Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Melegedő

Melegházasság ellenes aláírásgyűjtés a Lipóti Pékségben

2016. november 17. - Juhász.Gábor

lipoti.jpg

Lehet, hogy a Lipóti pékség is felszállt a Donald Trump megválasztásával elstartolt gyűlöletvonatra?

Mi sem igazán értjük, miért zavarja a pékeket a melegházasság. Egy ma készült fotó azonban azt igazolja, hogy valamiért szeretnék kivenni a részüket a homoszexuálisok jogkorlátozásáért folyó kampányból.

15032303_10202416135801277_7178178730690333750_n_1.jpg

A fenti fotót egy ismerősünk készítette a Szent János Kórház villamosmegállójában található Lipóti Pékség kirakatáról. Elmondása szerint – biztos, ami biztos alapon – az üzletben is kihelyeztek egy példányt, hátha valaki nem vette volna észre befelé menet.

Egy nyíltan homofób kezdeményezést megint sikerült rendkívül habos-babos köntösbe bújtatni. Szó van itt a családok és a házasság védelmétől kezdve mindenről, még arról is hogy a te aláírásod is kell ahhoz, “hogy minden gyermeknek legyen édesanyja és édesapja”. No de menjünk fel szépen az aláírásgyűjtés honlapjára, és nézzük meg, miről is van szó pontosan.

“Amikor megházasodunk, azért mert olyan jó együtt lenni a másikkal, érezzük, hogy egy nagyobb terv valósul meg egyben az életünkben: a családalapítás.

Persze mindenki számára egyértelmű, hogy az állam elismeri a házasságot. Nem azért mert az érzéseinkkel foglalkozik, hanem azért, mert a generációk megújulása és a gyermekek nevelése nemzetünk jólétének biztosítását jelenti. Ezért olyan fontos a házasság, amely – mint ismeretes – egy intézmény, nem pedig egy egyszerű szerződés.

A házasság, mivel alapja az életre szóló, egymás tiszteletére épülő elköteleződés és a születendő gyermekek iránt érzett felelősség, egyben védi a családot is.”

Eddig nincs is köztünk semmi véleménykülönbség. A meleg párok számára is épp olyan fontos, hogy az állam elismerje a házasságukat, mivel ez jó alapot képez a családalapításhoz. Mi is nagyon jól tudjuk, hogy a házasság nem csupán egy darab papír, hanem fontos szimbóluma az egymás iránti elköteleződésnek. Márpedig gyermekvállalás előtt nem árt, ha van valaki mellettünk, akire számíthatunk jóban-rosszban. Nem is ragozom tovább, hiszen ez mindenki számára elég evidens.

“Természetesen a család létfontosságú mind az egyén, mind a közösség számára: a gyermekek nevelésének helye, a generációk láncának egy-egy gyöngyszeme, összeköti a tagokat, a feltétel nélküli szeretet és a szolidaritás elsődleges forrása, a társadalmi feszültségek nyughelye és a legjobb védelem a magány ellen. A család ugyanakkor a gazdaság motorja most és a jövőben is. Röviden, a család a társadalom alapsejtje.”

Ahogy mondtam, eddig mindez szép és jó. A lényeg azonban ez után jön:

Leírják,  hogy az EU-ban kezd elterjedni egy, a hagyományostól eltérő családdefiníció, és ettől kezdenek pánikba esni. Kínosan figyelnek arra, hogy véletlenül se írják le a homoszexuális szót, mert akkor már az egészen egyszerű polgárok számára is világos lenne, mire megy ki a játék.

“Mindez egyre több problémát jelent az európai országok között, melyek a házasságot és a családot másképp látják. A fogalmi különbségek egyre távolodnak egymástól. Végül már nem is tudjuk, hogy miről beszélünk, és az európai szövegeket lehetetlen lesz értelmezni és alkalmazni.”

Tehát attól félnek, a végén akkora zűrzavart okoz a melegházasság témája a tagországok között, hogy a családképről alkotott “szövegeket lehetetlen lesz értelmezni és alkalmazni”. Ami azt jelenti, hogy...? Nos, ez nem derül ki, de olyan kataszrófákra gondolhatnak, mint például az, hogy nem fognak senkit kirekeszteni a szexuális beállítottsága miatt.

“Az Európai Uniónak mihamarabb szüksége van tehát a házasság és a család egyértelmű definíciójára. És természetesen ezen definícióknak a minden uniós tagállamban elfogadható legkisebb közös többszörösen kell nyugodniuk, ami nem más, mint az emberiség egyetemes valósága: a férfi-nő házassága és a szülő-gyermek kapcsolat.”

“Természetesen..."

Szóval, összegezzük, milyen célért is lobbizik ez a mozgalom, aminek az eddigiek alapján annyira fontos a családok védelme.

A családon belüli erőszak felszámolásáért? – Nem.

A nagycsaládosoknak járó adókedvezményekért és támogatásokért? – Nem.

Az örökbefogadási procedúrák leegyszerűsítéséért? – Nem.

Az gyermeküket egyedül nevelő szülők segítéséért? – Nem.

Több bölcsődei és óvodai férőhely biztosításáért? – Nem.

Azért, hogy a szülők több ideig maradhassanak otthon a gyermekeikkel? – Nem.

Azért, hogy a törvények jobban védjék a családot tervező munkavállalókat? – Nem.

Bármi olyan dologért, ami érdemben befolyásolja a heteroszexuális családok életét? – Nem, nem, és megint csak nem.

Akkor mégis mi a legfőbb probléma, aminek megoldása egy csapásra megszüntetné minden család gondját és baját?

A melegházasság betiltása! Uniós szinten!

A “szent cél” érdekében nemrég Pócs János, Fideszes képviselő is aláírását adta a jogkorlátozásért küzdő kezdeményezéshez, több egyházi személlyel együtt. Természetesen...

Magyarországon, a Fidesz-KDNP által összerakott Alaptörvény jelenleg is csak a férfi+nő+gyerek képlet szerint élőket ismeri el családként (kizárva ezzel nemcsak a meleg párokat, hanem a csonka családokat, illetve az örökbefogadott gyermekeket nevelőket is). Ebből már volt bonyodalom, amikor egy nagypapával a strandon közölték, unokáival nem jogosult a családi jegyre, mivel az új értelmezés szerint ő nem számít családtagnak. Erről bővebben itt írtunk.

Jelenleg az Európai Unió 11 tagországában engedélyezett a melegházasság. Az aláírásgyűjtés célja, hogy a kérdés az EU döntéshozói elé kerüljön, és szülessen olyan határozat, amely ezekben az országokban is véget vet a jogegyenlőségnek. Igazán tűrhetetlen, hogy felnőtt emberek csak úgy összeházasodnak egymással, anélkül, hogy erről egy kicsi, de hangos, bigott, vallási közösség beleegyezését kérték volna. Mégis, milyen világ jönne ránk?

Azt, hogy a Lipóti Pékség miért tekinti szívügyének, hogy kiálljon egy Uniós szintű, homofób jogkorlátozás mellett, nem tudjuk. Kérdésünkkel levélben kerestük fel őket. Amint választ kapunk, természetesen azt is közzétesszük.

Update: Itt olvashatjátok a Lipóti hivatalos válaszát.

____________________________

J.Gábor - blogger, közösségépítő
Email: hello@melegedo.com

További cikkekért és érdekességekért kövess minket Facebook-on:

A bejegyzés trackback címe:

https://amelegedo.blog.hu/api/trackback/id/tr2511969827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.11.17. 18:42:19

S mi ezzel a gond? Nem szabad szabadon véleményt mondani?

GreatMoe 2016.11.17. 19:19:57

Minek ez a bosszúhadjárat, amikor már így is megvonták a melegektől a családi státuszt, a házasság és a gyerekvállalás jogát?
Ez is a 2018-as választási kampány része?

Andre1bp 2016.11.17. 19:45:31

"Az aláírásgyűjtés célja, hogy a kérdés az EU döntéshozói elé kerüljön, és szülessen olyan határozat, amely ezekben az országokban is véget vet a jogegyenlőségnek."

Közben meg azt hazudják, hogy az aláírás a tagországok önrendelkezéséről szól.

Gery87 2016.11.17. 20:57:57

" Igazán tűrhetetlen, hogy felnőtt emberek csak úgy összeházasodnak egymással, anélkül, hogy erről egy kicsi, de hangos, bigott, vallási közösség beleegyezését kérték volna. Mégis, milyen világ jönne ránk? "

Ó...megy a hiszti.....Szóval ha egy "kisebbség", "kicsi hangos" stb , akkor az csak akkor jó ha rólatok van szó mi? Amúgy meg kuss legyen...?

Gery87 2016.11.17. 21:02:35

Amúgy a szarkazmus a normális többség szempontjából is megvan ám:

"Igazán tűrhetetlen, hogy csak felnőtt férfiak és nők házasodhatnak egymással, anélkül, hogy erről egy kicsi, de hangos, deviáns szexuális közösség (pedók, buzik, csillámpónik stb) beleegyezését kérték volna. Mégis, milyen világ jönne ránk? "

figyelő jehu 2. 2016.11.17. 21:47:00

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:
Ugyan! Semmi gond...
Igaz, hogy aljas, züllesztő - nem kicsit: nagyon; igaz, hogy stupid: nem kicsit, nagyon - de ez Orbániában nem gond, ilyen a hatalom intellektusa és morálja...

Andre1bp 2016.11.17. 23:37:31

@Gery87: Én még senkitől se hallottam azt, hogy a heterok házasságát be kéne tiltani.

Gery87 2016.11.18. 00:38:56

@Andre1bp:

Mivel a házasság fogalma, férfin és nőn alapul a "meleg házasság" valójában egy szűk kisebbség lobbija a házasság fogalmának megváltoztatására, átértelmezésére.

Valójában azt akarják tiltani a meleglobbisták hogy az eredeti fogalom maradjon meg.

defaultuser (törölt) 2016.11.18. 00:54:17

@Gery87: "Mivel a házasság fogalma, férfin és nőn alapul a "meleg házasság" valójában egy szűk kisebbség lobbija a házasság fogalmának megváltoztatására, átértelmezésére."
Na és mi a házasság fogalmának eredetije?
Ez a keresztény házasságfogalom lenne? Mert ezzel a világ nagy része nem értene egyet, lévén nem keresztény.
Magyarországon pedig - elméletileg - vallásszabadság van.
Megjegyezném, hogy egy ideje polgári házasság is létezik. Az egyházi házasságot nem kell bántani ahhoz, hogy zöld utat kapjon az azonos neműek házassága.
Tehát mit is akarnak betiltani?

5perc 2016.11.18. 01:16:13

A csökkent munkaképességűek legyőzése után újabb méltó ellenfeleket keresnek a keresztény üldözők.

szamtanmertanfizikapeterbacsitanitja 2016.11.18. 01:16:23

Ha én boltos lennék, kínosan kerülném a politikát, nehogy egyetlen vevőt is elriasszak!
De ez a Lipóti Pékség úgy látszik, nagyon jól meg van alakulva!

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.11.18. 05:38:48

@figyelő jehu 2.:

Azt űllítod, egy igazi demokráciában nem lehet civil tevékenység?

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.11.18. 05:39:47

@GreatMoe:

Megvonták? Sosem volt ilyen joguk.

Nagyon helyesen sosem voktak ilyen jogaik. MI a gond?

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.11.18. 05:44:27

@tctc:

Rosszul indulsz hozzá.

Ha van egy adott helyzet, s azzal mindneki elégedett, nem annak kell érvelnie, aki nem akar ezen változtatni, hanem annak, aki valami mást akar.

A házasság magyar fogalma 1-1 nő és férfi kapcsolata, pont. Ha az iszlamisták, a pedofilek, a fundamentalista mormonok, vagy a homoklobbi változtatni akar, azonnal teljesíteni kell a kérést? Nem. A társadalom megismerte ezen törpe kisebbségek akaratát, s nem kívánja azokat teljesíteni. Pont.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.11.18. 05:48:33

@szamtanmertanfizikapeterbacsitanitja:

Ha egy többségi igény mellé kiáll egy bolt, azzal inkább több vásárlót vonz.

Hány homoklobbista norvégköztársasági alak van Mo-on? Mondjuk ezer darab. Jelentős szám? Nem.

Nem Hollandiában vagyunk, ahol a homokterror már sikeresen átmosta az emberek nagy részének az agyát. Mo-on a kisember ilyet nme akar.

Én pl. NEM akarok olyan társadalmat, ahol jó a homokosoknak. Olyat akarok, ahol ROSSZ nekik.

gyuzsu 2016.11.18. 08:24:39

Tökéletesen egyetértek a cikk minden szavával. Egyetlen pontosítás. Az örökbefogadó családokat nem zárja ki a jelenlegi törvénykezés a családfogalomból, ugyanis az érintetteken kívül ezt senki nem tudja, az anyakönyvben sem szerepel. A nevelőszülőknél nem tudom mi a helyzet. Érdemes lenne ezt a pontatlanságot javítani mert az érintettek szemében vagy ijedelmet okoz vagy hitelteleníti a tobbi elemet is.

ghck 2016.11.18. 08:51:53

A házasság fogalmának lebutítása egy férfi és egy nő kapcsolatára csak a csökevényes keresztény gondolkozás eredménye. Tessék felszabadítani a fogalmat, és utat engedni az egyneműek házasságának, de a bigámiának, poligámiának is! ;)

Terézágyú 2016.11.18. 08:54:11

Sose vettem semmit a lipótipékségtől, de ezután nem is fogok.

Májkül 2016.11.18. 09:43:06

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:
" A társadalom megismerte ezen törpe kisebbségek akaratát, s nem kívánja azokat teljesíteni." Ez nem igaz. Te nem a társadalom vagy, hanem csak annak egy pici alkotója, úgyhogy ne nyilatkozz a nevében és ne próbáld meg elhitetni másokkal, hogy ez a társadalom akarata.

"Én pl. NEM akarok olyan társadalmat, ahol jó a homokosoknak. Olyat akarok, ahol ROSSZ nekik." L
átod? Ez a baj, hogy a társadalomban vannak olyanok, mint pl. te is, akik másoknak rosszat akarnak. Értékelem az ôszínteségedet. A fidesz gyûlôlet politikája elérte a célját, sikerült a társadalmat megosztani, egyre többen gyûlôlik a másikat valamiért, mindig sikerül egy kissebbséget találni, akiket be lehet állítani ellenségnek.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.11.18. 10:04:05

@Májkül:

Komolyan hiszed, hogy a magyar társadalom többségében homokos értékrenden alapuló értékrendet szeretne?

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.11.18. 10:08:09

@Májkül:

"Látod? Ez a baj, hogy a társadalomban vannak olyanok, mint pl. te is, akik másoknak rosszat akarnak."

Ha értdekütközés van, nem lehet mindenkinek jó, hiszen nem lehet egyszerr x és nem-x, érted? Azaz választani kell a 2 küzül, ami miatt az ellentábornak mindenképpen rossz lesz.

Te azt mondod, legyen jó egy törpe kisebbségnek, s legyen rossz a túlnyomó többségnek, én viszont az ellenkezőjét javaslom.

"Értékelem az ôszínteségedet."

Kösz.

"A fidesz gyûlôlet politikája elérte a célját, sikerült a társadalmat megosztani"

Minden egészséges társadalom megosztott, ez a demokrácia lényege.

"egyre többen gyûlôlik a másikat valamiért"

Nem gyűlölök senkit. Az egyet nem értés nem gyűlölet.

"mindig sikerül egy kissebbséget találni, akiket be lehet állítani ellenségnek."

Mindig van, aki rombolni akar, fellépve a többség ellen.

Nanenáné 2016.11.18. 12:09:41

@Terézágyú: Lásd feljebb idézve. Ehhez a Lipóti cégnek semmi köze. Felesleges gyűlölködni, minősíteni!
www.facebook.com/photo.php?fbid=10209554535491709&set=p.10209554535491709&type=3&theater

Nanenáné 2016.11.18. 12:12:52

Ez egyszer Bircának igaza van. Miért ne mondhatná el a véleményét bárhol? És mi a fenének vitatkoztok egy Bircával?
Az internet első szabálya: A trollokat nem etetjük!

Gery87 2016.11.18. 12:26:48

@tctc:

"Na és mi a házasság fogalmának eredetije?
Ez a keresztény házasságfogalom lenne? Mert ezzel a világ nagy része nem értene egyet, lévén nem keresztény. "

A világ minden kultúrájában a házasság, férfi és nő kapcsolatán alapul
Vannak kultúrák ahol a női rokonok (azt hiszem valami kínai kisebbség) nevelik a gyereket, de nem hívják ezt ők sem házasságnak....és nincs köztük testi, szerelmi kapcsolat.

"Magyarországon pedig - elméletileg - vallásszabadság van."

Ettől még a házasság a keresztény monogám hagyomány alapjain áll, mivel nyugati-keresztény kultúra vagyunk...ha tetszik ha nem.

"Megjegyezném, hogy egy ideje polgári házasság is létezik. "

Aminek alapja a nyugati (keresztény) házasság, család fogalom!

"Az egyházi házasságot nem kell bántani ahhoz, hogy zöld utat kapjon az azonos neműek házassága.
Tehát mit is akarnak betiltani? "

A házasság átértelmezése sérti a vallási közösségeket és sérti azokat is akik nem ezt tartják házasságnak.....
Tiltakozni ellene és nem egyetérteni vele tehát normális.

hívhatnák "élettársi kapcsolatnak" is, de nem! ők mindenképp "bővíteni" módosítani akarják a házasság fogalmát jogilag is.....ez az intolerancia a többséggel a hagyományokkal, szokásokkal szemben.

vgx · http://vgx.freeblog.hu 2016.11.18. 12:30:52

Csak az foglalkozik más magánéletével, akinek nincs rendben a sajátja.. Bármilyen problémát érez valaki, azt önmagával próbálja megoldani. Pszichológiailag nézve, akinek valami zavarja a szemét, az önmagában keresse ugyanazt a dolgot, mivel csak ott tudja megoldani.. Mit érdekel engem, ki-kit és hogyan szeret??!! Ugyan már.. Legyen egyenlő joga minden embernek... ennyi... ( A keresztény házasság maradjon meg a keresztény heteroszexuálisoknak. A melegek csak egyenlő jogokat akarnak, szerintem mindegy, hogyan hívják a házasságot... ) A Lipóti pékségnél dolgozó munkatárs meg talán nézzen magába, hogy milyen vágyai is vannak, amiket elnyomni/titkolni próbál.. Az értelmes emberek ezen ugyanis átlátnak ;)

Terézágyú 2016.11.18. 13:13:50

@Nanenáné:
"Lásd feljebb idézve. Ehhez a Lipóti cégnek semmi köze."

Akárki is csinálta, ott csinálta a lipóti-alkalmazottak előtt.

"Felesleges gyűlölködni, minősíteni!"

Én nem gyűlölködöm, csak közöltem a véleményemet.

Gery87 2016.11.18. 17:26:17

@vgx:

Itt az elvekről van szó, nem a magánéletről....nem szabad hagyni hogy akármelyik marginális kisebbség felülírja, megtámadja, megváltoztassa a többség által és a többségnek megalkotott fogalmakat, viszonyokat, elveket, erkölcsöket...lásd még pl droglobbi...csak azért mert nem bírják elviselni önnön kisebbségi létüket és hogy van amit nekik nem lehet, és nem úgy van ahogy szeretnék.

mofere 2016.11.18. 20:25:08

Egyáltalán lenne pap, aki összeadná bármelyiket is? Genetikai selejtek a fasznak akarnak házasodni, minek ez a cirkusz őszintén... Én a pékség helyében ki sem szolgálnám az ilyen meleg feltűnési viszketegségben szenvedő senkiháziakat. Ott tartunk, hogy divat lesz a buziság.... Amúgy meg hála Istennek útód nélkül úgy is elmúlnak!

Erika Forgács 2016.11.18. 22:48:18

@Erika Forgács: miért kéne választanom? Ostobaság, ha azt hiszi valaki, mindenkinek olyannak kell lennie, mint ő. A rét is attól szép, hogy sokszínű. Minden attól szép.

TGabi 2016.11.20. 15:17:00

Kedves Posztoló!

Remélem, akkor is ennyire jogérzékeny vagy, amikor pl. Amerikában vagy Írországban pont tönkretesznek egy konzervatív cukrász házaspárt, amiért nem akart melegesküvőre tortát sütni. ...

A szabadság nem = a mindenkinek joga van a Melegedő véleményéhez felfogással.

Rosgan 2016.11.20. 15:19:54

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Ki akar homokos értékrenden alapuló társadalmat te kibaszott észlény? A homoszexuálisok egyedül egyenlőséget akarnak, NEM akarnak rád erőszakolni semmit sem. Attól, mert Pisti meg Jóska összeházasodik holnap, a kenyér drágább lesz? Leszakad az ég? Elfogy az olaj? Világméretű katasztrófák fogják sújtani a Földet? SEMMI nem fog történni, és a te jogaid sem csorbulnak. Egyedül annyival lenne több a világ, hogy minden embert megilletnek ugyan azok a jogok. Őket is és téged is. Ilyen baromi egyszerű.

A szólásszabadság meg nem arra való, hogy azt galádul felhasználva gyűlöletet gerjessz mások felé. Érdekes, hogy ebben a "gonosz, liperális, elnyomó" társadalomban pl. egy rakás félkatonai szervezet létezik, amik keményen jobboldaliak. Ha annyira elnyomó világban élnél, ezek nem létezhetnének. Nem vonulhatnának ők sem. De mégis vonulhatnak, mert az egyenlőség elve mindenkit megillet, még titeket is. Ellenben ha tegyük fel egy baromi erős jobboldali kormány lenne hatalmon, valószínűleg egyetlen buzibár sem működhetne az országban, és aki röpke kézfogást mer megejteni az utcán, azt is halálra vernék. Na akkor ki az elnyomó? Tudod én olyan világban nem akarok élni, ami ilyen... Ami tele van ilyen náci szarsággal, ahol belepofáznak mások magánéletébe, és van egy kép arról, hogy "ki a jobb". Hányinger.

Rosgan 2016.11.20. 15:23:33

@mofere:
A házassághoz nem kell pap. Létezik ám polgári házasság is, amihez meg az egyháznak eddig sem volt semmi köze. Ha az egyházak nem akarják összeadni az azonos neműeket akkor ne tegyék. De polgári házasság miért nem lehet? Az sehol nem érintkezik a vallással. Ilyen alapon a polgári házasságot kötött emberek is alacsonyabb rendűek, hiszen nem isten színe előtt kötöttek házasságot, hanem állami anyakönyvvezető adta össze őket. Hurrá. hurrá.

Rosgan 2016.11.20. 15:28:39

@Gery87:
"Itt az elvekről van szó, nem a magánéletről....nem szabad hagyni hogy akármelyik marginális kisebbség felülírja, megtámadja, megváltoztassa a többség által és a többségnek megalkotott fogalmakat, viszonyokat, elveket, erkölcsöket...lásd még pl droglobbi...csak azért mert nem bírják elviselni önnön kisebbségi létüket és hogy van amit nekik nem lehet, és nem úgy van ahogy szeretnék."

De senki nem akar megváltoztatni semmit, csupán a jogok kiterjesztését akarják. És nem az érdekel, hogy abnormálisnak tartod-e pl. te ezt. Az érdekel, hogy érzelmek vezérelik-e őket. Például ott a szerelem. Nekem vannak egy meleg pár ismerősöm, akikről abszolút nem mondanád meg soha a büdös életben, hogy azok, 10 éve együtt vannak, szeretik egymást, boldogok, soha nem ártottak senkinek, semminek, nem tettek tönkre senkit, nem vertek meg senkit, egymást sem verik össze, dolgoznak, adófizető állampolgárok, akiknek a munkája ugyan úgy benne van az országban, mint a tied. Akkor mégis mi a büdös lófasz problémád van az ilyen emberekkel? 10 év után miért nem köthetnek házasságot? Miért nem erősíthetik meg a kapcsolatukat?

Annyira felbasz a hozzád hasonló emberek egysíkú, kétbites gondolkodása... Mintha választani kéne rendszer és rendszer között, holott lehetne együtt is élni. De az együttélést a hozzád hasonlóak akadályozzák meg, akik képtelenek megvonni a vállukat és szarni az egészre magasról, akik mindig MIIINDENÁÁRON más magánéletébe akarnak belearcoskodni. Tipikus házmesteri színvonal, annyira utálom a magad fajta "mindenbe beleorroskodom" típusú embereket, hogy fúúhúú... Ti vetitek vissza az egész társadalmi fejlődést, miattatok nem lehet békesség a világban. Mert balhéztok, mindig. Parancsolgattok. Életmódot szabtok meg. Közbe meg semmi közöd más életéhez.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.11.20. 15:28:52

@Rosgan:

Mi legyen a házasság tartalma? A homoklobbista tartalom legyen vagy a normális tartalom? A kettő együtt nem lehet.

A homokosok egyenlőek. Miben nem azok?

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.11.20. 15:29:59

@Rosgan:

"A szólásszabadság meg nem arra való, hogy azt galádul felhasználva gyűlöletet gerjessz mások felé."

Hol a gyűlölet? Mióta gyűlölet az ellenvélemény?

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.11.20. 15:31:57

@Atahualpa:

Támogatod, hogy lehessen házasság:
- kiskorúak és felnőttek között?
- több nő és 1 férfi között?
- ember és állat között?
- csoportok között?

Rosgan 2016.11.20. 15:32:36

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Lehet a kettő együtt is. Ott vannak azok az országok, ahol népszavazással döntöttek arról, hogy legyen nekik is házasság. Pl. Írország. Na, akkor ott mi a helyzet? Az már akkor rögtön nem érvényes, vagy téves, mert olyan eredmény született, ami neked nem tetszik?

Miért ne létezhetne a kettő együtt? Senkinek nem lesz rosszabb, ha a másik fél is házasságot köthet, számtalan példa van már erre, csak az Unióban ott van az a 11 tagállam, ahol erre lehetőség van. Egyedül a gonosz, szélsőséges embereknek van ezzel problémája, akiket frusztrál mások boldogsága.

Rosgan 2016.11.20. 15:40:30

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

"Támogatod, hogy lehessen házasság:
- kiskorúak és felnőttek között?
- több nő és 1 férfi között?
- ember és állat között?
- csoportok között?"

Megint egy demagóg faszságot halhattunk. Tapsvihar.
- Kiskorú és felnőtt között azért necces a dolog, mert az ember jó 20 éves koráig még képlékeny. Egy kiskorú NEM TUDJA, hogy mit vállal, nem tudja még a saját személyiségét sem, nemhogy iylen felelősségteljes döntést hozzon. Tehát nyilván NEM lehet összeházasodniuk, hiszen nem két felnőtt ember felelősségteljes döntéséről van szó. Amint az a kiskorú nagykorú lesz, és úgy érzi, hogy nagykorúságának teljes tudatában képes meghozni ezt a döntést, akkor felőlem a 18 éves, meg a 70 éves is összeházasodhat, leszarom. A házasság KÉT FELNŐTT EMBER KÖZÖS, FELELŐSSÉGTELJES DÖNTÉSE LEGYEN.

- Több nő és egy férfi? Érdekes gondolat, egyes helyeken elfogadott, ez kultúra függő. Ha vannak olyanok, akik ezt bevállalják, miért ne? Vicces, de pl. tudok olyan emberről, aki Kanadában él, és két barátnője van. A csajok is tudnak egymásról.

- Ember és állat között: Mint mondtam, a házasság közös megegyezésen alapuló dolog, egy állat beleegyezését aligha tudnád elkérni. Nem beszélve arról, hogy az az állat valószínűleg nagyon nem örül annak, hogy te esténként megtömködöd, így az szimplán állatkínzás.

- Csoportok között: Ezt kifejtenéd bővebben, mire célzol?

Egyébként a profilképeden lévő birka remekül mutatja a szellemi színvonaladat ebben a témában. Nevetséges, demagóg példákat hozol fel, ráadásul a homoszexuális házasságot megpróbálod lezülleszteni valami beteges, állatias szintre. De mondom akkor megint: Ha két felnőtt ember, érzelmekkel, szerelemmel szereti egymást, és életüket kölcsönösen, közös megegyezés alapján, felelősségük teljes tudatában össze kívánják kötni, akkor áldásom rájuk, megyek hozzájuk a lagziba kajálni, és SOHA a büdös életben nem fog engem bántani az a tudat, hogy István és Béla férj és férj. Ez, csak azokat az embereket bántja, akiket frusztrál az, hogy két ember boldog, valószínűleg a saját élete sincsen teljesen rendben, vagy csak egyszerűen gonosz, undorító, aljas, szemét köcsög, kretén, aki lételemének érzi a mások életébe való pofátlankodást. Ismerek ilyeneket is, a faszom ki van velük, hogy miért nem tudnak a saját dolgukkal törődni.

Rosgan 2016.11.20. 15:44:27

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Az ellenvélemény nem baj, azonban aljas, csúsztatásokon alapuló baromságok terjesztése, meg más emberek jogának csorbítására tett kísérlet, már baj. Különösképp baj akkor, ha ez a jogcsorbítás nem titkoltan kiterjed olyan területekre is, ahol NÉPSZAVAZÁS döntött a kérdésről. Szóval, a sok jobbos szerint rinyálnak az usában a "lipsik", hogy Trump lett egy érvényes, legitim szavazás választott elnöke. Érdekes, itt meg rinyálnak a jobbosok, hogy népszavazással jogot adtak a melegeknek a házasságkötéshez. Vicc, hogy Brüsszelt basztatjátok, amikor nem akarja figyelembe venni a "népakaratot", de amikor a népakarat olyan dolgot engedélyez, ami NEKTEK nem tetszik, akkor egyből az előbb leköpött Brüsszelhez mentek könyörögve.

Valószínűleg el fog bukni a kezdeményezés, élmény lesz pattogatott kukoricát zabálva nézni, ahogy a sok idegbeteg valláskárosult, jobbos, náci eret vág magán. :)

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.11.20. 15:44:28

@Rosgan:

Nem létezhet egyszerre két ellentét.

Vagy maradunk a házasság normális meghatározásánál vagy nem. Hogyan lehetne egyszerre a kettő?

Kit érdekel, hogy Írországban többségben vannak a perverz ateisták? Senkit.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.11.20. 15:46:31

@Rosgan:

Nem létezhet egyszerre két ellentét.

Vagy maradunk a házasság normális meghatározásánál vagy nem. Hogyan lehetne egyszerre a kettő?

Kit érdekel, hogy Írországban többségben vannak a perverz ateisták? Senkit.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.11.20. 15:48:26

@Rosgan:

"Kiskorú és felnőtt között azért necces a dolog, mert az ember jó 20 éves koráig még képlékeny. Egy kiskorú NEM TUDJA, hogy mit vállal, nem tudja még a saját személyiségét sem, nemhogy iylen felelősségteljes döntést hozzon."

Azaz előítéletes vagy a kiskorúak felé. Atya Isten, te kiskorúfób vagy!

"A házasság KÉT FELNŐTT EMBER KÖZÖS, FELELŐSSÉGTELJES DÖNTÉSE LEGYEN."

Miért csak felnőtt és miért csak kettő?

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.11.20. 15:49:48

@Rosgan:

" miért nem tudnak a saját dolgukkal törődni"

Azt teszem. Az én dolgom is, hogy a társadalmamban mi számít házasságnak.

Rosgan 2016.11.20. 15:51:06

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:
Írország egy eléggé erős katolikus ország, viszont ott az embereknek van annyi értelem és valószínűleg empátia a fejében, lelkében, hogy képesek legyenek olyan döntést hozni, ahol ember és ember békében élhet. Nem véletlenül szeretnék egyébként oda kiköltözni az emberek mentalitása ég-és föld. Nekik volt idejük haladni a világgal és értelmes társadalmat kialakítani, ahol békésebb a légkör. Itt meg maradt az ilyen posztkommunista, kicsinyes szar világ, ami végső soron kitermelt téged is. ÉS az a baj, hogy te, meg a hozzád hasonlóak folyamatosan lehúzzátok még annak a minimális fejlődésnek is az esélyét, ami jobb világba repíthetné ezt a földdarabot. Nem a melegek a bajok okozói. Nem. Ti vagytok azok.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.11.20. 15:52:20

@Rosgan:

Hiéba dönt a többség demokratikusan, attól még nem lesz a döntés jó.

Eleve áérvénytelen az egyneműek házassága, ez semmis, bármit is mond a jog most egyes perverz helyeken. S amikor az emberek elsöprik a liberális diktatúrát, jogilag is meg lesz semmisítve VISSZAMENŐLEGESEN minden perverz szabály.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.11.20. 15:54:21

@Rosgan:

Mi elve nem is akarunk fejlődést.

Írország ateista állam,

Vedd észre: kiindulópontunk egészen más. Hiába próbálsz győzködni engem, érveid alapja számomra elfogadhatatlan.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.11.20. 15:55:38

@Rosgan:

" jobb világba repíthetné ezt a földdarabot"

Mi liberális értelemben véve ROSSZABB világot szeretnénk, s erre büszkék vagyunk. Azaz ez ismét nem érv nekem.

Rosgan 2016.11.20. 15:59:00

"Kiskorú és felnőtt között azért necces a dolog, mert az ember jó 20 éves koráig még képlékeny. Egy kiskorú NEM TUDJA, hogy mit vállal, nem tudja még a saját személyiségét sem, nemhogy iylen felelősségteljes döntést hozzon."

Azaz előítéletes vagy a kiskorúak felé. Atya Isten, te kiskorúfób vagy!

"A házasság KÉT FELNŐTT EMBER KÖZÖS, FELELŐSSÉGTELJES DÖNTÉSE LEGYEN."

De direkt vagy ilyen kurva ostoba? Vagy szövegértelmezési nehézségekkel küszködsz? Ember életét tönkretenni, mindenféleképpen bűn. Kutatások igazolják, hogy az emberi agy 20-23 éves korig még fejlődik, változik. Egy 12-14 éves gyerek személyisége még messze nem kiforrott, ezért felelősségteljes döntést sem tud teljes bizonyossággal hozni. Sok még a fellángolás és más egyéb. Mivel még nem értett, azaz gyerek, ezért nyilván ne csessze el az életét. Amint jogilag felnőtté válik, kizárólagos rendelkezést kap a SAJÁT élete felett, onnantól fogva azt csinál amit akar. Egyébként célszerű lenne kitolni a felnőtté válás korát 18 ról 20-ra.

"Miért csak felnőtt és miért csak kettő?"
Lehet több is, ha bevállalják. :D Bár az ember általában egy embert szeret szerelemmel, szívből, és vele akarja összekötni az életét. Hogy az arab világban például a 4 feleségét tényleg szereti-e az ipse vagy csak azért van neki annyi, mert megteheti, az más kérdés, nem volt alkalmam még kifaggatni egy iylen embert érzelmi dolgokról.

"Azt teszem. Az én dolgom is, hogy a társadalmamban mi számít házasságnak."
Tévedsz, te belepofázol más magánéletébe, téged zavar más boldogsága, te azt hiszed, hogy neked rosszabb lesz, holott nem, nem lesz rosszabb, ellenben xy-nak jobb lesz. Van már egy rakás ország példaként, ahol semmi nem lett rosszabb, de hát "téged az nem érdekel", ha a közvetlen mintázatot nem vagy hajlandó megfigyelni, nem vagy hajlandó elmélyedni a kérdésben, normálisan, nem ilyen kis "élet iskolájában végeztem" szinten, akkor soha nem fogsz rájönni arra, hogy az általad pártolt ostoba, demagóg faszság igazából totál nem állja meg a helyét.

Az a baj, hogy sok ember ebben az országban kibaszott ostoba, megvezethető, debil, és képtelenek önálló véleményt formálni valódi tudás alapján, csak megetetik velük a sok szart, azok meg elhiszik. Fogadjunk, hogy ha holnap azt mondaná Orbán Viktor vagy Vona Gábor, hogy a gyerekeknek szánt oltásokban olyan vegyület van, ami módosítja a génszerkezetet és meleggé teszi a kölköt, elhinnéd.

Rosgan 2016.11.20. 16:04:40

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:
"liberális diktatúra" :DDDDDDDDDDDDDDD Hol diktatúra az, ahol Új Magyar Gárda jöhet létre betiltott elődje után? Hol diktatúra az, ahol mindenféle félkatonai szervezet jöhet létre? Hol diktatúra az, ahol megemlékezést tarthatnak a II. VH-s várvédők tiszteletére? Hol diktatúra az, ahol huszárruhában simán átmehetsz a városon anélkül, hogy egy hajad szála is meggörbülne? Hol diktatúra ez te szerencsétlen fasz? :DDDDDD
Tudod mi a diktatúra? A definícióját el tudod mondani? Hol van diktatúra pl. Írországban? Azért tartod diktatúrának, mert emberek egy csoportja kapott jogokat a BOLDOG és TELJES életre? Téged ez zavar? zavar, hogy más ember is végre élhet teljes életet? A te mocsadék, náci szarságod, na az lenne diktatúra, abban pl nem lenne melegbár vagy egyéb dolog, mert fel lenne gyújtva, meg lennének ölve ezek az emberek. El lenne kúrva az egész életük, szerencsétlenek megvetetten, elnyomottan élnének, EMBERI ÉLETEK MENNÉNEK TÖNKRE.

Fúúú de felbaszol te beteg, osotba, tanulatlan, tudatlan, gonosz, faszkalap,nem is írok inkább vissza, mert lerohad az agyam attól a mérhetetlen süketeléstől és faszságtól, amit összefröcsögsz. Kívánom, hogy üssön el egy autó, legyen egy agyműtéted, aztán legyél normális, értelmes, empatikus ember, ne ilyen szarláda.

Értelmesen veled, meg a hozzád hasonlóakkal nem lehet vitatkozni, mert olyan szintű ostobaságzuhatagot löktök az ember elé, hogy már inkább a tenyerembe temetem a kezem és azon gondolkodom, hogy a búbánatos lófaszba vagy képest egyáltalán levegőt venni.

Rosgan 2016.11.20. 16:14:09

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:
Ja és azt még tegyük hozzá, nagy gyorsan: NEM azért oltogatlak, mert más a véleményed. Azért kapod, mert KURVA OSTOBA VAGY. Lehet más a véleményed, az egy dolog. A tudatlanság, az ostobaság, a retardáltságok fröcsögése, a demagógia stb... ezek mind mind mind megnyilvánulnak az írásaidban, mintha egy 10 éves gondolatait olvasnám, aki otthon hallotta apu, anyu beszélgetését és most megpróbál ő is nagynak tűnni az interneten. Amíg nincs értelem a fejedben, addig nekünk felesleges bármiről is beszélgetni. No meg nem beszélve a rosszindulatról,, gonoszságról, kreténségről, ami benned van.. Te egy nagyon megcsömörlött, elnyomott ember lehetsz a való életben.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.11.20. 16:19:10

@Rosgan:

Ahol egy adott eszme kötelező, az diktatúra.

Írországról már írtam: az ateista többség perverz társadalmat akar, pont.

Miért zavar engem a perverzió? Nem zavar, míg 4 fal között zajlik, mert akkor engem nem érint. De ha felemelik a hivatalosság szintjáre, már engem is érint, s joggal zavar.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.11.20. 16:22:06

@Rosgan:

"KURVA OSTOBA VAGY"

Egyetértek. Liberális szemszögbúől az vagyok. De én erre büszke vagyok.

"A tudatlanság, az ostobaság, a retardáltságok fröcsögése, a demagógia"

Ez ismét szubjketív szöveg, semmit nem mondasz ezzel.

ghck 2016.11.20. 22:11:02

A házasság OKA, CÉLJA eredetileg az utódnemzés és -nevelés keretfeltételeinek megteremtése volt. OK, a homoszexuális szerelemből nem születik gyerek, kb. ennyivel "kevesebbek" ők a "normális" pároknál. A kapcsolatukra nem adjuk az áldásunkat, mert az nem szolgálja a nemzet érdekét. Na most ha emiatt kizárjuk őket a házasságból, ne zárjuk akkor már ki a meddő párokat is? :-o

szamtanmertanfizikapeterbacsitanitja 2016.11.21. 11:07:21

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség: Érdekes, a boltok a vevőszám növelése érdekében -nem csak Norvégiában és Hollandiában-a portékájukat szokták reklámozni és nem politikai nézeteiket!

Molesztált, vagy erőszakoskodott veled homoszekszuális?

szamtanmertanfizikapeterbacsitanitja 2016.11.21. 11:11:07

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:" Mi elve nem is akarunk fejlődést."

Sőt! Lehetőleg inkább visszafejlődést!:-(((

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.11.21. 11:26:12

@szamtanmertanfizikapeterbacsitanitja:

Egy kérdés neked! Képzeljük el, mi lenne, ha ugyanabban a pékségben az egyneműek “házasságának” magyar alkotmányos tilalma ellen lett volna aláírásgyüjtés! Mire tippelsz?

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.11.21. 11:27:06

@szamtanmertanfizikapeterbacsitanitja:

"Molesztált, vagy erőszakoskodott veled homoszekszuális?"

Igen, de nem ez nézeteim alapja. Nincs bennem személyes érzelem e tekintetben.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.11.21. 14:38:32

@szamtanmertanfizikapeterbacsitanitja:

Ha viccesen válaszolnék: nem, Horthy már modern, azaz a XVIII: elejléig vissza.

De komolyan: sose lehet visszamenni. Új dolgok, új alapon. Baloldali, antiiberális, humanista, populista politika kell.

szamtanmertanfizikapeterbacsitanitja 2016.11.21. 21:55:06

Én a Birkahang-ellenes politika mellett teszem le a voksot!

Gery87 2016.11.24. 17:42:23

@Rosgan:

"De senki nem akar megváltoztatni semmit, csupán a jogok kiterjesztését akarják."

Azaz ez esetben ez azt jelenti: megváltoztatni egy fogalmat!

" És nem az érdekel, hogy abnormálisnak tartod-e pl. te ezt"

Engem se, ha valaki abnormálisnak a homoklobbi ellenzését.

."Az érdekel, hogy érzelmek vezérelik-e őket. Például ott a szerelem. Nekem vannak egy meleg pár ismerősöm, akikről abszolút nem mondanád meg soha a büdös életben, hogy azok, 10 éve együtt vannak, szeretik egymást, boldogok, soha nem ártottak senkinek, semminek, nem tettek tönkre senkit, nem vertek meg senkit, egymást sem verik össze, dolgoznak, adófizető állampolgárok, akiknek a munkája ugyan úgy benne van az országban, mint a tied. Akkor mégis mi a büdös lófasz problémád van az ilyen emberekkel?"

Az emberekkel semmi.

" 10 év után miért nem köthetnek házasságot? Miért nem erősíthetik meg a kapcsolatukat?"

Mert a házasság nem az ilyen kapcsolatokról szól, nem pusztán szerelem: család, gyereknevelés, utódnemzés....
ha annyira boldogok, akkor ezen egy papír mit változtat?

" De az együttélést a hozzád hasonlóak akadályozzák meg, akik képtelenek megvonni a vállukat és szarni az egészre magasról,"

Ti miért nem szartok rá magasról akkor hogy van egy fogalom,hagyomány, rendszer.....amibe nem férnek bele a melegek. kész.
Mire a kepesztés?

" akik mindig MIIINDENÁÁRON más magánéletébe akarnak belearcoskodni."

A házasság nem magánügy, a házasság közügy, társadalmi jelenség.....ezért is van polgári, egyházi esküvő....
magán ügy az hogy ki kivel kúr a négy fal között....az hogy kinek lehet házasodni, közügy....így bele fogok pofázni, tetszik nem tetszik.

"Tipikus házmesteri színvonal, annyira utálom a magad fajta "mindenbe beleorroskodom" típusú embereket, hogy fúúhúú..."

Én meg azokat utálom akiknek megtetszik valami és akkor már "neki is kell, mert csak"....
NEm házasodhat a buzi? nembaj, majd vernyákolunk, kepesztünk, gyűlölködünk, lobbizunk és akkor lehet....intoleráns képmutató banda.

"Ti vetitek vissza az egész társadalmi fejlődést, miattatok nem lehet békesség a világban."

Aztakurva bazmeg:D
kezeltesd magad hülyegyerek.

A buziházasság az akkora fejlődés baszod....
remélme még tíz év és a pedok miatt is kiállsz majd...

" Mert balhéztok, mindig. Parancsolgattok."

Én ,főleg ja....minden nap.
Elmondom a véleményem, az már parancsolgatás....tényleg.

" Életmódot szabtok meg. "

A többség tagja vagyok, többnyire demokráciában is az van amit mi akarunk...ez van.....a társadalom nem a 0,0001% kénye kedve szerint működik....beszoptad.

"Közbe meg semmi közöd más életéhez. "

A házasság fogalma, értelme nem közügy....de nehogy felfogd, még agyrákot kapsz...

sorbacsillag 2016.11.27. 01:06:27

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség: a soros által kitaníttatott liberális fidesz most visszaadja a kölcsönt, minden pénzt kivisznek innen. Közben neked tetsző magyarkodós faszságokat mondogatnak, de a pénz azért külföldön landol. Addig is csak ballibázzál, sajnos ti vagytok azok. Nemzeti (inkább nemzetrontó) ballibák

sorbacsillag 2016.11.27. 01:07:09

Ti meg ne buzújatok! Értve?

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.11.27. 02:37:36

@sorbacsillag:

Kevesebb pénz megy ki, mint a ballibek alatt, ezt te is tudod. A magyarkodás meg senkit se érdekel.

sorbacsillag 2016.12.03. 13:31:01

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség: forrásmegjelölést. Ez így csak vágy. Most kapják a multik a kedvezményeket, az államadósságcsökkenés helyett eltűnik a pénz, nem hinném hogy most kevesebb megy ki.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.03. 16:05:09

@sorbacsillag:

Most is sok megy ki, az ország idegen rabság alatt van.
süti beállítások módosítása