsi hiba is elég, hogy meghaljál, kihaljál, nemzetségeddel együtt.

Mert a norvég sorospénzes tudja hogy mit csinál, ne aggódjál, az ő gyereke nem lát ilyen mocskot soha! Te nem tudod mit csinálsz! Aki hülye az meg haljon meg, ilyen ezeknek a zembereknek a mentalitása.

Éberség!

incognito ergo sum 2016.12.01. 04:44:11

@CsakSzolokHogy:

Őszinte, SZEMÉLYES válasz a kérdések 90 százalékára egy "nem tudom" lenne - az ollózásról például itt olvastam először. (Violetvörössel értek egyet, idétlen.)

incognito ergo sum 2016.12.01. 04:48:18

@Androsz:

A személyesség és az érzelmi töltet sok mindent más megvilágításba tud ám helyezni.

incognito ergo sum 2016.12.01. 04:53:27

@violetvoros:

A házastársi szex nagy részében már megjátszás sincs, csak mechanikus élvezetforrás.

desw 2016.12.01. 05:54:57

Azért az Index címlapon a blog kiemelesnél jobb oldalon látható jánykát megpróbálnám "megjavítani". Nem adnám fel a kísérletezést egyhamar!

incognito ergo sum 2016.12.01. 06:42:07

@desw:

De igen, nagyon hamar feladnád a kísérletezést.

2016.12.01. 07:37:12

@maxval bircaman BircaHang szerk: ostoba, kirekesztő bunkó vagy. minden blogon ez sugárzik a kommentjeidből. szar életed lehet, de az nem mentség a bullyingra...

Terézágyú 2016.12.01. 08:11:12

@Androsz:
"Akik időnként a homoszexualitás természetességét bizonygatják, annak ellenpéldaként felhozhatom az én érzésem abszolút természetes felbukkanását. "

Háppersze, hogy "abszolút természetes"!!!! Mi más is lehetne!!!!

Orbán Viktornak is van olyan abszolút természetesen felbukkanó érzése, hogy utálja a kövér katonákat.

Nekem pl. a buszmegállókban bagózók miatt van egy érzésem, ami abszolút természetesen bukkan fel...

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.01. 08:23:29

@KUNTYI:

Így igaz, kirekesztem a rosszat, a jót pedig igyekszem beengedni életembe.

Szalahaddin 2016.12.01. 11:21:08

Ez egy borzalmasan felesleges interjú volt.
Lerendezhettétek volna annyival is, hogy
- igaz A? Nem minden A.
- igaz, hogy B? Nem minden esetben B.
- igaz a C dolog? Nem minden C.
...
Ez így baromira nagy fos volt. Persze, hogy ezt tudod válaszolni, ha nem akarsz érdemben válaszolni.
Ilyet bármilyen témában lehet csinálni:
Igaz, hogy az embereknek két szemöldöke van?
(Hmm, ott van Niki Lauda...) Nos nem, nem igaz, hogy minden embernek két szemöldöke van. Done.

Érdekes módon mégis eltért a leszbikusotok a "bármi lehetséges, de semmi sem jellemző" sormintától és minő meglepetés, pont a "A leszbik is meg szokták játszani az orgazmust?" kérdésnél.
Egész addig minden sztereotípia volt szerinte, de ez valamiért lehetetlen szerinte...

Amúgy ott halt meg a dolog, hogy ahány butch leszbivel találkoztam eddig, én mindig nyitott voltam, de ők kivétel nélkül gyűlölettel viseltettek irántam.
Tudom, persze, "biztos megérdemeltem", meg "biztos félreértettem" vagy "csak rossz napjuk volt", mert az kizárt dolog, hogy csak hülye picsák voltak, akik zsigerből gyűlölik a férfiakat.
Na ezért fölösleges egy leszbivel interjút csinálni. Egyszerűen védenie kell a mundér becsületét és tagadni bármiféle negatívumot, amit a csoportjához lehet kötni.
Pedig baromi hasznos is lehetne egy ilyen interjú, ha az igazat mondanák el.

incognito ergo sum 2016.12.01. 11:27:50

@maxval bircaman BircaHang szerk:

egy nő jó.
két nő kétszer olyan jó.
nem?

incognito ergo sum 2016.12.01. 11:29:18

@Androsz:

"az emberben, esetleg olyan mélyen, hogy nem is tud róla, tényleg ösztönösen ágál valami a homoszexualitás ellen"

Vagyis, ha te így érzed, akkor az mindenki másra is vonatkozik...?

incognito ergo sum 2016.12.01. 11:49:49

@maxval bircaman BircaHang szerk:

Akkor nézd a másik oldalát: a csúnya nők egymással vannak elfoglalva, neked csak a szépek jutnak.

incognito ergo sum 2016.12.01. 11:49:49

@maxval bircaman BircaHang szerk:

Akkor nézd a másik oldalát: a csúnya nők egymással vannak elfoglalva, neked csak a szépek jutnak.

2016.12.01. 11:58:11

@maxval bircaman BircaHang szerk: ráadásul még valami feljebbvalónak is képzeled magad, hogy te döntöd el mi a jó vagy a rossz.

Irbisz 2016.12.01. 12:05:09

"Tényleg jobban ki tud elégíteni egy nő egy másikat? Egy pasi sosem tudja megtanulni azokat a praktikákat?

Ha a két nő vonzódik egymáshoz, akkor igen. "
Mekkora orbitalis baromsag. Egy leszbikusat, aki nökhöz vonzodik feltehetöleg egy masik nö tud a leghobban kielegiteni, de egy nem leszbikusat meg egy ferfi.

Terézágyú 2016.12.01. 13:39:24

@Szalahaddin:
"Érdekes módon mégis eltért a leszbikusotok a "bármi lehetséges, de semmi sem jellemző" sormintától és minő meglepetés, pont a "A leszbik is meg szokták játszani az orgazmust?" kérdésnél.
Egész addig minden sztereotípia volt szerinte, de ez valamiért lehetetlen szerinte..."

Ezt mondja ez a szemét nőbuzi, hogy "lehetetlen"??? A rohattéletbenán.
Ja, hogy valójában ezeket mondja: "Nem hinném. Általában egészen más, sokkal odafigyelősebb az egész szex, nincs szükség megjátszásra. Persze nyilván vannak kivételek, de nem ez a jellemző."

incognito ergo sum 2016.12.01. 15:05:52

@maxval bircaman BircaHang szerk:

Jaj dehogy, birkácskám.
Isten nem egy bábjátékos.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.12.01. 15:24:11

@Terézágyú: Az ostoba, mindenhova benyomott orbánozást már természetes módon ignorálom. De az, amit te a buszmegállókban dohányzók iránt érzel, szintén lehet természetes. Mondjuk, azért, mert egy egészségesen szocializálódott emberben van egy természetes ellenérzés azok iránt, akik semmibe veszik a közösség szabályait. Mindemellett én a természetesen ez esetben azt értettem, hogy természetes módon, magától, könnyedén bukkant fel bennem az az érzés, mint egy, a gondolkodásom valamilyen jellegzetességét hordozó apró érzelembuborék. Mondtam, engem is meglepett.

@incognito ergo sum: "Vagyis, ha te így érzed, akkor az mindenki másra is vonatkozik...?"

Én magamat az átlagos emberek közé sorolom sok tekintetben, így ha magamról megállapítok valamit, megtehetem, hogy óvatosan általánosító véleményt fogalmazok meg az alapján. Nem kinyilatkoztatás volt, hanem vélemény, feltételezés. Te pedig másik véleményt állíthatsz szembe vele, a saját megfigyeléseid vagy mások kinyilatkoztatásai alapján.

@Irbisz: "Egy leszbikusat, aki nökhöz vonzodik feltehetöleg egy masik nö tud a leghobban kielegiteni, de egy nem leszbikusat meg egy ferfi."

Ez közel sem ilyen egyszerű. Egy nőt szerető férfi bizonyosan máshogy viszonyul a nőhöz szeretkezés közben is, mint egy nőt szerető nő. Azért is, mert a férfi és a nő természete rengeteg dologban különbözik, mentalitásban, indítékokban, szexuális szerepekben is. A szeretkezés nem csak az erogén zónák ingerekhez juttatásából áll, ezt nyilván minden itt megszólaló régóta jól tudja. Egy nő másképp ismeri a nők testét, mint egy férfi, és egészen másképp ismeri a nők érzelmi és testi vágyait, de még a mindenféle ingerlési technikák finom részletei közötti lényeges eltéréseket is. Jobban felismerheti a nőben azt, amit magában már ismer, hiszen lényegileg ő mégis nő maradt, mint ahogy szerintem egy homoszexuális férfi sokszor a férfiprincípium egy részét elveszti, a magatartásából és ízléséből ez messziről sugárzik. Hátszélben is sokszor felismerjük a buzikat, nem igaz? A nő könnyebben megérezheti a másik nőben, hogy neki mi jó, mi nem jó.

A nő nem férfi, és biztos vagyok abban, hogy másképp szeretkezik egy másik nővel, mint egy férfi tenné. Mit mond egy szeretkezésre vágyó nő a férfinak, nem mindig, nem mindig ezekkel a szavakkal, nem mindig szavakkal, de elég sokszor? Gyere, tégy magadévá. Vagy mert erre vágyik, vagy mert tudja, hogy a férfinak ez a szereposztás tetszik. Legyőzetés iránti vágyat sugall. Mit érez időnként egy férfi egy tüzesen kívánatos, főleg egy a férfi önérzetét kicsipkéző kívánatos nő iránt? Úgy megbasznám, hogy nyüszítene. "Sikíts, ribanc!", a vicc szerint is. Nem tudom, hogy a nők egymással miképp szeretkeznek – és őszintén kíváncsi lennék rá, nem a pornográfia, hanem az Univerzum legkiismerhetetlenebb és számomra legizgalmasabb részlete, a nő iránti kíváncsiságból –, de egyelőre biztosra veszem, hogy jellemzően valahogy másképp.

incognito ergo sum 2016.12.01. 15:48:44

@Androsz:

"Én magamat az átlagos emberek közé sorolom sok tekintetben"

A legtöbb sok ember önmagát tartja a normalitás középpontjának.
Ezt így szokták megfogalmazni: "Mindenki ezt tenné a helyemben."
Aki másként cselekszik, az élhetetlen béna, vagy erőszakos törtető.

Terézágyú 2016.12.01. 16:10:51

@Androsz:
"Az ostoba, mindenhova benyomott orbánozást már természetes módon ignorálom."
-mondod, miközben reagálsz rá.

Mellesleg nem volt ostoba.
Sőt még orbánozás se volt.

BéLóg 2016.12.08. 19:30:23

Mindenkinek aki javított, igen, "butch", köszi.

silverrant 2017.06.30. 14:49:30

Ok. Honnan ismerni fel a nőknek készült leszbi pornót?

Arról mi a véleményed, hogyha egy leszbikus nő elcsábít egy heteró nőt?
Hallottam olyanról, hogy válásig fajult a dolog.

2017.06.30. 14:52:05

Szerintem ez a Juli vagy nem létezik, vagy csak divat leszbikus, esetleg nem is az.
Ezt abból a véleményből szűröm le, hogy miszerint a leszbikus pornó az nem a leszbiknek készült.
Akkor kérdem: melyik az a leszbikus pornó, amelyik kifejezetten a leszbikus Nőknek készült?

Mert én igaz pasi vagyok és hetero, de nézek leszbikus pornót, és semmiféle megkülönböztetést nem vettem észre ilyen téren. Valaki - esetleg egy TÉNYLEGESEN leszbikus - homályosítson már fel!

Attilajukkaja 2017.06.30. 15:10:10

@Skywatcher:
"ebből a barátnős csacsogásból épp csak azt nem tudtuk meg, amiért idejöttünk: konkrétan, mitől mások a leszbik?"
Szerintem megkaptad a választ, csak nem vetted észre: semmitől sem másabbak, csak éppen nőkre gerjednek. Ennyi. :o))

Treff Bubi 2017.06.30. 15:31:44

Gyerekek, éljen a Pride meg minden, de legalább írjatok új posztot a címlapra:)

SingleSide 2017.06.30. 15:39:55

Ezt a fos cikket miért kellett újra címlapra tenni? Már fél éve is szar volt, most meg már egy lejárt szar.

norbert79 2017.06.30. 16:33:32

Én azt mondom a birkapörkölt melegítve jó, de ez a cikk annyira nem.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2017.06.30. 16:37:09

@Attilajukkaja: "semmitől sem másabbak, csak éppen nőkre gerjednek. Ennyi."

Azért ez szerintem eléggé lényeges másság. Egyébként a "másság" kifejezést nem a heteróktól hallottuk többször.

Ha már megint elővették ezt a posztot, "Juli" ismét megszólalhatna, egy másik posztban, figyelembe véve a kommentek sok egybecsengő kérdését is. Mert a poszt ezek szerint közel sem mondott el "mindent", a címe ellenére sem. Ezekből a válaszokból talán nem is jutna eszembe, hogy a válaszadó maga is leszbikus lenne.

@Látens Inszinuáció: "Mert én igaz pasi vagyok és hetero, de nézek leszbikus pornót, és semmiféle megkülönböztetést nem vettem észre ilyen téren."

Heteró és biszex pornóból is a többség csak valami maszatolás, koreografált, elég unalmas kopulálás. Oka kellett, hogy legyen annak, hogy kialakult a "couple", vagyis a valóságban is együtt járó pár szeretkezésének kategóriája. A nőkkel – férfi részvétele nélkül! – felvett pornó között is esélyesebb a valódiság gyanújára, amikor a nők tényleg úgy néznek ki, mint akik telíteni akarják az érzékeiket, valódi gerjedelem jeleit mutatva. Persze a legprofibbak ezt nyilván eljátszani is tudják. Tényleg érdekes lett volna némi magyarázat ehhez a kérdéshez, elárult volna annyit, mint az egész poszt összes tessék-lássék válasza együttvéve.

Boka1 2017.06.30. 16:45:18

Van aki gyomorforgatónak tartja, de ismét elolvasta. Mint amikor Anyám minden este felháborodik az esti hiradók után... :)))

Attilajukkaja 2017.06.30. 16:53:50

@Androsz:
"Azért ez szerintem eléggé lényeges másság."
Az! Na ugye, hogy mindent megértettél!

"a poszt ezek szerint közel sem mondott el "mindent""
Szerintem tegyél fel Julinak konkrét kérdéseket. Mert így mire válaszoljon?

@Boka1:
"Van aki gyomorforgatónak tartja, de ismét elolvasta.
És megteszi újra, meg újra. :o))))

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2017.06.30. 17:41:18

@Attilajukkaja: Azokra a kérdésekre, amelyeket a kommentekben tettek fel. Többször is. Például: a leszbikusok részére készült – vagy talán inkább a nekik általában leginkább tetsző – pornók miben különböznek azoktól, amelyek inkább heteró férfiak szórakoztatására készülnek. Ez egyben sokat elmondana arról is, hogy a leszbikusok a szexet hogyan is fogják fel. Mert nyilvánvalóan másképp, mint a heterók, de nem tudtuk meg, hogy hogyan is.

Egyallampolgar 2017.06.30. 18:38:01

@MaxVal BircaMan HJCD:
Buzi vagy Maxval, törődj bele. Nem nagy ügy ez ma már. Senkit nem érdekel. Fogadd el, neked is könnyebb lesz, nem beszéve az összes általád állandóan összetaknyolt kommentfalról.

Drednaught 2017.06.30. 21:51:35

1. kérdés
Válasz: nem lehet így általánosítani
2. kérdés
Válasz: nem lehet így általánosítani
3. kérdés
Válasz: nem lehet így általánosítani
4. kérdés
Válasz: nem lehet így általánosítani
5. kérdés
Válasz: nem lehet így általánosítani
6 kérdés: Valóban jobbak a nők az ágyban, mint a férfiak?
Válasz: igen!

Márpedig a buzipicsák igenis férfigyűlölők és ez a buzipicsa is bizonyította.
Részemről nincs több kérdés.

Gour 2017.06.30. 21:55:10

Több barátom is meleg, egyik sem szereti a leszbikusokat. Azzal indolkolják, hogy a leszbik olyan erőszakosak mint a pasik, de mellé annyira szeszélyesek mint a nők. A legrosszabb combo. :)

reeingre 2017.06.30. 22:37:23

"leszoknak az orális szexről, mint a hetero párok általában" Ezt a marhaságot honnan vetted?

bbwd 2017.07.01. 01:10:27

a buzulás ma már sajnos divat...

egyik ismerősöm 10 éves kislányának a lány osztálytársa mondta azt, hogy csókolózzanak, mert ő leszbikus.

vajon hol hallott a kiscsaj a leszbikusságról? és ez kinek jó?

Stenonis 2017.07.01. 07:02:37

@sZulamith:
Rosszul emlékszel...

A spártaiaknál bármikor hazamehetett a férfi a feleségéhez.
A törvény kötelezte a férfiakat, hogy bizonyos időközönként dugják meg az asszonyt, hogy legyen kellő mennyiségű utód. Nem mellékesen azért, mert annyi volt ott a homoszexuális, hogy gyakorlatilag pár generáció alatt kihaltak volna a törvényi előírás nélkül.

Buchhalter 2017.07.01. 08:04:08

Közeleg a Pride napja és kellett ez Indexnek is egy kis reklám.Gyereket ne vállaljanak mán! 2 nő nevelget gyereket azt amikor felnő közlik : mi leszbik vagyunk ám.Szép új világ! Nincs ezzel semmi baj ,amíg nem reklámozza magát a homo lobbi,de tán nem kéne a szélsőségeseket vörös posztóval ingerelni...

bandigyerek 2017.07.01. 08:12:20

@CsakSzolokHogy: Tehát logikád szerint ha egy ratyi segbbebaszik egy másikat, akkor csak a lelkükben buzik?

eßemfaßom meg áll 2017.07.01. 09:39:38

Végre fél év után ismét az indexcimlapon van ez az érdekes cikk amiben egy férfi leirja a tutit a leszbikusokról :)

Attilajukkaja 2017.07.01. 10:58:19

@Egyallampolgar:
"Buzi vagy Maxval, törődj bele."
Szerintem nagyon nem az. Ennél sokkal komolyabb pszichés gondjai vannak. Legalább is remélem, hogy nem másról van szó. Mert az még súlyosabb vétség lenne a szememben.

Duplaxiii 2017.07.01. 12:43:48

Továbbra sem értem ezeknek a posztoknak az értelmét (persze a szokásos propagandán kívül)
Aki érintett, az nem innen szerez információt.
Aki nem érintett, azt meg miért érdekelné?
Nem vagyok vega, soha nem fokok érdekelni, hogy ők miért ilyenek és mit esznek. Nem érdekel a horgolás, nem foglalkozom vele.
Miért nem tesztek ki a forgalmas helyekre toborzóasztalokat?

sZulamith 2017.07.01. 13:49:46

@Stenonis: Nem voltam ott, olvastam:)

Miért kellett ezt a posztot megismételni nem is értem. habár még egyszer elolvastam én is. Ja, tele vagyok hibával tudom:)
Hányingerem lenne, ha egy nő ilyen szándékkal közeledne. Sok évvel ezelőtt hasonló fiatal idegenvezető nő megkért, hogy a reptéren vigyem át a csomagját vámmentesen. Naivként nem gondoltam én arra, hogy itt valami baj lehet, viszont többször eszembe jut még ma is, hogy volt ebben a fiatalban ami csábitóan hatott. Talán van bennünk, az agyunkban egy pont amit ha inger ér reagál, és homoskos leszel.

Attilajukkaja 2017.07.01. 13:59:59

@Duplaxiii:
"Nem vagyok vega, soha nem fokok érdekelni, hogy ők miért ilyenek és mit esznek. Nem érdekel a horgolás, nem foglalkozom vele."
Akkor ide minek vetted a fáradtságot, hogy beírjál egy semmitmondó kommentet?
süti beállítások módosítása