Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Melegedő

Tejszínhabos cicik esete a református diákokkal

2016. augusztus 09. - Juhász.Gábor

katy_perry_108.jpgA kép Katy Perry - California Gurls című klippjéből származik.

Vannak dolgok, amiket melegként sosem fogok megérteni a hetero világból.

Más dolgokat igen.

Amikor a napokban olvasgatni kezdtem a 444.hu cikkét a kézilabdás fiúkról, akiket az egyik apuka táncoslánnyokkal lepett meg egy nyertes meccs után, még úgy voltam vele, hogy valaki már megint túltolta a prüdériát.  

Mivel nemcsak buzi vagyok, hanem laktózérzékeny is, egy tejszínnel összemaszatolt női kebelben nem sok örömöt tudok felfedezni. Ettől függetlenül nem vonom kétségbe, hogy egy heteró ifjúnak ez maga lehet a habos-babos mennyország. Pláne abban a korban, mikor az ember fiának a nyíló pitypangoktól is merevedése van.

A cikket tovább olvasva azonban jó pár dolog megütközést keltett bennem.

Azon, hogy egy vallási iskola tanulóiról volt szó, még csak meg sem lepődtem. Nincs új a nap alatt. Aztán eljutottam ehhez a részhez:

“A történet nem vadonatúj, 2013 áprilisban történt, de azóta teljes hallgatás van körülötte. Lapunkhoz most eljutott a rendőrségi nyomozás eredménye. Ebben állapították meg, hogy a két táncoslány valóban levetkőzött a 13-14 éves fiúk előtt, aztán tejszínhabot fújtak magukra, amit a fiatal kézisek lenyalogathattak.”

whatsapp-image-20160702-1.jpegA kép csak illusztráció.

Egészen idáig azt feltételeztem, hogy egyetemistákról, vagy végzős gimisekről lehet szó. Viszont gyerekekkel meztelen nénik cicijéről nyalogattatni akármit, az elég sok minden, csak nem szülői jófejség. Hogy ebből miért nem lett össztársadalmi felháborodás elvégre nem csak a delikvens apuka, hanem a többi szülő, sőt, maga a rendőrség sem talált kivetnivalót a dologban az ugyanaz az eset, mint amikor nőkről derül ki, hogy kiskorúakat zaklattak szexuálisan.

A társadalmat fehér, heteroszexuális férfiak irányítják, akiknek nagy része egy “bárcsak engem molesztált volna a szexi tanárnéni tíz évesen” gondolattal le is zárja a dolgot.

A gyerek viszont ugyanúgy gyerek, akkor is, ha 5 éves, ha 10 éves, vagy ha 13 éves, nem véletlenül 14 év a beleegyezési korhatár. Minden szexuális töltetű esemény, ami az alatt zajlik, nettó pedofília.

Beszélgethetünk arról, hogy egy 12-13 éves serdülő fiú fejében milyen szexuális fantáziák játszódnak le mert játszódnak, és ezt mindenki tudja, aki volt ennyi idős –, helyette azonban nézzük meg a kérdést más aspektusból:

Mit szólnának ugyanezek a szülők és a társadalom, ha 13-14 éves kislányok nyalogatták volna táncos férfiak mellbimbóit, vagy egyéb testrészeit? Mert egy pillanatig se legyenek kétségeink, a lányok számára is nagy élmény lett volna a dolog, laza apuka viszont lehet, hogy már lámpavason fityegne.

Most bárki mondhatná, hogy könnyű nekem a másik csapat soraiból ítélkezni, de hadd szögezzem le: ha lenne egy serdülő fiúkból álló meleg kézicsapat, és az egyik srácnak én lennék az apukája, nekem akkor sem jutna eszembe chippendale pasikat szervezni nekik, még akkor sem, ha minden bizonnyal nagyra értékelnék a gesztust.

Miért?

Mert hiszek abban, hogy az egészséges szexuális fejlődéshez elengedhetetlen, hogy az első lépéseket egy velünk egykorúval tegyük meg. Négyszemközt. Az első, kíváncsi tapogatózások, az egymás iránti pirongató érzelmek mind olyan dolgok, amik segítenek, hogy felnőttként is képesek legyünk mindenféle komplexusok nélkül kapcsolatot létesíteni.

Mert lehet, hogy a táncoslányos sztorit nagyon menő lesz a kocsmában előadni, de elég szomorú, ha a fiadnak ezen kívül semmi más sikerélménye nem lesz a nőkkel.

Tehát ilyen helyzetbe kényszeríteni gyerekeket erős jóidulattal is vandalizmus, nem pedig “jófejség”.

J.Gábor

1469905116_facebook.pngMelegedő - Facebookon is! Köszönjük kedvelésed!

www.facebook.com/melegedokozosseg

A bejegyzés trackback címe:

https://amelegedo.blog.hu/api/trackback/id/tr249911272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eßemfaßom még áll 2016.08.09. 18:25:57

"Felháborító, ami történt! Tisztességes szülő nem csinál ilyet! 64,9%"

:))))))

csakférfi 2016.08.09. 19:37:12

@eßemfaßom még áll: Még a normális tisztességes szülők vannak többségben.
De eljön az idő amikor........

"réges régen egy messzi messzi galaxisban....."

Mesélik majd hogy egykoron a normális volt a többség.Az abnormális meg a kisebbség!
" a régi öregek tudtak valamit"
Lao Ce jut eszembe olykor aki évezredekkel ezelőtt élt.

7
15
Hajdan az ihletettek
ismerték a rejtőzőt és rejtettet,de őket mélyükig nem ismerte senki.
Mert nem lehetett őket megismerni,
a kép róluk csak ennyi:
mint téli folyón átkelők, vigyáztak,
mint szomszédaiktól félők, figyeltek,
mint a vendégek, tartózkodtak,
mint olvadó jégen, óvakodtak,
mint a rönk-fa, egyszerűek voltak,
mint a völgykatlan, mélységesek voltak,
mint a homály, át nem derengtek.
Nyugalmukat biztonőrizve
formáltak a szennyesből tisztát.
Az örök áramlással békességben,
ismerték az élet nyitját.
Az út-on jártak, mérték nélkül nem vágyakoztak,
s mert mohók sose voltak,
megelégedtek a létezővel és újat nem alkottak.
Tao Te King.
Akkor most hová is fejlődik az "erkölcs" az erény??
A posztíró egy illúziót támad aminek a jele az "esemény".
Attól még nem mindenki gondolja hogy ez normális!
:)

ember100 2016.08.09. 20:04:12

Helló !

Érdekes kérdéseket vet fel hogy a rendőrség mit csinált , vagy inkább mit nem !
Ha tényleg nem múltak 14 évesek akkor ..... és ide mindenki gondolja oda hogy mit tenne ha az ő fiaival , lányaival történt volna meg az eset.
Mert ugye mindenki pisil DE nem a templomban...

csakférfi 2016.08.09. 20:29:01

@ember100: a rendőrség nem az erkölcsöt védi. Hanem az aktuális törvényeket alkalmazza. Az aktuális törvényeket pedig az épp hatalmon lévő elit alkotja. Mai papjaink a "piszhomókusok" ajánlásával.
Épp ezért írtam a "régi" erkölcsökről.
:)

micsoda? 2016.08.09. 21:15:36

Nagyon jó humorral íródott poszttal teljesen egyetértek. A hír, és, az arra adott szülői, rendőrségi válasz felháborított.
Nem értem én milyen értékrend van ebben az országban. Knézy Jenőt a ki nem mondott szavakért elítélik Ezt a finoman mondva gusztustalanságot meg majdnem megdicsérik.:(

bonebear · http://cinca.blog.hu 2016.08.09. 23:45:26

Engem a legjobban az háborított fel, hogy:
1. A lelkészt, aki anno feljelentést tett, elküldték. Ehhez függetlenül a rendőrségi "nyomozás" eredményétől lehetett alapja, pláne egy egyházi iskolában.
2. Az egyház "nem tartozik elszámolással" a sajtó felé, mondják ők. Szerintem meg igen. Részben közpénzt is használnak, és állítólag nagyon fontos társadalmi funkciót töltenek be. Engem meg igazán érdekelne, hogy mit vétett szerintük a lelkész.

nniicckk 2016.08.10. 00:31:44

"A gyerek viszont ugyanúgy gyerek, akkor is, ha 5 éves, ha 10 éves, vagy ha 13 éves, nem véletlenül 14 év a beleegyezési korhatár. Minden szexuális töltetű esemény, ami az alatt zajlik, nettó pedofília."

Ez marhaság, ORIÁSI különbség van egy 10 éves gyerek, és egy 13 éves gyerek között.
És a 14 év meghatározása, pedig csak egy mostanra elavult társadalmi szokás. A jog nem követte a társadalmi változásokat. Ezt ma már simán lelehetne vinni 12 évre.
A pedofilia, pedig a szexuálissan éretlen emberek iránti szexuális vonzalmat jelent, tehát elsősorban nem életkór függő. Manapság egy 11-12 éves gyerek szinte biztos hogy szexuálisan érett. Tehát 13 éves gyerek esetén jogilag büntethető persze, de biztos, hogy nem pedofil szexualításról van szó.

nniicckk 2016.08.10. 00:39:11

"Mit szólnának ugyanezek a szülők és a társadalom, ha 13-14 éves kislányok nyalogatták volna táncos férfiak mellbimbóit, vagy egyéb testrészeit?"

Ha valami felháborító ebben, akkor az a kettősmérce, mert ugyan ilyen esetben egy férfit már felakasztottak volna a semmiért, csak hogy szorakoztassák a lincselő tömeget.
Miköben pont úgy nem semmi sem történt volna, senki sem sérült volna, mint egy női "elkövető" esetén.

annamanna 2016.08.10. 03:56:41

@bonebear: Ezzel teljesen egyetértek.
A poszttal is egyetértek, és nagyon örülök, ahogy a 444 cikkének is. Mert "bűnösök közt cinkos, aki néma".
Lehet, hogy elérkezett ez az idő: Lk 19,40 És ő felelvén, monda nékik: Mondom néktek, hogyha ezek elhallgatnak, a kövek fognak kiáltani.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.10. 07:07:01

"A gyerek viszont ugyanúgy gyerek, akkor is, ha 5 éves, ha 10 éves, vagy ha 13 éves, nem véletlenül 14 év a beleegyezési korhatár. Minden szexuális töltetű esemény, ami az alatt zajlik, nettó pedofília."

Téves. A pedofília szexuális érdeklődés serdületlenek felé. A 13 éves nem serdületlen.

nem vagyok robot 2016.08.10. 07:32:28

A nagyon szomorú eset kapcsán a cikk ügyes gondolatát még eggyel továbbvíve: csoportos szexet (szexuális tevékenységet) önmagának: azaz felnőtt tagjainak sem szervezne sem az egyház sem egy általános iskola tanári kara, mondjuk a tanévértekelő utáni kis uzsonna utánra.

Mit szólna ehhez a férj-feleség? A püspök, a pápa? Hogy a kollégákkal: tanárokkal, papokkal-lelkészekkel együtt meztelen nőket és férfiakat nyalogat együtt a tanári és papi-lelkészi kar a tanítás után - a templomi prédikáció után?

Valamint a szexualitás intim és tudatos önkéntességet kíván.
Az mindenki egyéni döntése, hogy részt vesz-e felnőttként csoportos szexben (szexuális tartalmú tevékenységben), ezekben a helyzetekben azok az emberek, akik így döntenek: önként mennek oda saját elhatározásukból. Egy gyerek közösségi eseményre ilyesmit bevinni erőszak, hiszen az ott tartózkodó gyerekek én-ereje, életismerete még nincsen ott, hogy a csoportnyomástól és a körölöttük lévő felnőttektől függetlenül: önállóan eldöntsék, hogy részt akarnak-e venni ebben maguktól, vagy inkább elmennének onnan. Valamint, ha a gyerekek az otthonuktól távolabb vannak (nem a szüleikkel vannak): akkor nem is mehetnek el a felnőttek engedélye nélkül máshova, például egy rendezvényen: ha már odamentek (és nem szexre, hanem sporteseményre), akkor ott kell maradniuk az őket felügyelő felnőttekkel. Tehát ezt a csoportos szexuális plussz tevékenységet rájuk kényszerítették a felnőttek.

Annie Oakley 2016.08.10. 08:21:37

Az ügy (nem)kezelése sok problémát tükröz, köztük a szexuális előítéleteket. Igaza van a szerzőnek, nagyon más lenne a megítélés, ha lányokkal történik a dolog - bár ilyen nem nagy valószínűséggel történt volna, hiszen a fiúknál "természetes" mindaz, ami a lányoknál nem. Fiúknál dicséret, legalábbis bocsánatos bűn, ha minél többet maszturbál, ha korán elveszti a szüzességét, ha orrba-szájba csajozik, stb. Mert akkor tökös gyerek. De egy lány ribanc, ha így viselkedik. Sőt, ő tehet arról, ha kipakolja a melleit, és akarata ellenére megb@sszák a buliban.
Egyetértek, 14 év alatt (de később is) nagy különbségek vannak a gyerekek között, van, aki még 14 évesen is nagyon gyerek, és egy ilyen eset lehet traumatikus.
Ugyanakkor persze illúzió azt képzelni, hogy minden fiatal majd a saját korabeli kis szerelmével fogja az első szexuális élményt szerezni... Hogy ez jó, vagy rossz, azt nem lehet megítélni (nekem pl. jó volt), de nem mindegy, hogy ez "társadalmilag elfogadott" keretek között zajlik (szülők által szervezett buli), amely legitimálja a gyerekek számára ezt a dolgot (jelen esetben pedig a rendőrség részéről is), vagy sem.

exterminador 2016.08.10. 08:23:29

@a BircaHang Média szerk.: attól függ, birca, lehet még serdületlen. Persze ha te 13 évesekre gerjedsz, amin mondjuk, nem csodálkoznék...
@nniicckk: hát te is gyanús vagy. 11-12 éves gyerek szexuálisan érett... Ajjaj.

Annie Oakley 2016.08.10. 08:33:02

"Ha ugyanis a sértett is kívánja a szexuális együttlétet, akkor csak abban az esetben büntetendő a cselekmény, ha az elkövető tizennyolc év feletti és a sértett tizennégy év alatti személy. Ebben az esetben szexuális visszaélés bűncselekménye állapítható meg. Ha a sértett tizennégy év feletti és a közös beleegyezés megvan, akkor egyéb körülmények hiányában nem valósul meg bűncselekmény." (lorik.hu/szexualis-eroszak)

Annie Oakley 2016.08.10. 08:40:32

@a BircaHang Média szerk.: minden gyerek más. A jogrendszerben nyilván határokat kell tudni, de minden ép ember tisztában van vele, hogy mindenki másként "érik". Mindamellett lehet valaki fizikailag érett, de pszichikailag 16 évesen sem lesz az! 18 év (sőt, ma már huszonév alatt) az ember még nem képes teljes felelősséget vállalni - a szexuális tetteiért sem.
Es ha pedofíliáról nincs is szó, de szexuális visszaélésről igen.

ember100 2016.08.10. 08:40:35

@csakférfi:
Helló !

Ezt annyira nem értem !
A törvény szerint a 14 évesnél fiatalabb kiskorúak védelme .
Hogy jön ide a "régi" erkölcs .
Régebben is tilos volt , mint ahogy lopni is tilos.
Az egész díszes társaságot sittre kellett volna rakni 1 hétre nem sok de tanuljanak.

nem vagyok robot 2016.08.10. 08:42:19

@Annie Oakley:
Pontosan!!!!

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.10. 08:50:23

@exterminador:

Az átlag pedónak a 8-9 évesek tetszenek, mert azok tényleg serdületlenek. Mai 12-13 éves serdületlen nemigen van.

Arcade Macho 2016.08.10. 08:56:57

a rendorseg megis mit tegyen?
pl. amikor 13 evesen szul a kisebbsegi koran ero egyed?
toltsenek el rendori munkaorat hogy eloszedik apuczit es megerkolcstanozzak?

Arcade Macho 2016.08.10. 08:58:04

@a BircaHang Média szerk.: te egy szimpla kocsog intolerans kulturakat lesz.ro bolgar vagy
"Aisha mindössze 6 éves volt, mikor mohamed feleségül vette, és 9 éves mikor"

metal · http://electric.blog.hu 2016.08.10. 10:06:44

"áncoslánnyokkal lepett meg egy nyertes meccs után, még úgy voltam vele, hogy valaki már megint túltolta a prüdériát. "

Itt abba is lehetett volna hagyni a posztot. Ennyi történt. Valaki megint túltolta a prüdériát!

eßemfaßom még áll 2016.08.10. 10:41:54

azért aki volt valaha 13 éves heteroszexuális fiú (a hozzászólók pedofilozó része tippem szerint nem volt vagy fiu vagy heteroszexuális) az nem adja elő a nagyjelenetet a megrontott fiugyermekről. 13 évesen a kölök (a heteroszexuális) már minél több női nemiszervet akar látni, ha ezt megkapja élőegyenesben az maga a kánaán. Elhiszem, hogy aki apu szekrénye tetején eldugott kazettán áttekerte a csajos jeleneteket az olympic sex feverben és azt nézte meg 100szor ahogy Ron Jeremy leszopja magát annak kinos lett volna ugyanebben a korban egy élő meztelen táncoslány látványa, de azért ti vagytok kevesebben.

chrisred 2016.08.10. 11:32:23

@eßemfaßom még áll: Na ja. És ha a kokót kívánja meg, vagy éles fegyverrel akar lövöldözni, akkor azt is kapja meg. A felnőtt társadalom kötelessége és felelőssége, hogy a serdületlen fiatalok (mert itt mindenki testi érettségről beszél, pedig a mentális/érzelmi fejletlenségnek van jelentősége) elsajátítsák a közösségbe való beilleszkedés követelményeit. Annak pedig az alapja mások személyének tisztelete, empátia, lemondás arról, hogy a csaját vágyainkat mindenen átgázolva beteljesítsük.

eßemfaßom még áll 2016.08.10. 11:49:26

@chrisred: igen a kokain és az éles lőfegyver !ugyanaz! mint egy meztelen nő

"a csaját vágyainkat mindenen átgázolva beteljesítsük."

egy szakmája szerint meztelenül táncoló nő megnézése kin gázol át?

Tippelhetek: te se voltál 13éves heteroszexuális fiú ugye?

nniicckk 2016.08.10. 12:30:10

@chrisred: Ez siman csusztatas hazugsag. Eletveszelyes fegyvert, kabitoszert hasonlitasz, egy teljesen artalmatlan, abszolut onkentes szituaciohoz. Itt nem tortent eroszak, kenyszerites, trauma, nincs mit vedeni.
Itt kizarolag csak a tarsadalomban tobbe kevesbe elfogadott, teljessen elavult, jogilag le nem irt, kereszteny erkolcs serult. Es ezert szeretne a lincselo tomeg valakit buntetni, de ez mar az 500 evvel ezelotti boszorkany uldozes kategoriaja.

Punxsutawney Mormota 2016.08.10. 13:54:05

Istenem, ennyi szemforgató marhát!
13 - 14 éves kölykökről volt szó, akik messzemenően nem gyerekek már. Emlékszem, amikor én voltam ennyi idős... hát nem zaklatásként éltem volna meg, ha egy haverom apja táncosnőt rendel valamelyik győztes meccsünk után. És mint tudjuk, mostanában a nemi érés folyamata jelentősen felgyorsult.

Őszintén, mi a franctól féltik az itt pattagók a gyerekeket? Hogy látnak egy pár mellet? Mindenhonnan ez ömlik ránk, a sajtóból, az óriásplakátokról a tévéből. Már VD 40-et is nagymellű, aligruhás lányokkal reklámoznak, arról nem is beszélve, hogy egy kiváncsi gyerek 10 másodperc alatt terrabájtnyi ingyen pornót talál a neten. Miről is beszélünk?

csakférfi 2016.08.10. 13:58:35

@ember100:
A posztíró egy illúziót támad aminek a jele az "esemény".
Attól még nem mindenki gondolja hogy ez normális!
:)

Azaz
Az egész díszes társaságot sittre kellett volna rakni 1 hétre nem sok de tanuljanak.

valamint elmondani a nyilvánosság előtt hogy ez nem csak "egyjópofa" akició.
mellesleg a "Feminapuncik " ilyenkor hol vannak?
Akik a női test áruba bocsájtását olyan nagyívben támadják??
Ezért fizettek a lányoknak hogy kis "családi kedvencük" jót szórakozzon a "nagy meccs" után.
Magyarul két nőt alacsonyítottak pénzért játékszerré.
Ráadásul egy vallásos iskolában.
Legalábbis a "szellem".
Szóval az erkölcs nem egy illúzió.
Az viszont igen hogy pénzért mindent megvehetsz.

"Akkor most hová is fejlődik az "erkölcs" az erény??
A posztíró egy illúziót támad aminek a jele az "esemény".
Attól még nem mindenki gondolja hogy ez normális!
:) "

Punxsutawney Mormota 2016.08.10. 14:02:08

@Annie Oakley:

" Egyetértek, 14 év alatt (de később is) nagy különbségek vannak a gyerekek között, van, aki még 14 évesen is nagyon gyerek, és egy ilyen eset lehet traumatikus."

Igen, és az is előfordulhat, hogy egy embert, egy lezuhanó műhold, meterológiai léggőmb öl meg, minden évben 2,6 emberrel fordul elő. Sőt, hogy pozitív példát hozzak, az is előfordulhat, hogy valaki megnyeri a lottó főnyereményt!

2016.08.10. 14:15:20

Úgy reformátusok, meg keresztények ezek, mint a lubavicsi rebbe. Vagy mint akár az egész kormány, baptistástul-hitgyülistül-szcientológiástul. Ez a véleményem. "Jobboldali" koruk előtt egy se szagolt rendes templomot belülről.

A történelmi nagyegyházak papjait ma már kb. sejtem, mi alapján szűrik, és válogatják, meg rakják pozíciókba, iskolák élére meg főleg. Az ÁEH csak papíron szűnt meg, nagyon úgy látom, a pápa lecserélése meg aztán mindent elmondott nekem, már rég.

Életem kb. ötödik pofonját egy 50+ esztendős református paptól kaptam, mert egy haver felbujtására a kulcslyukon át az esti lefekvéshez vetkőző csajokat nézegettük, a parókia épületében, a nyári ifjúsági táborozáson, 14 évesen. A haver kapta az előbbit és a nagyobbikat, ő fel is dőlt egy kissé, ha még jól emlékszem :) így már lelkileg felkészülhettem ...

Mondjuk ez semmilyen törést nem okozott bennem, sem a hölgyek, sem a hitelvek iránt, nem voltam hülye. De egy biztos: normális országban a diákokon kívül mindenki röpülne, megbélyegezve, egyházi- vagy tanügyben még takarítói állást se kapva, aki ebben rész vett, vagy tudott róla.

Államilag is, egyházilag is. Egy állami iskolában történt volna, talán még nagyobb is lenne a baj. Óvodai gender nevelés, alsótagozatosok fartúratás-szemléltető "toleranciára" okítása, gyerekek csábítása a ratyimenetre, gyerekek ránevelése a színes-szagos kiművelt és kifinomult "kultúrára" már nem is elég, kis szivárványharcosok, ugyi?

2016.08.10. 14:22:06

Félreértés ne essék: amennyiben a ratyizmus térhódítása ellen kívánnak tenni esetleg a hasonló "jutalmazások" útján a derék egyházfiak, azt sem így kellene csinálni. Vannak dolgok, amelyek oktatási intézmények, köreibe, ha világiak és ha egyháziak azok, a fenntartók, valamint a tanszemélyzet és kapcsolódásai részéről nem valók és pont. És ha mégis előfordul, ki kell azt vágni belőle, mint a taknyot.

Arcade Macho 2016.08.10. 15:05:12

@Punxsutawney Mormota: "Már VD 40-et is nagymellű, aligruhás lányokkal reklámoznak, arról nem is beszélve, hogy egy kiváncsi gyerek 10 másodperc alatt terrabájtnyi ingyen pornót talál a neten. Miről is beszélünk?"

felhaborito ez a tudatlansag!!!
'Water Displacement, 40th formula'

ember100 2016.08.10. 15:42:29

@eßemfaßom még áll: @nniicckk:
Helló !

És ha piát , meg cigit "kívántak " volna meg .
Legyetek már észnél !!!!!
NEM VÉLETLEN hogy sem cigit sem alkoholt nem vehet egy 13-14 éves PEDIG szeretne.
Így aztán cicit , puncit sem igazán TÖRVÉNYES egy gyereknek adni .
FELELŐTLENSÉG és ráadásul törvénybe is ütközik pont mintha bemennél a dohányboltba és a kint álló gyereknek vennél piát meg cigit !

The Love Song of J. Alfred Prufrock 2016.08.10. 15:54:44

Volt olyan kor, amikor normális beavatásnak számított, amikor a serdült ifjú egy felnőtt családtag kíséretében elbattyogott egy bordélyházba, s ottan deflorálták őtet a hölgyalkalmazottak. Itt nem defloráltak senkit (feltéve persze, ha egyáltalán akadt még szűz e kamaszfiúk között), s mégcsak pettingnek sem nagyon nevezhetőek a történtek. S feltételezem azt is, hogyha volt a társaságban (még) serdületlen gyermek, hát ő aligha nyalogatott, mert leginkább nem értette meg a helyzetet, így feltehetőleg kívül maradt az örömködő csoportból. A cselekmény egyénre és társadalomra veszélyessége megítélésem szerint csekély volt, egy megfelelően felvilágosított ifjúban nem fog semmilyen személyiségtorzulást okozni az eset.

eßemfaßom még áll 2016.08.10. 16:48:33

@ember100: "És ha piát , meg cigit "kívántak " volna meg ."

Szerintem egy női melltől se májzsugort se tüdőrákot nem lehet kapni. Ti nem ebben az évszázadban éltek? Szerintetek hány 13 éves böngészési előzményeiben nem találjátok meg a porhub.com-ot?

csakférfi 2016.08.10. 18:11:50

@eßemfaßom még áll: rossz érvek
Soha ennyi vàlás nem volt mint manapság.
Soha nem volt ennyi lelkibeteg,vagy testi beteg,mint manapság.
Pl. Csak néhyàny dolog ami megvàltozott.
Olvasd el Madách ember tragédiájàt. Korok eszmék jöhetnek mehetnek,de az ember nem vàltozik.
Marad gyarló esetlen mohó kapzsi.
Mit nem értesz az erkölcs és jólneveltség okàn?
Vannak a gyerekek és vannak felnőttek. A tàrsadalomban bizonyos szabályok betartàsa kötelező ...lenne. Mintahogy a kreszben is. Így elkerülhetőek lennének a balesetek és katasztrófàk.
Az olyan gyerek aki 14 évesen nem ismeri az értékrendet nagy valószínűséggel nem öregszik meg. Mintahogy a gyorshajtók sem.

Annie Oakley 2016.08.10. 19:10:26

@Punxsutawney Mormota: Értem. Tehát azért, mert máshonnan is ömlik rájuk a szexualitás, hozzáférnek a pornóhoz, stb. akkor az elfogadható és legitimálja a hasonló eseteket is?!
Csak azért, mert pl. sok a lopás a környezetünkben, attól elfogadhatóvá válik?

Annie Oakley 2016.08.10. 19:23:54

Lehet csűrni-csavarni a dolgot, hogy jól érezték-e magukat a fiuk, meg mennyire természetes ez manapság, stb. De a lényegen nem változtat: nem apuka vitte el privatim a gyereket tejszínhabot nyalni, és nem házibuliban strip teeseltek a csajok, hanem szülők egy iskolai programhoz kapcsolódóan, az intézmény épületében, más szülők, tanárok beleegyezése nélkül történt.

Punxsutawney Mormota 2016.08.10. 19:46:45

@Annie Oakley: Anyám, Te tényleg nem vagy képes leállni? Egyekkor faszságon lovagolsz egész nap? A nagyanyám is ezerszer lazább volt nálad, pedig 1912-es születésű volt.
Egy tinédzser, nem érés közben lévő kölyöknek naponta min. száz alkalommal jut eszébe a szex. És mi baja lesz abból, hogy ha lát egy pár cicit? Semmi!
Néhány, hozzád hasonlóan korlátolt gondolkodású, bigott szemellenzős felfújta az ügyet, amikor a kölykök valószínűleg csak jót röhögtek rajta.

A párhuzamod nevetséges. MIért nem írtad rögtön azt, hogy mivel sok a gyilkosság a világban, akkor az is rögtön elfogadható?

Szóval, nyugika és lazaság. A szexualitás nem bűn és nyugodtan kipróbálhatsz más pózt is, mint a misszionárius.

chrisred 2016.08.10. 20:37:50

@eßemfaßom még áll: A szövegértelmezési teljesítményed alapján inkább nálad maradt ki ez az időszak. :)

Szó sem volt arról, hogy ugyanaz, csupán példák voltak arra, hogy nem ad meg mindent az ember egy gyereknek, csak mert nagyon vágyik rá. Mert itt gyerekekről van szó, a hormonális fejlődés önmagában senkiből nem csinál felnőttet. Mert ez egy felnőtt kanmuri, amit szerveztek nekik, és hülyeség gyerekekből mesterségesen kis felnőtteket kreálni.

eßemfaßom még áll 2016.08.10. 20:48:21

@csakférfi: Egyetértünk kurvarossz érv egy meztelen nöt piával, cigivel, kokainnal meg löfegyverrel párhuzamba állítani. Nem is értem miért csináljátok.

"Soha nem volt ennyi lelkibeteg,vagy testi beteg,mint manapság."

Nyilván ezért majd duplája a várható életkor a Madách korabelinek. Mert ebben az elfajlotzt társadalomban mindenki beteg.

Csak ti helikopterek vagytok egészségesek és normálisok.

eßemfaßom még áll 2016.08.10. 20:51:03

@chrisred: "csupán példák voltak arra," irreleváns szar példákkal minek kell nekiállni dobálózni?

"és hülyeség gyerekekből mesterségesen kis felnőtteket kreálni. "

ha megkérlek válaszolsz egy sima igennel/nemmel?

Te voltál valaha heteroszexuális 13 éves fiú?

csakférfi 2016.08.10. 21:23:49

@eßemfaßom még áll: nem nevezném jónak azt az öregkort amit gyógyszerek tömkelegével kell tölteni. Soha ennyigyógyszer nem fogyott. Inkàbb a szenvedések meghosszabbítása. Nyilván a gyerek 14 évesen még nem képes beleérezni egy màsik ember helyzetébe. Ezt felelősségtudatnak hívjàk . Ennek híjàn komoly érzelmi kapcsolatot sem tud kialakítani. Úgy meg bizonyosan nem ha apuka megveszi a nőt neki. A szerelem és sexhez nem kell pénz. Ezt sikerúlt ezeknél a gyerekeknél felborítani. Az hogy ez az irànyzat a hülyeség és butasàg ékes példàja veled az élen. Arról nem tehetek. Arról viszont igen hogy hogyan gondolkodom. Olyan ez mint a faszom. Élvezni tud meg van feje. De esze az nincs.

Arcade Macho 2016.08.11. 01:04:54

@ember100: "NEM VÉLETLEN hogy sem cigit sem alkoholt nem vehet egy 13-14 éves PEDIG szeretne.
Így aztán cicit , puncit sem igazán TÖRVÉNYES egy gyereknek adni ."

persze ember hulyesegeket beszelsz
koccintas pezsgovel siman megvan mar 10 evesen is...

a fiam 6 eves es adtam neki paleszt hadd kostolja, az anyja ugyanis azt mondja hogy en csak szorakozni jarok a kocsmaba, hat lassa a gyerek hogy mi az a szorakozas :)))

csakférfi 2016.08.11. 16:26:23

@eßemfaßom még áll:

:)
Csak ti helikopterek vagytok egészségesek és normálisok.

Ezt Te írtad.
Nem vagy ostobább mint a férfifőszereplő abban a filmben akitől a nicknevedet kölcsönözted.
Nálam bizonyosan igen!
:) :)

csakférfi 2016.08.11. 17:33:05

@eßemfaßom még áll: Mindig van "másik lehetőség".
:)
Na cső!
:)

Annie Oakley 2016.08.15. 15:07:44

@Punxsutawney Mormota: Te meg ennyire korlátolt vagy, hogy nem érted meg miről beszélek? Hogy különválasztottam két dolgot? Esetleg olvasd el még egyszer, amit írtam, és próbáld meg értelmezni... Ha ismered egyáltalán ezt a fogalmat...
süti beállítások módosítása