Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Melegedő

Vidéken nincsenek melegek

2016. július 23. - Juhász.Gábor

viharsarok_1.jpgKép: Császi Ádám Viharsarok című filmjéből

Vidéken nincsenek melegek. Vidéken agglegények és vénkisasszonyok vannak.

“Szegény Pista nem talált lányt magának, pedig fiatal korába milyen szép szál legény volt! Úgyhogy most az anyjával meg a macskájával lakik.”

“Az Erzsi meg a Juli mindig is nagy barátnők voltak. Jól is tették, hogy összebútoroztak.”

Talán minden vidéki annyira vak, hogy nem látja a fától az erdőt? Szó sincs róla.

Pista nem lehet buzi. Mert Pista tisztességesen dolgozik, inni is alig iszik, és mindig köszön. A buzik azok felvonulnak, meg a tévében riszálják magukat. A buzikat utálni kell. Pistát nem.

Meg ott van a Kovácsék fia. Az bent lakik Pesten, csak hétvégente jár haza. Beszélnek róla minden félét. De a Kovácsék tisztességes emberek, sokat tesznek a faluért. Nem kell azokat bántani, elég baj az nekik így is.

Tudják rólad a faluba, ha meleg vagy? Abban biztos lehetsz. Mert attól, hogy valaki vidéki, még nem hülye. És ha Rózsikát kibeszélik, amiért már egy hete nem kapálta be a krumplit a hátsó kertben, akkor téged is ki fognak. Aggódnod azért nem kell. Amíg diszkréten élsz, tisztességesen dolgozol, eljársz vasárnaponként a misére és tartod magad a szerepedhez, addig - valószínűleg - nem lesz baj.

Mert te is tudsz a Buzi Jóskáról a harmadik faluban. Aki az anyja ruháiban jár. Buzi Jóska egyébként is gyengeelméjű, így csak ritkán verik meg. A gyerekek azért minden héten bedobják az ablakát, hazafelé az iskolából. Az anyja hajnalban lopakodik el a boltba, amíg még nincsenek sokan, az apja meg már rég felkötötte magát. Ugye te sem szeretnél úgy járni, mint Buzi Jóska?

angolkak_daffyd.jpgKép: A BBC zseniálisan groteszk humorú, Angolkák című sorozatában Daffyd a végleteik karikírozott meleg karakter. Visszatérő poén, hogy Daffyd szerint ő az egyetlen meleg a faluban, de persze mindig kiderül, hogy ez nem igazán fedi a valóságot.

Vidéken nincsenek melegek. Mert aki nem akar “agglegény” és “vénkisasszony” maradni, az elköltözik valamelyik nagyobb városba. Vagy még messzebb. Ha eltud. Mert mi van azzal a kisfiúval, aki még csak 12 éves, és most döbben rá, hogy “valami nincs rendben”? Mi van azzal a nővel, aki két gyerekkel a karjában veszi észre, hogy a garázsban lógó erotikus naptár havi képe jobban tűzbe hozza, mint a férje? Mi van azzal az özvegy, nyugdíjas bácsival, aki a híradóban ölelkező férfipár láttán tűnődik el azon, hogy másképp is lehetett volna?

Egyáltalán a társadalomnak feladata-e foglalkozni ezekkel az emberekkel? Társadalmi érdek-e, hogy ezek az emberek teljes értékű életet élhessenek, és ne nyomorodjanak bele lelkileg a mindennapos félelembe és titkolózásba?

Én, mint vidéken élő, és önmagát nyíltan vállaló meleg fiatal, úgy gondolom, hogy igen.

A világbéke szép cél, de senki nem kéri rajtad számon, hogy állj politikusnak, és harcolj érte. A gyermekéhezés felszámolása fontos, de senki nem akarja, hogy a teljes fizetésedet utald el Afrikába. Ezek az emberek csak azt kérik, hogy ne gyűlöld őket. Mert neked semmivel nem lesz rosszabb, ha két férfi, vagy két nő összeházasodik és gyereket nevel, ellenben sokkal kevesebb frusztrált és nyomorult ember lesz körülötted, ami végső soron neked is jó.

J. Gábor

1469905116_facebook.pngMelegedő - Facebookon is! Köszönjük kedvelésed!

www.facebook.com/melegedokozosseg

A bejegyzés trackback címe:

https://amelegedo.blog.hu/api/trackback/id/tr518909422

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mi van az özvegy bácsival? 2016.07.25. 22:07:49

"Mi van azzal az özvegy, nyugdíjas bácsival, aki a híradóban ölelkező férfipár láttán tűnődik el azon, hogy másképp is lehetett volna?" - Erős felvetés egy címlapot kapott postban. Az ember vagy ott kommentben csatlakozik a mocskolódáshoz, vagy élhet a...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nemfajtalan srác 2016.07.24. 09:24:40

"Ezek az emberek csak azt kérik, hogy ne gyűlöld őket"

Én rohadtul utálom a buzikat, mert kisgyerek koromban nagyon sok próbált molesztálni. Ez eltartott egész amíg elértem a felnőtt méretem ami úgy közel 2 méter, azóta elég ha beígérem a verést. Ezzel együtt jellemző rájuk a tolakodó viselkedés, amíg pofán nem verik őket

M1nd3gy 2016.07.24. 10:05:33

Így van, senkit sem érdekelne a buziskodás, ha nem tolnák a szőrös seggüket a heteroszekszuális emberek arcába. Menjenek haza, és élvezzék egymást a melegek, de 1, ne modják, hogy ez "természetes" és 2, ne várják el, hogy ugyanúgy kezeljék őket mint a normális férfi-nő kapcsolatban élőket. Mert ez nem normális dolog, genetikai (szellemi?) fail. A buziskodás egyik velejárója a folyamatos zaklatása a normálisan élő embereknek, ezért sikerült nekik sok gyűlölőt begyűjteni. De ez nem mai keletű dolog, már a biblia is úgy említi a homokozást mint "útálatosság". Vajon miért?
Lehet nézegetni a díszpéldányokat, és elgondolkozni az utálat okán.:
www.youtube.com/watch?v=PJPEPL-OeI8

Tamáspatrik 2016.07.24. 10:19:55

Ez jó cikk. A legtöbb közösségben szemet hunynak olyasmi felett, ami szerintük bocsánatos bűn, ha az illető hasznos tagja az adott közösségnek.

2016.07.24. 10:20:15

"Amíg diszkréten élsz, tisztességesen dolgozol, eljársz vasárnaponként a misére és tartod magad a szerepedhez, addig - valószínűleg - nem lesz baj."

A kulcsmondat itt van. Persze nem ilyen sarkosan fogalmazva.
A lényeg: ha nem bőrtangában riszálja a seggét a város/falu főutcáján, akkor kb. senkit nem fog zavarni.

pamut 2016.07.24. 10:21:10

látom a homofób gyűlöletkeltők próbálják mocskolni a melegeket. nos engem soha egy meleg sem próbált molesztálni, illetve pont egy igen, de az is annyira volt komoly hogy röhögésbe fulladt.

a melegekről egyébként pont hogy nem az erőszakosság képe él az emberekben hanem hogy nőiesek, szóval találjatok ki valami mást ha igazolni akarjátok a gyűlölködéseiteket.

megjegyzem pár molesztálás alapján az összes nő férfigyűlölő lehetne, hisz nincs olyan nő aki ne kapott volna minimum pár szexista beszólást pár tahó férfitól, vagy pár ezret ha nagyon jól néz ki. hogy tapizást vagy a szexuális zaklatás egyéb eseteit ne is említsem, amiket szintén sok nő kénytelen megtapasztalni legalább pár alkalommal az életes során. de ettől még a nők többsége nem férfigyűlölő, mert fel bírják fogni hogy nem minden ffi egyforma.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.24. 10:37:36

Melegek sehol sinscenek, ez a homoklobbi szófantáziája. Csak homokosok léteznek.

BitPork 2016.07.24. 10:38:43

@pamut: Azt is tegyük hozzá, hogy ha nem "riszálja magát bőrtangában a főutcán", akkor is vannak akik minimum verbálisan terrorizálják őket. Meg sem említem a vitéz ősmagyarokat, akik fokossal ütnék agyon őket és erre buzdítanak.

bloglegelő 2016.07.24. 10:54:09

"Mert neked semmivel nem lesz rosszabb, ha két férfi, vagy két nő összeházasodik és gyereket nevel,"

figyelem, gyűlölködés következik:

és azt honnan veszed, hogy "a gyereknek, akit neveltek", nem lesz rosszabb, mintha hetero családban nőne fel ? azért mert CSAK ?

(egyébként, ha a hetero neveltetésű gyerek homoszexuális lesz (vagy már az volt, genetika stb.), azzal semmi gond, mielőtt jönnétek a klisékkel)

de nálatok nincsen más csak a buzi, mindenki más alacsonyabbrendű

ja, a hetero család végzetes is lehet egy gyerekre nézve, ha olyan - de ez nektek nem hivatkozásu alap semmire, mégis nyomjátok - mert buzinácik vagytok, nem pedig homoszexuálisok

akiknek nem kell félniük senkitől, csak EZT (gyanítom) inkább eltitkolják - a buzinácik előtt

2016.07.24. 10:57:33

Én csak azt nem értem, miért kell a falusi magyarságot ilyesmikkel vádolni, ezzel lealázni. A parasztemberek a történelem egésze során, még a kereszténység előtti, vagy az azon kívüli világban elítélték, megvetették, száműzték a buzulást, a legnagyobb szégyen volt, ha kiderült, hogy valaki a saját neméhez vonzódik. Így legalább viszonylag tisztesen leélték az életüket.

S nem is nagyon értek rá a buzulással törődni, mert mind férfinak, mind nőnek VOLT DOLGA ELÉG. Még a heterószex is sötétben és mély csöndben ment, (hisz fültanúnak ott kucorgott a kemencesutban a számos gyerek) hálóruhába vágott lyukakon keresztül - vagy a zabolátlan ifjúság esetleg a kazlak között / csűrben / pajtában, növényzet takarásában esett egymásnak, de akkor se elő- és utójátékkal súlyosbítottan kámaszútrázva, hanem max. 5 percre ...

Szóval ne alázzátok ezzel (is) a magyar népet, ha kérhetem. mert az egész ideológia-szülte mozgalmista politikai propaganda arról szól már nálatok, hogy "mindenki ratyi, csak még nem tud róla, sőt az egész világ az, így joggal akarjuk meghódítani" - bármilyen intelligens és művelt embernek is hazudjátok magatokat.

Okés. Volt minden településen egy-két defektes figura, nem sok, amennyit egy falu elbírt, na az volt a közösség páriája, különélve, rozzant kunyhóban, alamizsnákkal ellátva, koldus-bolond-árva, stb. minőségben, na nagyjából e kategóriába csapták a fajtalant is, ha kiderült, hogy nem gyávaságból kerüli a jányokat. Azért a történetek NEM SZÓLNAK se buzikról, se megbüntetésükről, mert ilyenek nem voltak.

Boszorkányperek irataiban meg az fordulhat elő, max. amit a vallatók igyekeztek kimondatni a nyomorult tortúráztatottakkal, úgyhogy téved, ha valaki ilyesmiket vesz No1 forrásnak a régi idők paraszti világa nemiségének beható tanulmányozásához. Aztán persze az, hogy MA MÁR mi a helyzet, az a modern városi, nyugat szubkultúrák, meg a média-mainstream vidékre kiterjedésének köszönhető, akárcsak a cigányság latin-amerikai szappanoperákba bűvölődése.

S mivel a buziság alapvető éltető közege egyfelől a magasan kvalifikált értelmiségi réteg, másfelől meg a világ elől hosszabb időre összezárt férfi vagy női közösségek, a falvakban, a tanyákon, ahol azért persze sok mindenfajta paráznaság, sőt az eldugottabb vidékeken beltenyészetveszély is fennállott, mivel szórakozási lehetőségek száma meglehetősen le volt korlátozva, a buzulás nem soknak jutott eszébe. Egyszerűen nem volt téma, vagy ha igen, a Sátán találmányaként hivatkoztak rá.

Tényleg olyan nehéz felfogni, kedves mozgalmárok, hogy a buzizmus is csak egy nemi késztetés, ami ugyanúgy elfojtható, vagy másra irányítható, mint bármi egyéb hasonló, és ehhez elég csak embernek lenni, és önuralmat, meg tisztességet tanulni? Ha egyszer szembefordul Istennel és természettel a régi egyszerű ember világképében, és a tiszta lélekkel, meg élettel nem fér össze, akkor miért kell azt sugallni, hogy igen? Bűnözők, csavargók, törvényen és társadalom kívüliek köreiben igen, sőt még hajótörötteknél is, de a munkavégző, termelő, egyházilag is kontrollált paraszti társadalomban nem.

Az a gond, hogy ti egy téves biológiai ösztönt emeltek politikai fogalomkategóriába, és az emberi minőség egyik fémjelének teszitek meg, hamisan kötve hozzá olyan eredményeket, melyeket olyan személyek mutattak fel a világtörténet során, melyeket sokadsorban épp homoszexuális egyének értek el, a tudományok, a technika, a művészetek, vagy épp a politika területein, és hamis eszmétek egyik oszlopát épp ez képezi. Holott ezen illetők fejében soha meg se fordult, hogy ők mondjuk azért alkotnak kimagaslóan, mert.

A másik pedig, hogy tényleg azt akarjátok hinni, és elhitetni, hogy az, ami bennetek van, közös emberi tulajdonság, pedig nem az. Hívhatjuk hajlamnak, genetikának, de valójában tanult és továbbadható VISELKEDÉSI forma, mely népszerűsítés, reklámozás, divatcsinálás útján terjedhet, vidámnak, fiatalosnak, színesnek, jópofának, sokakat megmozgatójnak, bulizósnak feltüntetve.

Kíváncsiság, a titokzatosság, az ismertelenség varázsa, meg a kalandvágy táplálják, a legbefolyásolhatóbb rétegekben, a gyerekekben, a kamaszokban, valamint a lelki, vagy szellemi sérültekben, a visszamaradottakban is. Hiánypótló jelleggel lép fel, mint a szexuális visszaélések többsége, pl. a szeretethiányra épülve, ráadásul a hozzá körített ideológia is azt hirdeti, hogy SZERETET lehet benne találni, jóval többet, mint ami a hetero életközösségekben, párkapcsolatokban fennáll.

Naszóval ennyit erről, átlátszóak vagytok és leleplezhetőek, egyszer majd ki is derül szépen mindez, mindenki számára.

Sólyom Tomi 2016.07.24. 10:57:54

@M1nd3gy: Az se zavarna senkit, hogy mocskos fasiszta állat vagy, ha a négy fal között élnéd ki magad, és nem okádnál másokra.

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Így van, és azok a nők, akik miniszoknyában járnak, vagy azok a férfiak, akik félmeztelenül, ne csodálkozzanak, ha megerőszakolják őket.

@bloglegelő: "és azt honnan veszed, hogy "a gyereknek, akit neveltek", nem lesz rosszabb, mintha hetero családban nőne fel ? azért mert CSAK ?"

És azt honnan veszed, hogy azoknak a gyerekeknek, akiket heterók nevelnek, nem lesz rosszabb, mintha melegek nevelnék? Azért, mert CSAK?

Quadanium 2016.07.24. 11:02:13

A múlkor egy buzi úgy küldött puszit az utcán, hogy mellettem volt a4 gyerekem és a feleségem.
Iszonyat dühös voltam, legszívesebben addig ütöttem volna, amíg csak tudom.
Remegtem a dühtől napokig.

Dögölne meg mind.

Sólyom Tomi 2016.07.24. 11:02:26

@ekszvájzed: A női orgazmus is csak divat, tisztességes, jóravaló, egészséges ember csak belerittyent a bukszába, ha szűkös épp a gyermekáldás.

Sólyom Tomi 2016.07.24. 11:03:54

@Quadanium: Iszonyú rossz lehet neked a bőrödben. Mi lenne veled, ha pofán verne valaki az utcán a gyereked előtt? Napokig puszizkodhatnékod lenne?

Quadanium 2016.07.24. 11:12:27

@Sólyom Tomi: Sz*ros f*sszal nem is lesz gyereked.
Ez mondjuk nem is baj....

Sólyom Tomi 2016.07.24. 11:13:47

@Quadanium: Ha ragaszkodsz hozzá, megoszthatod a további análszexes élményeidet is, de őszintén szólva szerintem rajtad kívül senkit nem érdekel itt ez a téma.

Baszkikám 2016.07.24. 11:29:40

@ekszvájzed:
"Még a heterószex is sötétben és mély csöndben ment, (hisz fültanúnak ott kucorgott a kemencesutban a számos gyerek) hálóruhába vágott lyukakon keresztül - vagy a zabolátlan ifjúság esetleg a kazlak között / csűrben / pajtában, növényzet takarásában esett egymásnak, de akkor se elő- és utójátékkal súlyosbítottan kámaszútrázva, hanem max. 5 percre"

Úgy veszem, észre számodra ez a követendő minta szexuális téren.
Őszintén sajnálom a szexpartnered, akár ellenkező, akár azonos nemű.

Quadanium 2016.07.24. 11:32:07

@Sólyom Tomi: Ne terelj. Buzi vagy vagy sem?
Ha igen, akkor pofa be, tudod miről van szó, sokkal-sokkal jobban mint én elképzlenitudom valaha.
Ha meg nem vagy az, akkor azért.

Nemfajtalan srác 2016.07.24. 11:33:01

@pamut:
Ha egy nőnek elkezdik tapizni amije van a lába között a buszon, akkor nem hiszem hogy ezért hálás lenne. Én példul soha nem csináltam nőkkel, pedig az iránytűm nagyon tudta hova kell fordulni Más haverokkal is megesett ilyen letapizás, meg a szokásos leszólítás hogy "nem találkoztunk már valahol". Szóval nem hinném hogy egyedi dolog, meg sok más tolakodó módszerrel is bepróbálkoznak a buzik.

Gondolom te már gyerekkorodban fakabátban járhattál, aztán inkább elkerültek

Sólyom Tomi 2016.07.24. 11:36:33

@Quadanium: Ha ugyanígy a gyereked és feleséged előtt azt mondja egy idegen az utcán, hogy anyád a legjobb szerető, akivel valaha dolga volt, hogyan reagálsz rá?

Az egész sztorid nem a "buzikról", de mégcsak nem is a feleségedről és a gyerekedről szól, hanem egyedül rólad.

Nemfajtalan srác 2016.07.24. 11:42:28

@BitPork:
10 éves kislányokat nem szokás letámadni még verbálisan se, akármilyen ruhában vannak. Aki ilyet tesz az pedofil, és a legnagyobb megvetést vonja magára a normális emberek részéről

Akkor egy kisfiúval a buzinak miért lehet? Mert egyúttal pedofil is a legtöbbjük, és rögtön megmozdul a fantáziája ha egy lányosabban kinéző serdületlen kisfiú kerül a látóterébe?

Sólyom Tomi 2016.07.24. 11:45:15

@Nemfajtalan srác: "Akkor egy kisfiúval a buzinak miért lehet?"

Már miért lehetne? Amúgy is köztudomású, hogy kisfiúkkal csak papok kezdenek.

xyyyxyxyyxyxyyx 2016.07.24. 11:46:33

@Quadanium: "A múlkor egy buzi úgy küldött puszit az utcán, hogy mellettem volt a4 gyerekem és a feleségem."

Lehet, hogy félreértetted, és igazából a feleséged szeretője volt, és neki küldte a puszit. Vagy pl. a legkisebb gyereked tőle van, és a puszi igazából apai szeretet volt.

val 2016.07.24. 11:49:53

@Sólyom Tomi:

Ja, Tompika, meg mondjuk a szentéletű migránsok. Náluk nemzeti sport tíz éves német kisfiúkat dugni.
www.atv.hu/kulfold/20160206-megeroszakolt-egy-10-eves-kisfiut-egy-iraki-migrans

Egyébként nem tudom, hogy van-e attól rosszabb, hogy valaki buzi is és pedofil is egyszerre.

Sólyom Tomi 2016.07.24. 11:51:54

@violetvoros: Ha nő küldte volna, nyilván büszke lenne rá, akkor is, ha a feleségének szánta. Nem a szexuális attrocitás a lényeg, hanem a bébetűsözés.

2016.07.24. 11:53:23

@Baszkikám:

Ez csak annak része volt, amit a paraszti kultúra tételez. Mit vártál volna tőluk, pornót? A szex meg nem a világ közepe, bármennyire is igyekszik ezt a ratyista tábor a fétisévé tenni. Engem, mint embert, nem az minősít, hogy milyen formájában gyakorlom, és nem ennek közzétételétől várom el, hogy szeressenek. Az nem minőség, hogy valakinek a ferdült nemi identitása határozza meg az emberi kvalitásait.

A ratyizmus bűne az, hogy a szexuális viselkedésből kiindulva kíván beavatkozni a társadaliomba, és a szeulalitása alapján definiálja az embert, mást nem tud, mint nemiségre építve követelni és -még egyszer mondom - "hittéríteni". Aki meg végletekben beszél, az csak egy Sith. Baszkikám. Milyen alapon kötsz te bele ebbe? A régi egyszerű ember így szexelt. Volt, hogy még a kiváló Casanova is, úgy bizony. Próbáltál volna te lámpát gyújtani nekik, meg levetkőztetni őket, asszem kaptál volna valamit.

Téged is az határoz meg, ugye, hogy milyen lyukba és hogy? :) Fogadd már el, hogy a régi ember szemében a szemérmetlenség bűn volt, a meztelenkedés 5 év felett meg tilos, s ezt én is tudom, miközben én már nyilván nem így érzem. Itt viszont a régi típusú magyar embert gyalázza a cikk, ezért mondtam ezt. Amúgy meg akkor vedd elő ükszüleidet-szépszüleidet, nem tudom, neked is biztos jobban tetszett volna, ha nyilvános színpadon, rivaldafényben és pucéron öntözik a családfát, ami belefér.

Tudod mit: ha ők nem szégyellték, hogy szemérmesek voltak, mint ma a liberálisok szerint a csodálatos cigányok is azok, ugye, akkor én se szégyellem. Hogy azok voltak. Hogy én meg mit preferálok, ahhoz akkor van közöd, ha a barátnőm vagy, vagy annak készülsz lenni, de ez, úgy érzem, mindkét részről eléggé kizárt :) Nem az én fajtám tárja ki ország-világ előtt, hogy mitől durran el.

Quadanium 2016.07.24. 11:55:02

@Sólyom Tomi:
Nem, az arról szól, hogy hogy viselkedtek.
Ha én küldök egy puszit egy másik (családos) nőnek az utcán, az jól van?
Mi jogosít titeket fel erre a viselkedésre?
És még nekem kellene elfogadónak lennem?

Sólyom Tomi 2016.07.24. 11:55:21

@val: Talán ha egyúttal xenofób és homofób is. Rohadt egy dolog lehet buzi migránsnak lenni, miközben az ember gyűlöli a buzikat és migránsokat.

Amúgy nem tudom, az irakiaknál "nemzeti sport"-e a pedofília, de Európában köztudottan népek feletti, összkatolikus kötelesség minden tizennégy éven alulinak pucsítani a pabbácsinak. Igaz, a papok nem buzik, mert nekik mindegy, hogy kisfiú vagy kislány.

Sólyom Tomi 2016.07.24. 11:56:30

@Quadanium: Minket? Még utóbb kiderül, hogy én küldtem a puszit?

mézesmackócskácska 2016.07.24. 12:01:14

Én is gyűlölöm... hmmmmm mondjuk

A vallások javát mert gátlástalan aljas birkanevelde a papok java meg pedofil

A politikusokat mert hazudnak és lopnak

Az orvosokat mert betegeken nyerészkednek

A nyudíjjast mert az én adómon elősködik

Ja és titeket is gyűlöllek, mert csak... ki kell irtani minden bloggert meg az olvasóikat...

Nemfajtalan srác 2016.07.24. 12:01:32

@Sólyom Tomi:
Engem egyetlen pap se próbált megfogdosni, pedig még hittanra is járnom kellett, de azért nyomjad csak a süket szövegedet tovább

Sólyom Tomi 2016.07.24. 12:03:05

@Nemfajtalan srác: Engem egyetlen meleg se próbált megfogdosni, pedig gyakran járok közéjük, de azért nyomjad csak a süket szövegedet tovább

BiG74 Bodri 2016.07.24. 12:05:41

@ekszvájzed:
Te honnan tudod, hogy a "régi"emberek hogyan szexeltek? Egyáltalán, hogyan élték meg az akkori körülmények közt a szexualitást?
Számomra úgy tűnik saját szorongásaidat, görcseidet vetíted bele, mintegy legalizálva azokat, egy elképzelt régi világba.

zizi77 2016.07.24. 12:07:08

@Quadanium: inkább röhögni kellett volna ezen. Annyi minden van, ami miatt agyvérzést kaphat az ember az életben. Ezért felesleges.

Nemfajtalan srác 2016.07.24. 12:11:14

@Sólyom Tomi:
Járjál csak közéjük, hátha valakinek megesik a szíve rajtad és egy borzfúrót felteker a kívánt helyre

Sólyom Tomi 2016.07.24. 12:11:56

@Nemfajtalan srác: Gondolom, te is ezért jársz templomba.

2016.07.24. 12:12:40

@Sólyom Tomi: " Így van, és azok a nők, akik miniszoknyában járnak, vagy azok a férfiak, akik félmeztelenül, ne csodálkozzanak, ha megerőszakolják őket."

Ezek nagyjából senkit sem botránkoztatnak meg, szóval mellélőttél.

2016.07.24. 12:14:18

@Sólyom Tomi: "Amúgy is köztudomású, hogy kisfiúkkal csak papok kezdenek. "

Újabb baromság.

Sólyom Tomi 2016.07.24. 12:14:23

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Te nagyon nem ebben a világban élsz. A miniszoknyás lányokra vidéken - amiről a cikk szól - még mindig sok helyen azt mondják, hogy kurvaként öltözködik, ne csodálkozzon, ha megerőszakolják. Meztelen felsőtesttel meg tisztességes helyen nem tűrnek meg férfiakat (legfeljebb szoptató anyákat).

Sólyom Tomi 2016.07.24. 12:15:06

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Ja, nem, bocs, tényleg, ez a komment a másik bloghoz ment volna. Csak buzik kezdenek kisfiúkkal, hiszen itt most őket kell szidni, nem a papokat.

advocate1 2016.07.24. 12:18:32

@M1nd3gy: Ott a pont! Szereintem a legtöbb embert pont ez a tufakodás zavarja, hogy márpedig minden nap valamilyen sajtó és/vagy netes orgánumon keresztül mantrázzák, hogy ez jó, ez a XXI szd., el kell fogadni, sőt lassan büszkének kell rá lenni. Na de kérdem én! Miért kell az öt éves fiamnak - akit megpróbálunk egészséges felnőtté nevelni - elmagyarázni, hogy igen kisfiam neked van apukád meg anyukád, neki meg van két apukája, vagy két anyukája...

bloglegelő 2016.07.24. 12:19:41

@Sólyom Tomi: ezt a primitív riposztot vártam, te buzináci

a te fajtád a homoszexuálisok fő problémája, nem a heteró "elutasítás"

Nemfajtalan srác 2016.07.24. 12:20:28

@Sólyom Tomi:
A templomban nem a "végbélben süvít a déli szél" című kakofóniát adják elő, mint a buzigyűléséken

Mindenki a magafajtának örül, menjél csak buzulni ha kedved tartja, de ha új ánuszt keresel magadnak jobb ha kihagysz a számításból

Sólyom Tomi 2016.07.24. 12:20:39

@advocate1: ... vagy egy anyukája, vagy egy apukája, vagy egy se... Olyan kegyetlen az élet, annyi nehézséggel kell szembenézni - nem is értem, miért vállalsz gyereket, csak a gond van vele.

Sólyom Tomi 2016.07.24. 12:22:41

@bloglegelő: Aha, szóval igazam van. Önreflexió, kritikai gondolkodás, érvelési kultúra - akkor már inkább a buzik, mint te, haver.

@Nemfajtalan srác: Mesélj már, miket hallgattál még a buzigyűléseken? Aztán majd én is mesélek a templomi élményeimről. De ha neked senki nem turkált a végbeledben, jobb, ha bele se kezdesz.

zizi77 2016.07.24. 12:25:06

@advocate1: én simán elmagyaráztam a gyereknek, és felfogta. Csak akkor fog ettől kiborulni, ha Te is azt teszed.

Soványka 2016.07.24. 12:29:27

Magasról leszarjuk, hogy ki buzi, transzeaztita, vagy akármi. Fogd már fel végre, hogy MAGASRÓL LESZARJUK! Magánügy! Ezzel csak egy pár megélhetési majom foglalkozik, mint te is. Ebből éltek, hogy itt rettegtek, és ezt próbáljátok forintra váltani. Gyomorforgató vagy!

Nemfajtalan srác 2016.07.24. 12:29:38

@Sólyom Tomi:
De hisz a buzifesztet nyomja fullban a libi média, minek oda járni? Csak bekapcsolod random a híradásokat, és látod hogy riszálja a pávatollas seggét valahol egy ilyen rendezvényen a sok buzicsávó

Ezt a legkisebb korú gyerek is ugyanúgy látja, mert nincs korhatárosítva a műsor. Épp ez lehet a cél, a minél nagyobb mentális környezetszennyezés, a buzifesztiválozás célja. Meg a hozzád hasonló retardáltaké

advocate1 2016.07.24. 12:29:56

@Sólyom Tomi: Lehet, hogy neked gond nekem nem az.

Sólyom Tomi 2016.07.24. 12:31:31

@Nemfajtalan srác: Tiszta fertő. Mondjuk mintha valamelyik zenecsatornát néznéd, csak ribancok helyett köcsögök riszálnak.

@advocate1: Akkor ez most a melegházasságról mond el valamit, vagy rólad?

advocate1 2016.07.24. 12:37:02

@zizi77: Jó, persze nem arról van szó, hogy nem tudom neki elmagyrázni, szerencsére nem retardált, úgyhogy megérti amit mondok.

Sólyom Tomi 2016.07.24. 12:49:16

@a BircaHang Média szerk.: "Csak homokosok léteznek."

Így ahogy mondod. És mivel csak homokosok léteznek, te is homokos vagy - már feltéve persze, ha létezel.

pamut 2016.07.24. 12:52:41

@Nemfajtalan srác:
Miért is lenne hálás egy nő ha tapizni kezdik a buszon, hogy jön ez ide?

Ezt írtam:
"megjegyzem pár molesztálás alapján az összes nő férfigyűlölő lehetne, hisz nincs olyan nő aki ne kapott volna minimum pár szexista beszólást pár tahó férfitól, vagy pár ezret ha nagyon jól néz ki. hogy tapizást vagy a szexuális zaklatás egyéb eseteit ne is említsem, amiket szintén sok nő kénytelen megtapasztalni legalább pár alkalommal az életes során. de ettől még a nők többsége nem férfigyűlölő, mert fel bírják fogni hogy nem minden ffi egyforma."

Ami meg a durva csúnya gonosz melegeket illeti, sem engem nem tapiztak soha, sem egy ismerősömtől nem hallottam volna hogy tapizták volna. Tehát az ilyen irányú rágalmazás, általános kivetítés úgy általában a melegekre: hazugság.

2016.07.24. 12:53:20

@Sólyom Tomi: Gondolom (persze majd letagadod) Budapestről okosítasz, hogy mi van vidéken.
Vidéken élek 41 éve és nem tapasztaltam ilyent.

2016.07.24. 12:54:03

@Sólyom Tomi: Látod ez a baj a hozzád hasonlókkal. Csak végletekben tudnak gondolkodni.

Sir Gombóc 2016.07.24. 12:56:04

Szerintem az kiabál leghangosabban, aki nem biztos a saját szexualitásában. Ha abban biztos vagy, akkor rohadtul nem fogja érdekelni, ki dobál puszit neki, ki miben rázza a seggét. Mindezt képes a helyén kezelni.

Nemfajtalan srác 2016.07.24. 12:58:30

@Sólyom Tomi:
A buziság egy olyan eltévelyedés, ami örök szenvedésre van kárhoztatva, mert nem találja meg ami lenyugtatná a beteg lelkét. A heteró tocsoghat a fertőben ha kedve tartja (és ha partnere van hozzá) de aztán kimászik, és felneveli a tocsogás következtében megszületett gyerekét, szimbólikus nyelven leírva a lényeget

A buzulás egy értelmetlen hűhó és ezt a buzi is tudja, talán pont emiatt vergődik annyit, mint ahogy te

Sólyom Tomi 2016.07.24. 12:58:54

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: "Gondolom (persze majd letagadod) Budapestről okosítasz"

Egész vidéken, vagy csak a fele vidéken laksz? Képzeld: budapestitől is hallottam már hasonlót (fel is nézek rá azóta), viszont a mi vidékünkön kifejezetten gyakori ez a gondolkodás. Igaz, nem városból osztom az észt, de ez legfeljebb annyiban városfüggő, hogy zsúfolt helyen jobban hozzászoktak az emberek, ahogy majd a buzikhoz is hozzászoknak egyszer.

"Látod ez a baj a hozzád hasonlókkal. Csak végletekben tudnak gondolkodni."

Abban semmi végletesség nincs, hogy aki gyerekeket farkal - akár homokos, akár pap, akár mindkettő egyszerre - az egyaránt aljas gazember. Vagy szerinted igen?

Sólyom Tomi 2016.07.24. 13:02:59

@Nemfajtalan srác: "A heteró tocsoghat a fertőben ha kedve tartja (és ha partnere van hozzá) de aztán kimászik, és felneveli a tocsogás következtében megszületett gyerekét"

Ja, hogy neked ez az egészséges családmodell. A "tocsogás" eredményét felnevelni, ha már becsúszott. Szép gyerekkorod lehetett. Mindenesetre ha valami, hát ez tökéletes érv a buzulás mellett. Legalább nem a gyerek issza meg a tocsogás levét. "Szimbólikusan" értve csak persze, mielőtt a pedofil hajlamaid előjönnének, és félreértenéd.

2016.07.24. 13:03:31

@BiG74 Bodri:

A libbant buzipropagandista meg miből gondolja, hogy a falvak is tele vannak a fajtájával, s nemcsak a belvárosok? :) Ő vajon mit vetít, és hová? Csak egyszer vetítsen aztán majd a célszemélyek között, egy falusi krimó közepén, megnézném, mivé darálva jönne ki onnan, ha lenne hozzá gyomrpm .) Még a romákok se tűrnék el, hogy azt magyarázza nekik, mennyi ratyi van köztük, nemhogy a magyar jómunkásembörök ...

Gregersen Nils 2016.07.24. 13:04:35

@Nemfajtalan srác:
Kevered a pedofilekkel, azok többnyire rendes párkapcsolatban élő heterok. Vagy esetleg papok akik nagyon elítélik a "fajtalanokat...

Nemfajtalan srác 2016.07.24. 13:06:50

@pamut:
Elgondolkodtató miért van az, hogy az olyan ősbolsik mint te (egyéb hozzászólásaidból ez jön le) mostanában feltűnően elkezdték a buzikat megszeretni?

Bedőlt a nagy progresszív eszme amiben hittetek, most már csak az ilyen perverziók felkarolása maradt? Ha előre látta volna Marx bácsi, talán inkább kussolt volna kiáltványozás helyett. Végül is nem hiszem hogy túl jó véleménnyel lett volna a buzikról mivel rendes lévita családban nőtt fel

Quadanium 2016.07.24. 13:09:30

@Sir Gombóc: Pedig pont az kiabál, aki biztos. A többi meg inkább csendben marad és elfogadja, hogy így a jó.
A buzik bepróbálkoznak, mert neki ezt lehet, sőt, divatos dolog, menő.
A fenét, korcs dolog.

2016.07.24. 13:13:22

@Sólyom Tomi: Írtad, hogy csak a papok pedofilok. Aztán javítottál, hogy csak a buzik. Miközben egyik sem lehet igaz.... na erre gondoltam. Előtte a miniszoknyás nőkről írtál ostobaságot. Szóval ennyit a végletességről.

A lakhelyedet meg nem tudom leellenőrizni, szóval kénytelen vagyok elfogadni amit írsz. Vagy hazudsz vagy nem. Mindenesetre én egy 1000 fős faluban lakom több, mint 200 km-re Budapesttől és kb. 80 km-re a megyeszékhelytől, amiről aztán nem lehet azt mondani, hogy nincs begyöpösödött egyén, ennek ellenére 41 év alatt nem tapasztaltam hasonlót, mint amit írtál.

2016.07.24. 13:14:38

@Sólyom Tomi: "Mindenesetre ha valami, hát ez tökéletes érv a buzulás mellett. Legalább nem a gyerek issza meg a tocsogás levét. "

Egyelőre. Aztán majd jön az örökbefogadás.

2016.07.24. 13:15:14

@Sólyom Tomi:

Valamit a fajtád folyton eltéveszt. Egészséges ember a homokost a pedofillal együtt vágná a pöcegödörbe, nektek mégis valahol kiadták egyszer ezt a sikert mantrát. A papok között is keresd a magadfajtát, nem a mi bűnünk, hogy nem vágják ki őket Isten szolgái közül, mint a taknyot.

Ez nem minősíti azonan sem Jézust, se a szenteket, se a hívő embereket. csak a ti agyatok zakatol erre, egyfolytában. Hozzátok kötözném a pedópapokat is, sőt egyenesen a Kohn-Bendit valagába dugnám fel mindet, francnak hiszed azt, hogy őket védik a ratyik elítélői, te beteg majom.

A te fajtád pörög folyamatosan a keresztény vallásra uszulva, hadd ne mondjam, kik által feltüzelve. Találd ki, miféle etnikumú papok gyakorolják a gyerekmolesztálást, amúgy. Eléggé meglepődnél, szerintem. A ratyista csak mutogat visszafelé, primitíven röhögve, mint a játszótéri dedós, másokra kenve a saját mocskát.

Miközben az ő térfelén már valóságos kultúrája, szépirodalma, művészete van a pedofíliának is, pl. Szépen elhelyezkedve a zoofília, a koprofágia és a nekrofília között, melyeknek a buizizmus szédült, aberrált művészei valóségos piedesztálokat emelnek. Szóval hátrébb a pedofilozással, az is csak a te perverz fajtád terméke, akárminek öltözik be.

Már bocs, de k_vára feldühít, mikor már egymilliárdodjára olvasom ugyanazt a kötelezően szájbarágott buzista baromságot, fejből ismerem az összes eddig olvasott vitából mind a 15-20 homár panelt, újabbakat kérek. Rohadt unalmas az érvkészletetek, bár még mindig vannak, akiknek el tudjátok sütni, az a borzasztó.

Nemfajtalan srác 2016.07.24. 13:17:02

@Gregersen Nils:
A buzik között jóval nagyobb arányú a pedofília. Tudományos közlemények szerint ez az arány elérheti a 20-szorosat is, de ez még mindig alábecsüli a tényleges veszélyt, mivel a homoszexuális pedofilok sokkal aktívbbak, mint a heteroszexuálisabbak, magyarán több gyereket igyekeznek megrontani

Itt van ugyanez hétköznapi (angol) nyelven, ez az ősbolsi Pamutnak is jó lesz, feltéve ha érti az oroszon kívül

www.wnd.com/2002/04/13722/

Sólyom Tomi 2016.07.24. 13:24:38

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Nem tudom, szövegértési problémáid vannak, az emlékezeted hagy ki, vagy csak kötekedni akarsz. Te magad is idézted, ezt írtam:

"Amúgy is köztudomású, hogy kisfiúkkal csak papok kezdenek."

Ez az állítás még közvetve sem vonja maga után, hogy csak a papok pedofilok. Egyrészt azt mondom, hogy "köztudomású" - ettől még nem biztos, hogy így is van, csak hogy a köz tudomása szerint így van. Simán lehet egyszerre gondolni - ahogy én teszem is egy csomó kérdésben -, hogy a közgondolkodás szerint valami x, szerintem meg nem x. Másrészt nem minden pedofil kezd kisfiúkkal - vannak pedofilok, akik kislányokkal kezdenek, és vannak pedofilok, akik szerencsésen elnyomják életük végéig a perverzióikat. Így abból, hogy csak papok kezdenek kisfiúkkal, nem következik, hogy csak papok pedofilok. Ezt persze nyugodtan vonatkoztathatjuk a "buzikra" is.

A miniszoknyás nőkkel kapcsolatban meg tényleg kénytelen vagy hinni nekem, ha már a médiának nem hiszel, ami tele van mostanában az "áldozathibáztatással". Vagy 1000 kivételesen modern gondolkodású ember lakhat a faludban, vagy nem láttak még miniszoknyás nőt, vagy te nem beszélgetsz túl sokat velük, ha 41 év alatt soha senki senkit nem kurvázott le előtted, ill. nem nemi erőszak elszenvedése után nem mondta azt, hogy megérdemelte, miért öltözött/viselkedett úgy, mint egy kurva. Mondjuk abból kiindulva, hogy begyöpösödöttként kezeled néhányukat, látatlanban megszavazom, hogy lenézed őket, és tényleg nem kommunikálsz velük. Ennyi erővel nyugodtan kommentelhetnél a budai várból is.

Nemfajtalan srác 2016.07.24. 13:27:54

@Nemfajtalan srác:
Hogy ez is számszerűsítve legyen:

"“Abel’s data of 150.2 boys abused per male homosexual offender finds no equal (yet) in heterosexual violations of 19.8 girls.”

Vagyis a buzi pedofil kerekítve átlag 150 fiúval kezd ki, egy nembuzi pedofil meg "csak" 20 kislánnyal

Ha beszorozzuk a fenti 20-szoros arányt az itteni 7,5-szörössel, akkor az jön ki, hogy a buzi pedofilia 150-szer akkora veszélyt jelent, mint a nembuzi pedofília létszámarányosan

Ezek a tények, aztán lehet itt még szájkaratézni, én inkább ebédelni megyek

sírjatok 2016.07.24. 13:30:21

"Amíg diszkréten élsz, tisztességesen dolgozol, eljársz vasárnaponként a misére és tartod magad a szerepedhez, addig - valószínűleg - nem lesz baj."

Úgy van. Sőt ha a BDSM-et szereted, de nem magadat ostorozva bőrnyakörvben jársz, vagy ha a pisiszexért rajongz, de nem vizelsz be az utcán nettó élvezetből, vagy netán a szvingerért dobog a szíved, de nem a helyi templomban rendezed meg, addig - valószínűleg - nem lesz baj.

Nu, ugyanígy van ez a buzulással is. Csak a buzinácik nem értik ezt meg, a legtöbb homokos viszont igen.

Sólyom Tomi 2016.07.24. 13:31:09

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Nem kell gyereket nemzeni, nem kell szülni, és nem lesz mit örökbe fogadniuk.

@ekszvájzed: "A te fajtád pörög folyamatosan a keresztény vallásra uszulva, hadd ne mondjam, kik által feltüzelve. Találd ki, miféle etnikumú papok gyakorolják a gyerekmolesztálást, amúgy."

Engem csak magyar pap molesztált, szóval ebből kiindulva egyetlen hiteles válasz tőlem az, hogy magyar etnikumú papok gyakorolnak gyerekmolesztálást. A többiről nem tudok többet mondani, mint amit a sajtóból te is tudhatsz.

A pedofil papokat persze, hogy nem védi a ratyifób sem. Csak összemossa a pedofíliát (te még egy rakás más perverziót is) a homoszexualitással. Csak azért, mert van pár pedofil buzi, a kettő még nem ugyanaz - ez annyi, mint azt állítani, hogy a papok mind pedofilok, vagy hogy minden magyar pedofil, mert van pedofil pap és van pedofil magyar.

Amúgy a panelokkal egyetértek. Az a baj tudod, hogy amíg az elvtársaid ugyanazokat a panelokat mantrázzák, nem is nagyon van szükség új érvekre. Mi meg türelmesen oktatjuk őket, hátha egyszer eljut az agyukig, amit mondunk, és akkor vagy előjönnek új érvekkel, vagy lenyugszanak. Bár tippem szerint kihalásos alapon oldódik meg a probléma (na, nem vérfürdőre gondolok, hanem végelgyengülésre).

sírjatok 2016.07.24. 13:33:33

@sírjatok: Egyébként nem csak a szex az ilyen. A fikáját is sok ember eszi, meg a faszát is szagolgatja, de ezeket nyilvánosan ha csinálod, akkor megvetnek, lásd azt a német edzőt pl.

Ezét ezeket ne csináld nyilvánosan. A buzulást se. Ennyike.

Sólyom Tomi 2016.07.24. 13:33:34

@Nemfajtalan srác: "Vagyis a buzi pedofil kerekítve átlag 150 fiúval kezd ki, egy nembuzi pedofil meg "csak" 20 kislánnyal"

Ez egészen frappáns levezetés. Szóval szerinted vannak buzi pedofilok meg nembuzi pedofilok? Szerinted a pedofília és a szexuális beállítottság között összefüggés van? Ezt mire alapozod? Hol írja az általad idézett forrás, hogy aki kisfiúkat farkal, az soha nem tette kislányokkal (és fordítva)?

Sólyom Tomi 2016.07.24. 13:34:19

@sírjatok: Meg a szexuálisan kihívó hetero viselkedést sem, mert a gyomrom forog tőle, pedig nem vagyok meleg.

sírjatok 2016.07.24. 13:34:50

@Sólyom Tomi: "Csak azért, mert van pár pedofil buzi, a kettő még nem ugyanaz"

Az arányok nem mindegyek ám. Fentebb idéztek már tanulmányt ezügyben.

2016.07.24. 13:35:20

@Sólyom Tomi: "Nem kell gyereket nemzeni, nem kell szülni, és nem lesz mit örökbe fogadniuk."

"Kiváló" gondolat, amivel ismét csak a szélsősőges gondolkodásodat igazoltad.

2016.07.24. 13:36:22

@Sólyom Tomi: Nem pontosan idéztelek, mert nem volt kedvem visszaolvasni a sületlenségeidet.
Ennyi. Magyarázhatod, de még mindig az a helyzet, hogy végletekben gondolkodsz. Lásd az előző hozzászólásomat is.

Last Man Standing 2016.07.24. 13:36:33

Vidéki vagyok, de én csak sajnálatot érzek a melegek iránt.
Nincs miért utálni őket, kicseszett velük a genetika és ennyi.

Nekem már kell néha urológushoz járnom, az is iszonyú megalázó.
Szerintem aki önként egymás fenekébe nyúlkálnak, azok minimum nem komplettek. Nem értem és nem is akarom érteni, hogy miért jó ez valakinek.
Mondjuk én régebbi generáció vagyok, nem értem ezt a nagy modernitást amúgy sem.
Régebben is voltak melegek, de tíz évvel ezelőttig nem ömlöttek a médiából.

Sólyom Tomi 2016.07.24. 13:37:51

@sírjatok: Sehol nem idézték, hány buzi és hány nembuzi pedofil van, csak azt, hogy arányaiban hány kisfiút és hány kislányt erőszakoltak meg. Ebből nem következik, hogy az elkövetők nagyobb arányban homoszexuálisok.

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Javaslatot tettem a problémádra, hátha eloszlatja az aggodalmaidat. Ha szerinted nem éri el a kívánt hatást, cáfold. Az alaptalan minősítgetésed kissé unalmas.

sírjatok 2016.07.24. 13:37:53

@Sólyom Tomi: Igen, ez társadalomtól függ, hogy mennyire elfogadott. Egy csók a legtöbb embernek itt belefér, de Szaúd-Arábiában pl. nem. Egymást letaperolni a villamoson, pláne még tovább is menni viszont még heteroktól sem elfogadott.

Itt igazából nem annyira az a lényeg, hogy neked mitől forog a gyomrod, hanem hogy az emberek többségének mitől forog. És az emberek többségének a hetero csóktól nem forog a gyomra, a buzicsóktól meg igen.

Ha minden egyes dolog, amitől valaki irtózik, be lenne tiltva, akkor csúnya világ lenne, mert van aki a gomboktól irtózik, van aki a kutyáktól, van aki a csövesektől, és a többi.

Sólyom Tomi 2016.07.24. 13:39:07

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Igen, ott sem indokoltad meg, és most sem, pedig szembesítettelek is a ferdítéseddel. Semmi baj, ha nem olvasol rendesen, csak ne csodálkozz akkor, hogy hülyeségeket fogsz írni. Engem meglepett, mert értelmesnek tűntél.

sírjatok 2016.07.24. 13:39:41

@Sólyom Tomi:

"Child molestation and pedophilia occur far more commonly among homosexuals than among heterosexuals on a per capita basis, according to a new study."

www.rense.com/general24/reportpedophilia.htm

pl.

de te is utánanézhetsz nyilván :D

2016.07.24. 13:41:48

@Sólyom Tomi: Ááááá... ezt tegnap is megkaptam valakitől, aki butaságokat írt, én meg felhívtam erre a figyelmét. .... erre az lett, hogy én minősítgetem. Írtam neki, hogy: nem haver, te hazudoztál, én meg leírtam, hogy hazudozol. Neked is csak ennyit tudok írni.

Egyébként veled ellentétben nekem semmiféle problémám nincs.

Az említett "Kívánt hatást" pedig akkor érnénk el, ha egynemű párok csak akkor kaphatnának örökbefogadásra gyereket, ha már az összes hetero és arra alkalmas pár megkapta.

2016.07.24. 13:42:23

@Sólyom Tomi: Ááááá... ezt tegnap is megkaptam valakitől, aki butaságokat írt, én meg felhívtam erre a figyelmét. .... erre az lett, hogy én minősítgetem. Írtam neki, hogy: nem haver, te hazudoztál, én meg leírtam, hogy hazudozol. Neked is csak ennyit tudok írni.

Egyébként veled ellentétben nekem semmiféle problémám nincs.

Az említett "Kívánt hatást" pedig akkor érnénk el, ha egynemű párok csak akkor kaphatnának örökbefogadásra gyereket, ha már az összes hetero és arra alkalmas pár megkapta.

Sólyom Tomi 2016.07.24. 13:42:38

@sírjatok: Az emberek többségének még pár évtizeddel ezelőtt is attól is forgott a gyomra, ha heterók csókolóztak nyilvánosan. Pláne ha mondjuk egy fehér egy feketével. Most már az is egyre elfogadottabb, ha két nőt látnak (persze nézzenek ki jól, hogy odaképzelhesd magad harmadiknak). Idővel elfogadottá válik majd az is, ha két férfi csókolózik. Ennek egyébként én nem örülök, mivel mint mondtam, a heterók csókolózása is sok már nekem, de hát ez van, változik a világ.

sírjatok 2016.07.24. 13:42:50

@Sólyom Tomi: "Ebből nem következik, hogy az elkövetők nagyobb arányban homoszexuálisok."

Úristen hogyne következne. Ha a társadalom 5%-a buzi, de a pedofil esetek 20%-át buzik követik el, akkor a buzik nagyobb eséllyel pedofilok. Igazán nem bonyolult. Ez akkor is igaz, ha a pedo esetek 80%-át nem buzik követik el.

sírjatok 2016.07.24. 13:44:51

@Sólyom Tomi: A Balaton januárban négy fokos, áprilisban tizenöt, júniusban huszonhét.

Következtetésünk: A Balaton két éven belül felforr.

Nem annyira jöttek be eddig ezek a lineáris következtetések a társadalomban :D

2016.07.24. 13:46:35

@Sólyom Tomi:

1) NA DE AZ, AMIT ÉN FELVÁZOLTAM EDDIG, ABBAN MI A PANEL ??? Pont hogy igyekszem azokat elkerülni ... Az általam leírottakra viszont egyenes választ nem kaptam,. csak visszamutogatást, meg gyanúsítgatást.

Arra a kérdésre, pl. hogy miért kell a népet lebuzizni, csak azért mert egy törpe szegmense buzi, és az sem a falvakban. Sőt a sok importbuziról se szóltam, akik a szivárványos menet nagyrészét alkotják, akik nem is magyarok, csak itt tanulnak, dolgoznak, nyaralnak, "kiküldetésben" lébecolnak, kétlaki "állampolgárok", stb.

2) MEGLEPŐDNÉL, KI MINDENKI ÁLLÍTJA MA MAGÁT PAPÍRON MAGYARNAK ... Neked a "magyar" azt jelenti, hogy az van beírva neki a személyijébe? :) Megnyugtatlak, hogy még az alkalomadtán kipában parádézó tömjénzsóti is vsz. "több mint testőr" ...

MR3 Béla 2016.07.24. 13:47:30

Vidéken nincsenek melegek, ott buzik vannak.
Sőt, a vidékiek szerint Pesten is csak buzik vannak, a meleg meg egy hőmérséklet.
Ott ugyanis nem akarnak a buzilobbi szépelgéskényszerének megfelelni, hanem nevükön nevezik a dolgokat.

Sólyom Tomi 2016.07.24. 13:49:05

@sírjatok: Az, hogy a cikk téves következtetést von le az adatokból, amit idéz, miért is érv? Utoljára írom le: abból, hogy akár 100 fiút és 1 lányt is erőszakoltak meg, nem következik az, hogy nagyobb arányban homokosok az elkövetők. Abból lehetne tudni, hogy hány nem pedofil szexuális kapcsolatuk volt. (A forrás hitelességének kérdésébe már bele se megyek; azok után, hogy ekkora érvelési hibát vét, nyilván nem kérdés, hogy tudományos lap nem hozta le. Az internetre meg én is bármit fel tudok tölteni.)

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Nem úgy tűnik, hogy csak annyit tudsz írni, hogy hazudozok. Már csak azért sem, mert azt írtad, hogy szélsőséges vagyok, nem azt, hogy hazudok. De nem gond, megszoktam már, hogy tolmács kell hozzád, mert töröd csak a magyart.

A te javaslatoddal az a baj, hogy ha túl sok az örökbe fogadható gyerek, így is kapnak belőle a buznyákok. Mi lesz akkor? Világvége? (Na, látod, _ez_ a szélsőséges gondolkodás, nem az, ha a te állításaidból vonok le logikus következtetéseket, amiket aztán úgy állítasz be, mintha nem a te álláspontodból folyna, hanem az enyémből ;)).

MR3 Béla 2016.07.24. 13:50:56

Az egyébként látszik, hogy a cikk elkövetője még életében nem tette ki a lábát Budapest valamelyik blső kerületéből.
Fingja sincs a vidéki életről.

Ahogy egy csomó hozzászólónak sem.

sírjatok 2016.07.24. 13:51:14

@Sólyom Tomi: "nem következik az, hogy nagyobb arányban homokosok az elkövetők."

Igen igen, ha egy férfi megerőszakol egy kisfiút, attól még nem biztos, hogy homokos.

Sőt, direkt heteró.

Hagyjuk má :D Te magad sem hiszed el az ennyire mindent letagadó érvelést.

Sólyom Tomi 2016.07.24. 13:52:41

@sírjatok: De nem tudod, hogy hány százalékát követték el buzik, épp most mondom harmadszor vagy negyedszer! Figyelj, egy példa.

100 fiút megerőszakolt 1 elkövető.
10 lányt megerőszakolt 2 elkövető.

Akkor kétszer annyi a hetero elkövető, mint a homo elkövető. Feltéve, hogy nincs közöttük egyezés - de ebből még az is lehet, hogy egy hetero és egy biszex elkövetőről beszélünk, és nulla homoszexuálisról :P

Sőt, az is lehet, hogy a fiúkat megerőszakolóknak kizárólag hetero felnőtt kapcsolataik voltak, és semmi okunk nincs homokosnak nevezni őket, mert nem férfiakra gerjednek, hanem gyerekekre.

Nem olyan bonyolult ez.

MR3 Béla 2016.07.24. 13:54:48

@pamut:
Persze, téged nem próbáltak molesztálni, mert te örültél neki, ha valamelyik másik buzi megpróbálta a seggedbe csempészni a faszát.

De a nem buzi többség nem örül ennek.

Sólyom Tomi 2016.07.24. 13:54:51

@ekszvájzed: "Arra a kérdésre, pl. hogy miért kell a népet lebuzizni"

Bocs, teljesen igazad van, erre a kérdésre nem válaszoltam - egyébként azért, mert én sem értem, hogy miért kellene, szóval ebben a tekintetben egy hajóban evezünk.

Sólyom Tomi 2016.07.24. 13:56:12

@sírjatok: Abba már bele se megyek, mert ez végképp magas lesz, ha a fentieket sem érted, hogy simán lehet az is, hogy a fiúk elleni erőszakot elkövetők akár NŐK is lehetnek.

MR3 Béla 2016.07.24. 13:56:16

@a BircaHang Média szerk.:
Persze, léteznek homokosok is, pl. akikre a tengerparton heverészve ráragad, vagy akik a homok szállításával foglalkoznak, azok a homokosok.
Aki viszont a vele azonos neművel akar dugni, az nem meleg, nem homokos, hanem buzi a magyar nyelvben.

Sólyom Tomi 2016.07.24. 13:58:03

@MR3 Béla: Magyar nyelven anyád is egy büdös kurva, de mi, civilizált úriemberek mégis inkább "keziccsókolom, MR3 néni"-vel szólítjuk meg.

sírjatok 2016.07.24. 14:00:17

@Sólyom Tomi: Persze persze.

A fenti linkről:

"The institute, after reviewing more than 19 studies and peer-reviewed reports in a 1985 "Psychological Reports" article, found that homosexuals account for between 25 and 40 percent of all child molestation."

Vagy pl.:

www.frc.org/get.cfm?i=is02e3

"Homosexuals are overrepresented in child sex offenses: Individuals from the 1 to 3 percent of the population that is sexually attracted to the same sex are committing up to one-third of the sex crimes against children."

Lehet magyarázni, csak minek. Amúgy sem azt jelenti ez, hogy minden homokos pedó. Sőt valszeg elég kis arányuk. De attól még az az állítás, hogy a homokosok közt több a pedó, eléggé megalapozottnak tűnik.

MR3 Béla 2016.07.24. 14:00:34

@Quadanium:
Lehet, hogy a feleséged szeretője volt, és neki küldte.

sírjatok 2016.07.24. 14:01:24

@Sólyom Tomi: "a fiúk elleni erőszakot elkövetők akár NŐK is lehetnek. "

Sőt, a kislányok ellen is követhetnek el erőszakot nők. Wow! :D Örülök, hogy ilyen alapvető felismeréseket is megteszel.

MR3 Béla 2016.07.24. 14:02:10

@Sólyom Tomi:
Nem, a büdös kurva a te anyád, buzikám, és persze, mivel ebben a környezetben nőttél fel, el sem tudod képzelni, hogy más családokban ez nem így van, pedig de. Attól hogy a te anyád büdös kurva, másé még nem az, bizony.
Ahogy attól, hogy te buzi vagy, más még nem az, bizony.

2016.07.24. 14:02:41

@Sólyom Tomi: Látom olvasni nem tudsz. Nem azt írtam, hogy te hazudsz, hanem azt, hogy tegnap egy másik hozzád hasonló okos. De megyek is, mert nem vesztegetem az időmet egy ilyenre, mint te - mikor pont F1 van, az fontosabb nekem.

Treff Bubi 2016.07.24. 14:03:09

@Quadanium: na, akkor ízelítőt kaptál abból, hogy egy közepesnél jobban kinéző fiatal lány miben részesül kb. hetente.

MR3 Béla 2016.07.24. 14:04:03

@Baszkikám:
Pedig régen vidéken valóban ez volt, a hálóruhán vágott lyukat kivéve.
Igaz, a szex a művelt városon, de még a királyl udvarban sem tartott 2-3 percnél tovább.

Sólyom Tomi 2016.07.24. 14:07:54

@sírjatok: No jó, a Psy Reports bár csak Q3-as, de tényleg peer reviewed szaklap. Visszavonom, amit mondtam. Mondjuk továbbra sem tudom, mi alapján mondják ki azt, hogy valaki homoszexuális, aki kisfiúkat erőszakol meg (hacsak nem homoszexuálisnak vallja magát). Én heteróként nem tudom elképzelni, hogy kislányokat erőszakoljak, és így aztán azt is nehéz elképzelnem, hogy bármilyen szexuális orientációnak köze lehet ahhoz, ha valaki gyerekekre gerjed.

A megerőszakolás amúgy sem a szexről, hanem a dominanciáról szól, így aztán a neme tök lényegtelen az áldozatnak. Ettől még persze lehet, hogy több a fiú áldozat, mint a lány.

Igazából mindegy is, ha a lényeget illetően egyetértünk: hogy ez nem vonja maga után azt, hogy a homokosok többsége pedofil lenne. Azt akár még el is fogadom készséggel, hogy a homokosok között arányaiban több a pedó. Viszont mi mellett is érv ez akkor?

sírjatok 2016.07.24. 14:08:56

@Sólyom Tomi: Nézd, megtaláltam az érvelésedet egy másik oldalon :D

www.dailykos.com/story/2010/9/18/903178/-

" "If men molest boys aren't they necessarily gay?" The answer is no. "

Tehát akkor nem igaz, hogy a homók közt több a pedó, hogy ha a kisfiúkat megerőszakoló férfiakat nem számítjuk homónak.

Zseniális, ez esetben az alábbi statisztikák is egyből értelmet nyernek:

Magyarországon nincs munkanélküli, ha a munka nélkül lévő embereket nem számoljuk,
Magyarországon nincs homofóbia sem, ha a homokosokra negatív megjegyzéseket tevő embereket nem vesszük figyelembe,
Ebben a topikban sem sikerült bebizonyítani, hogy a homokosok között több a pedó, ha az ezt alátámasztó adatokat figyelmen kívül hagyuk.

Köszönöm, asszem ennyi nekem elég is mára, inkább megyek pokemonozni :D

Sólyom Tomi 2016.07.24. 14:09:34

@sírjatok: Na, ebben is egyetértünk. Az elsőnek linkelt cikkben nem találtam utalást az elkövetők nemére sem, ezért is tűnt alapból komolytalannak.

sírjatok 2016.07.24. 14:10:59

@Sólyom Tomi: "Igazából mindegy is, ha a lényeget illetően egyetértünk: hogy ez nem vonja maga után azt, hogy a homokosok többsége pedofil lenne. Azt akár még el is fogadom készséggel, hogy a homokosok között arányaiban több a pedó. Viszont mi mellett is érv ez akkor? "

Ebben egyetérthetünk. Fogalmam sincs mi mellett volt érv eredetileg, nem is nagyon érdekel, csak én ilyen hülye vagyok, hogy ha hibát látok, akkor belekötök.

MR3 Béla 2016.07.24. 14:11:01

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft:
Dehogyis. Az ilyen Sólyom Tomi-félék csak végbelekben tudnak gondolkodni.

Sólyom Tomi 2016.07.24. 14:12:08

@MR3 Béla: Sőt, attól, hogy én hetero vagyok, te még simán lehetsz buzi. Nem kell gyűlölnöd magad miatta.

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Ezt írtad:

"Írtam neki, hogy: nem haver, te hazudoztál, én meg leírtam, hogy hazudozol. Neked is csak ennyit tudok írni."

Nekem is csak ennyit (annyit, hogy hazudozol) tudsz írni. Bocs, de magyarul ez ezt jelenti, azok a rohadt mutató névmások nagyon szemét módon tudnak működni...

Sólyom Tomi 2016.07.24. 14:19:06

@sírjatok: A példáid azért nem jók, mert a munkanélkülinek valóban definít sajátossága, hogy nincs munkája, a homofóbé, hogy utálja a homokosokat, stb. A pedofilnak nem definitív sajátossága, hogy homokos, és a fiúkat megerőszakoló pedofilnak sem feltétlenül. Csak akkor lenne, ha (1) mindenki, aki pedofil, homokos (ezt a számadataid cáfolják), vagy (2) mindeki, aki fiúkat erőszakol, homokos. Egyrészt viszont biszexek is lehetnek elkövetők, másrészt nők is - mint abban szintén megegyezni látszunk. Az én különbejáratú véleményem szerint aki gyerekekre gerjed, az se nem homokos, se nem heteró, mivel nem nemileg érett férfiakra vagy nőkre gerjed. Ettől még lehet homokos vagy hetero kapcsolata ettől függetlenül, de nem mosnám össze őket. Ezzel persze lehet vitatkozni.

De hagyjuk is. Ami miatt kötöttem az ebet a karóhoz, az az volt, hogy azt hittem, tovább akarsz menni egy lépéssel, mint amit az adatok alátámasztanak. Ha csak a tárgyi tévedésemet akartad tisztázni, azért kifejezetten hálás vagyok. Jobb tisztába tenni a dolgokat.

Szóval béke veled, jó pokemonozást :)

Kelly és a szexi dög 2016.07.24. 14:29:36

Mindenki dugjon azzal, aki megengedi neki, hogy megdugja!
(de két azonos nemű ne neveljen má közösen gyereket...)

Krisz11 2016.07.24. 14:42:02

Vidéken is vannak homokosok, csak eleve sokkal kevesebben vannak mert sokkal kevésbé divat.

pamut 2016.07.24. 14:54:13

@MR3 Béla:

"téged nem próbáltak molesztálni, mert te örültél neki, ha valamelyik másik buzi megpróbálta a seggedbe csempészni a faszát."

Látjátok, ez egy homofób tahó szellemi szintje :)))

pamut 2016.07.24. 14:54:50

@Krisz11:

Ez mondjuk igaz... és nőből is kevesebb van vidéken, mert az se divat.

hexa 2016.07.24. 15:05:12

@pamut: Igen, látjuk, hogy egy barom vagy. Itt egész konkrétan 2 buzi vitatkozik mindenkivel: az egyik Sólyom Tomi, a másik pedig szerény személyed. Mielőtt elkezdesz nyígni, a probléma nem azzal van, hogy buzik vagytok, hanem azzal, hogy hülyék. Ennyit akartam. Uff.

J. Mutzenbacher 2016.07.24. 15:12:32

Ejj de jó kis kommentháborús blog ez. Hogy nem fedeztem fel eddig? :))

Sólyom Tomi 2016.07.24. 15:18:23

@hexa: Még jó, hogy azzal nincs baj, hogy buzi vagyok, ugyanis nem vagyok az. Az "uff" meg tökéletes érv, szóval kellően alátámasztottad, hogy hülye ellenben igen.

Afrika steht an der Elbe 2016.07.24. 16:14:58

Meg vagyok nyugodva. Olyan régen volt már buziposzt az indexen.

Afrika steht an der Elbe 2016.07.24. 16:22:18

Majd ha Németország észhez tér és összedől végre Európában a libsizmus, akkor ne feledkezzünk majd meg munkatáborba zárni minden pedofil buzi libsit, aki 24/7 üzemmódban pedofilpapozik az összes blogon.

Nemfajtalan srác 2016.07.24. 16:22:51

@Sólyom Tomi:
"A megerőszakolás amúgy sem a szexről, hanem a dominanciáról szól"

Na persze, az nyilván nem a szexről szól amikor valaki meg akar egy jó csajt csöcsörészni. Nyilván a postását is meg szokta erőszakolni, ha nem jól kézbesíti neki a leveleket, és a hotelportást is, ha foghegyről beszél vele

Azért félelmetes ám látni, hogy a hozzád hasonló libsik mennyire indoktrináltak, egy reális valóságképnek pedig semmi esélye hogy elhatoljon az agyatokig. Ugyanazt a százszor hallott és százszor kinevetett libsi doktrinát ismételgetitek a végtelenségig, erre tellik a fanatikus agyatoktól

Még arról mesélj nekünk, hogy a mostani terrorakcióknak miért nincs köze az iszlám bevándorláshoz, és akkor helyben vagyunk

2016.07.24. 16:24:11

@Sólyom Tomi: Ha ezt nem érted segghülye vagy. Persze ezt már az elején gondoltam, de mondom megpróbálom, hátha mégsem.

Afrika steht an der Elbe 2016.07.24. 16:33:15

@Nemfajtalan srác: ű
Azért nincs köze hozzá, mert Ali kijelentette ott a tetőn, hogy ő német. Következésképp Ali német. Videofelvétel is van róla!

Nemfajtalan srác 2016.07.24. 16:33:39

Nem@Treff Bubi:
"egy közepesnél jobban kinéző fiatal lány miben részesül kb. hetente"

Ezt ugyan nem tudom átélni, de mint közepesnél jobban kinéző csávó nem sértődöm meg, ha fiatal lányok kacsingatnak rám az utcán. Aztán majd kiválasztom közülük aki nekem tetszik, a lényeg hogy ne legyen szakálla és ne Koncsitás Wirslinek hívják

Sólyom Tomi 2016.07.24. 16:34:42

@Nemfajtalan srác: Bocs, hát ha te úgy "csöcsörészel" egy csajt, hogy megerőszakolod, akkor világos, miért nem érted a különbséget. És nem, nem kell mindenkit megerőszakolnia az erőszaktevőnek sem. Még az erőszakoskodó homokosok sem farkalnak meg minden ártatlan szemmel pislogó látens buzit, amilyen te vagy, hiába is reménykedsz. Tudom, nálad nem így működik, de vannak még az aberráltak között is, akik válogatnak, nem csak lyukra mennek. De készséggel meghallgatlak, ha vannak érveid, hogy miért része a "reális valóságképnek" az, hogy a megerőszakolás a szexualitásról szól. Nyilván sokkal tapasztaltabb vagy benne, mint itt bárki, szóval hajrá.

A terrorakciók meg gondolom, úgy jönnek ide, hogy az is libsi doktrína, hogy a másodgenerációs bevándorlók nem most jöttek ide (totál életidegen baromság, amit mondanak, elvégre ha egyszer ide születtek és itt élnek 20-30 éve, most vándoroltak be, nem?), mint ahogyan az is, hogy a megerőszakolás nem a szexről szól. Szerencsére szemlátomást nem skatulyákban gondolkozol, és fel sem merül benned, hogy azt gondold: hozzád hasonlóan mások is csak mantrázni képesek, amit hallottak valahonnan. Ne is fáraszd magad azzal, hogy felveted a gondolatot, talán a kettő között csak a te agyadban van összefüggés, és hogy nem kell homofóbnak lenni ahhoz, hogy valaki lássa az összefüggést a bevándorlók és a terrortámadások között.

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Én viszont az elején még vártam volna tőled némi vitakultúrát, de egy ideje már lemondtam rólad. Ha az anyanyelveden sem beszélsz túl jól, nyilván nehéz lesz kommunikálnunk. Bár azzal még kivághatod magad, hogy valami nemzetiségi vagy, és csak második nyelved a magyar.

Sólyom Tomi 2016.07.24. 16:36:46

@Nemfajtalan srác: "Ezt ugyan nem tudom átélni" - így van, és épp ezért teljesen lényegtelen, hogy te mit tennél, ha molesztálnának a nők az utcán. Őket férfiak szokták molesztálni, úgyhogy ahhoz hasonlítsd, mintha téged is férfiak molesztálnának. És ha nem érted, hogy nagyon kevés nő indul be arra, ha erőszakoskodnak vele, akkor a nők érdekében remélem, hogy anyád volt az utolsó, akiben jártál.

Afrika steht an der Elbe 2016.07.24. 16:38:06

A 24/7 üzemmődban látensbuzizó libsiket is táborba kell majd zárnunk, ezt kifelejtettem.

Sólyom Tomi 2016.07.24. 16:40:12

@Afrika steht an der Elbe: Próbálkozhatsz vele, öcsi, de jól teszed, hogy többes számban beszélsz. Ha egyedül jössz, a saját farkaddal a hátsódban távozol. Én szóltam.

venszivar 2016.07.24. 16:42:43

Szarok én a buzikra!

Sólyom Tomi 2016.07.24. 16:44:09

@Afrika steht an der Elbe: Tudathasadásos állapot? Most épp te, libsi.

@Nemfajtalan srác: Nyilván azt tudod, hogy a The Sun egy pletykalap. Kb. mint nálunk a Blikk. Ettől még akár igaz is lehet, amit írnak - ahogy lehet kamu is.

Mindig irigyeltem azokat az embereket, akik olyan jól eltájékozódnak az információ dzsungelében, hogy mindig találnak egy linket, ami őket támasztja alá, akkor is, ha másik ötezer ellenük szól.

Afrika steht an der Elbe 2016.07.24. 16:44:33

@Nemfajtalan srác:
Vicc volt.

Tegnap volt egy vitaszerűségem egy libsivel, akit nem lehetett eltántorítani attól, hogy Ali német, hiszen ő azt mondta a tetőn, hogy ő német.

Aztán abban maradtam, hogy ezek szerint én meg Napóleon vagyok, ha felmegyek egy háztetőre és elkiáltom magam: én vagyok Napóleon.

Egyébként is a liberális ideológia második fő tétele szerint semmi nem függ össze semmivel. Ez első tételbe nem menjünk bele, mert azt szankcionálja a bétéká.

Nemfajtalan srác 2016.07.24. 16:47:13

@Sólyom Tomi:
Látom fel se vagy képes fogni mekkora különbség, ha a macskát szőrmentén vagy szőr ellenében simagatják

A fiatal csajok azért öltöznek ki szexisen, hogy minél több csávónak csöpögjön a nyála tőle, aztán persze lehet hogy egy határon túl már nem örülnek a figyelemnek. Ezt nem nehéz megérteni, bár átélni fiú létemre persze nem tudom

De amikor egy buzi fickó molesztál nembuzi srácokat, az kétlem hogy bármelyikükből is mást váltana ki mint undort és útálatot, ezt már saját tapasztalatból mondom

Sólyom Tomi 2016.07.24. 16:47:14

@Afrika steht an der Elbe: Nem, te egy szaros kis libsi vagy, mert én azt mondom rád, hogy az vagy. "Ali" (csak nem a cimbid volt?) meg lehet, aminek te gondolod.

pamut 2016.07.24. 16:48:06

@hexa:
:DDD hát sem álltál sorban ott ahol az észt, a szellemet osztogatták :D nyomorult homofób tahó vagy, és ezt legbelül te is tudod magadról.

Nemfajtalan srác 2016.07.24. 16:49:22

@Sólyom Tomi:
A tanút a CNN-ben hallottam, a Sun csak átvette az élő beszélgetést, kár ebbe belekötni

Megint rúgtál egy nagy lufit

Sólyom Tomi 2016.07.24. 16:49:40

@Nemfajtalan srác: Persze, egy bizonyos határig. De a megerőszakolás - ebben azért remélem, egyetértünk - a határon túl van nők esetében is. És most arról volt szó, hogy ha a nőre rámászik egy 80 kilós férfi, akit nem kért meg rá, az kb. azt fogja érezni, mint te, ha rád mászik egy 120 kilós kigyúrt állat. Jobb esetben csak undort és megaláztatást, rosszabb esetben halálfélelmet és egy életre szóló sokkot.

Sólyom Tomi 2016.07.24. 16:53:10

@Nemfajtalan srác: Ja, értem. Én is ott voltam egyébként, és én meg hallottam, hogy azt kiabálta (magyarul), hogy dögöljön meg minden iszlám bevándorló!

Akkor most máris így történt, igaz?

(Az meg, hogy hiteltelen forrást idézel, és erre felhívom a figyelmedet, nem az én öngólom, hanem a tiéd, hogy nem előzted meg. Attól, hogy a CNN mondta, a The Sun nem lesz hitelesebb, és így a te hivatkozásod sem. Más kérdés, hogy a CNN-nek legalább azt elhiszem, hogy van valaki, aki ezt mondta. Azt, hogy igazat mond-e, azt meg hagyjuk meg azoknak, akik közelebb vannak az esethez - persze ha azt mondják majd, hogy megbízhatatlan a tanú, vagy hamisan tanúskodott, akkor úgyis a libsi összeesküvésre fogod fogni, míg ha az derül ki, hogy tényleg ezt kiabálta, nekem nem fog fájni beismerni, hogy egy újabb terroristáról derült ki, hogy dzsihádista maszlaggal kábította magát, mielőtt gyilkolt.)

Nemfajtalan srác 2016.07.24. 17:05:37

@Sólyom Tomi:
Bár az agyad mint egy fekete lyuk, leírom hogy legalább mások számára árnyaljam a képet.

A lányok elleni pedofil akciók egy jelentős része még csak nem is pedofil és nem erőszak a hétköznapi fogalmak szerint. Egy 17 éves lány - beleegyezéssel történő - megcsöcsörészése csak jogilag számít erőszaknak. Egy ilyen csajnak lehet hogy jobb a felszereltsége mint az anyukájának, és nehéz volna meglepni bármi újdonsággal. A nők elleni pedofilai esetek jelentős részét ilyenek teszik ki, éppen ezért szállították le a korhatárt 14 évre Magyarországon, de más államokban van ahol még 16 vagy 18 évről szól a törvény. Amerikában - az idézett tanulmány ott készült - minden államban más a korhatár, ember legyen a talpán aki kiismeri magát

A buzik viszont rendszerint a fiatalabb, szexuálisan még nem érett fiúkat keresik, ami egyrészt undorító, másrészt komoly lelki zavarokat okozhat, hiszen tényleg éretlen fiúkról van szó, pont ezért szeretik őket

Nemfajtalan srác 2016.07.24. 17:24:48

@Afrika steht an der Elbe:
Nem minden részlet hallható tisztán a felvételen, érdemes elolvasni a leiratot ami több mint amit én mint amennyit meg tudtam érteni a lövöldözős fickó szavaiból. Lényeg, hogy akik lekiabáltak neki, azok mondják neki hogy nem német, mire fel ő meg töröknek mondja őket (ez kb. olyan lehet, mint itt a homofóbozás). Aztán odavágja hogy ő német, mire megkérdik hogy mitől német? Hát attól hogy itt született

Nekem úgy tűnik hogy akcentussal beszél, bár jól ismeri a nyelvet

Hogy most ettől német lenne? Csak rá kell nézni, oszt ítélje meg mindenki maga

www.focus.de/panorama/welt/bluttat-im-olympia-einkaufszentrum-das-ist-der-mann-der-den-attentaeter-von-muenchen-beschimpfte_id_5756877.html

Sólyom Tomi 2016.07.24. 17:27:17

@Nemfajtalan srác: Lassabban mondom, hátha te is megérted: buzi definíció szerint az, aki férfiakkal szeret szexelni. Aki éretlen fiúkkal szeret szexelni, az pedofil, nem buzi, mivel nem férfiakkal, hanem éretlen fiúkkal szeret szexelni. Tök mindegy, hogy van-e pöcse vagy nincs, nem férfi. Ahogy aki tehenet vagy emsét dug, az se heteroszexuális, pedig azoknak is van pinájuk. És én se leszek attól homokos, ha seggbe vagy szájba küldöm anyádat.

Persze egy kibúvód marad azért: ha elismered, hogy a "buzi" nem a (férfi) homoszexuálisokra vonatkozik, hanem általános szitokszó a számodra, ami alá minden betukmálható, aki neked nem tetszik. Akkor akár még azt is büszkén vállalom, hogy én is buzi vagyok, sőt: nagyon is remélem, hogy nem gerjedsz rám titokban, és nem azért játszod az értetlent.

Nemfajtalan srác 2016.07.24. 17:27:29

@Afrika steht an der Elbe:
Ezt a felvételt hallottam a CNN-en élőben én is. Azóta valahogy a háttérbe szorult a PC libsi sajtó útvesztőiben

Sólyom Tomi 2016.07.24. 17:29:16

@Nemfajtalan srác: Buzi pedofil libsi az, csak rá kell nézni. A semita beütésű akcentusa alapján galíciai zsidrás felmenői lehetnek, de persze basznak ezek fűvel-fával, lehet, hogy keveredett bele egy kis arab vér is.

Nemfajtalan srác 2016.07.24. 17:30:58

@Sólyom Tomi:
Attól, hogy buzi valaki még lehet esze, úgyhogy ezt ne is próbáld felhozni magadnak mentségként

Sólyom Tomi 2016.07.24. 17:33:32

@Nemfajtalan srác: Azt mondod, okos is vagyok? Te tényleg le akarsz szopni engem!

Afrika steht an der Elbe 2016.07.24. 17:58:53

@Nemfajtalan srác:
Azóta kiderült az is, hogy kamu a Breivik-szál:
"Dass auf dem Computer des Täters das Manifest der norwegischen Attentäters Breivik gefunden worden sei, stimme nicht."
www.focus.de/politik/deutschland/news-ticker-zum-amoklauf-in-muenchen-hermann-fordert-einsatz-der-bundeswehr-im-inneren_id_5757661.html

Hiába na, a libsik a kommunistáknál is többet hazudnak.

Sólyom Tomi 2016.07.24. 18:00:30

@Afrika steht an der Elbe: A magyarterroristákról is beszélj, libsi:

index.hu/kulfold/2016/07/18/a_felvideki_magyar_maffia_veres_titkai/

Vissza kéne zavarni a bevándorló fajtátokat Szibériába, ahonnan jöttetek.

Afrika steht an der Elbe 2016.07.24. 18:07:56

@Sólyom Tomi:
1.) Ők otthon vannak, kisköcsög.
2.) Te takarodj vissza kisbuzi, ahonnan jöttél. Vagy jött a szatócs nagyapád. De az gáz, mi? Mégiscsak jobb Pesten mint Kisinyovban. Na ugye. Akkor a pofádat befogod és megbaszod a kurva apádat te rasszista náci patkány.

Sólyom Tomi 2016.07.24. 18:10:12

@Afrika steht an der Elbe: Nem vagyok rasszista, de a magyarokat nem bírom. A vérükben van a terrorizmus, csak a vak nem látja az összefüggést a származásuk és a hajlam között. Persze nem állítom, hogy minden magyar terrorista, de bármelyikükből bármikor előtörhet.

Arrafelé pedig, kisköcsög, ahol ezek a terrortámadások történtek, mi vagyunk otthon, "kicsivel" több, mint ezer éve, amikor bevándoroltatok.

2016.07.24. 18:27:11

@Sólyom Tomi: harmadik, de úgy tűnik, még mindig jobban beszélem nálad.

Nemfajtalan srác 2016.07.24. 18:27:26

@Afrika steht an der Elbe:
Itt van egy újabb eset Németországból, úgy látszik minden napra jut már egy új. Bár egyelőre még nem találták ki hogyan hazudják el a bevándorlók újabb és újabb rémtetteit, tény hogy a fickó a képen nem néz ki valami ősgermánnak. Inkább illik rá amit az iráni srácra is mondtak: Kanake

index.hu/kulfold/2016/07/24/machetevel_oltek_meg_egy_not_stuttgart_mellett/

Sólyom Tomi 2016.07.24. 18:30:56

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Tökös dolog ezt így kinyilatkoztatnod azok után, hogy épp most buktál meg a mutató névmások használatából. Bár tekintve, hogy nekem sem anyanyelvem, egyáltalán nem szégyellném, ha igazad lenne, de egyelőre fehéren-feketén ott a bizonyíték, hogy vesztésre állsz.

@Nemfajtalan srác: Miért nem húztok el egy magyargyalázó blogra innen a terrorizmusról fecserészni ahelyett, hogy itt égetitek magatokat az offtopik kommentjeitekkel? A cimbid - miután lebukott, hogy valójában libsi, akinek minden érve kimerül a rasszistázásban és nácizásban - már tanult a hibájából, és bekussolt. Kövesd szerintem te is a példáját, jobban jársz.

Lángharcos 2016.07.24. 18:36:57

Szép, hogy a vérig sértett, állítólagos hetero férfi kommentelők mindig a buzik seggével jönnek. Öööö, akartok ezzel valamit mondani, esetleg magatoknak bevallani?

eßemfaßom meg áll 2016.07.24. 18:56:58

Én arra tippelnék, hogy a szerző budapesti, és a városhatár táblán túl még nem járt ebben az országban. Viszont olvasott pár XIX.századi regényt

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.07.24. 18:59:54

@Lángharcos: oooooooooo
igen
mindenki buzinak szuletik, ha megis heterova valik akkoris latens buzi marad
/megnyugodtal?/

Sólyom Tomi 2016.07.24. 19:10:48

@hagyma: De most tényleg, miért érdekli a homofóbokat más férfiak púzója? Még ha nőkéről beszélnek folyton, hagyján, az csak nettó alpáriság, de most komolyan: ha engem taszít valami, folyton keresem az alkalmat, hogy róla beszéljek (és közben azon siránkozom, hogy ezt tolják folyton a képembe)?

Nehéz nem azt gondolni pár ilyen önkínzó, "undorodom tőle, de le se tudnék szállni a témáról" balekról, hogy amikor épp nem ilyen blogokon fröcsögnek, melegpornó site-okon downvote-olják a videókat. Nem látens homoszexualitásból - annál valószínűleg sokkal súlyosabb lelki problémáik lehetnek: tényleg undorodnak, és az undoruk újraátélése és újrakifejezése hajtja bele őket abba, hogy olyasmivel foglalkozzanak, amit nagy ívben kikerülhetnének, de hát akkor maradna a szaros, unalmas kis életük.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.07.24. 19:20:52

@Sólyom Tomi: az nem homophobia, he nem tamogatjuk a melghazassagot
plane nem az orokbefogadast
a csalad nalunk 1 ferfi 1 no es gyerekek /es sok hetero fogadna orokbe en alkalmaznam a pozitiv diszkriminaciot/
ez van
unjuk kicsit a melgfelvonulasokat is, mert nincs ertelme
jelzem a heterok szexualis elete sem tetszikha az utcan zajlik
mert semi kozomaz idegenek szexehez
ez nalam privat szfera
nem, nem a lukat vagok az asszony haloingen, hanem ez a kettonk ugye
mint sok minden mas
ettol fuggetlenyul eljenek bekeben egyutt a homoszexualis parok
es ennyi
java reszuk nem is akar gyereket amugy
leszbikus paroknal azert eleg gyakran elofordul

trinidadi tini Dani 2016.07.24. 19:32:13

@Quadanium: Nem lehet, hogy az asszonynak küldött puszit a fickó, csak te benézted? :D

J. Mutzenbacher 2016.07.24. 19:44:13

@hagyma: wow, akkor az elvált szülő gyerekkel az nem család?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.07.24. 20:01:07

@J. Mutzenbacher: termeszetesen csald /sokszor a koznyelv, foleg regebben, mikor meg kevesebb volt a valas, csonka csaladnak hivta/
termeszetesen a csaladalapitasra gondoltam
sajnos rengeteg a valas
de a CSALAD megis cask ugy epul fel, hogy 1 ferfi 1 no gyereke, unokak dedunokak stb.
nalam nem fer bele, hogy homszexualis alapokra felepuljon egy csalad
nem ertelmezheto, hogy most elmegyunk Bela nagymamhoz
egyuttelesukkel semi problemam

Sólyom Tomi 2016.07.24. 20:07:03

@hagyma: MInt feljebb kifejtettem, az utcán való kihívó viselkedést én sem szeretem, heterónál sem. Szóval ebben egyetértünk. Persze a melegek azért viszik az utcára, mert így akarják, hogy elfogadják a jogaikat. Szerintem rossz stratégia, de nem különösebben érdekel, legfeljebb nem megyek arra, ha épp felvonulnak.

Abban is teljesen egyetértek, hogy semmi közünk más emberek szexuális életéhez. Amikor egy meleg vagy leszbikus barátommal beszélgetek, ugyanúgy nem arra gondolok, mit csinálhat az ágyban, ahogy akkor sem, amikor heteró barátaimmal beszélgetek.

A házasság és örökbefogadás mondjuk már neccesebb. Én a hetero házasságnak se látom sok értelmét (kétszer nősültem és váltam, ami már jelzi, hog egyik kapcsolatom se lett attól jobb, szentebb vagy kikezdhetetlenebb, mert összeházasodtunk), úgyhogy nem is nagyon értem, miért erőltetik. Az örökbefogadás kérdésével viszont úgy vagyok, hogy alkalmassági alapon döntenék, és nem szexuális irányultság alapján. Számtalan családmodell létezik, az 1 férfi 1 nő és gyerekek csak egy ezek közül. Az elvált/özvegy szülők kérdése többször felmerült már, de beszélhetnénk a többnejűségről, vagy hogy ne legyen ilyen elrugaszkodott a példa: a sok helyen nálunk is teljesen természetes többgenerációs együttélésről, ahol a nagyszülők otthon nevelik a gyerekeket, amíg a szülők dolgoznak. A gyerekben fel sem merül, hogy a nagypapa titokban a menyét dugogatná (vagy ha mégis, ott gondok vannak). Ha a családon belüli szerepeket rendesen betöltik, miért akadna ki a gyerek azon jobban, hogy azonos neműekként szexelnek, mint azon, hogy különböző neműekként?

A kisgyerek - mikor felvilágosítják - már eleve hallott ezt-azt úgyis innen-onnan, és azért kérdez, mert nem tudja helyrerakni, hogy mi is ez. És azon éppúgy meg tud lepődni, zavarba jönni, nevetségesnek vagy épp undorítónak tudja találni, ha férfiak és nők mindenüket összedörzsölik, mert számára elképzelhetetlen, hogy ez jó lehet (ha meg látja/hallja is, pláne, mert a szex közbeni hangok számára bizonyos kor alatt kifejezetten ijesztőek).

Egyetlen komoly problémával kell szerintem az azonosnemű házasok gyerekének szembenéznie: hogy a homofób szülők gyerekei ki fogják csúfolni. Emiatt viszont nem az azonos neműektől kellene elvenni a gyereknevelés lehetőségét, hanem a homofóboktól, mert nemcsak a más gyerekét bántják azzal, amire nevelik a gyerekeiket, hanem a sajátjaikat is.

J. Mutzenbacher 2016.07.24. 20:09:12

@hagyma: tudtam, hogy a csonka család feljön :)
Szerintem amúgy ez a hagyományos családfogalom dogmatikus, és nincs mögötte a lényeg. Olyan, mint egy leltár: 1 db anya 1 db apa x db gyerek megvan=család. Minden más= minimum kérdéses.
Szerintem a család lényege valami olyasmi kéne, hogy legyen mint szeretet, támogatás, biztos pont a világban, nevelés - egy háztartáson belül élő emberek között. Mondjuk szerintem egy élettársi kapcsolatban élő pár is család, de elfogadom, hogy ezzel kisebbségben vagyok.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.07.24. 20:15:17

@Sólyom Tomi: jo,, akkor holnaptol tuntetek a tobbnejusegert
miert ne lehetne jogom hozza?
a hazassagot senki sem erolteti
ha van egy fefi es egy no aki hazassagra akar lepni /amivel nagyban egyetertek/ akkor tegyek meg
a homoszexualisak meg eljenek egyutt
jelzem itt is egyre tobb allamban engedelyezik
tolem mehet
cask nem ertek vele egyet
es ez igy is marad
a hazassaghoz, ahogy a gyerekhez is, normalis korulmenyek kozott 1 ferfi es 1 no kell, hogy kesobb mi tortenik az mas tortenet

amugy sokan ugy erezzuk, egyre kevesbe vagyunk egyenloek, mi, kereszteny feher hetero emberek
mindenki mas cirkuszol es elonyoket kovetel es kap
ez a most a fo iranyvonal
ez van
de nem esunk ketsegbe:)
volt is maskeppen, less is maskeppen

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.07.24. 20:18:01

@J. Mutzenbacher: ha az elttarsi viszony hetero es nem ket homo orokbefogadott gyermeke, termeszetesen elfogadott dolog regota, bar sosem ertettem, miert nem jo hivatalosan az anyakonyvvezeto vagy Isten elott osszekotni az eletuket
de ez maganugy
en
kizarolag a homohazassaggales gyerek orokbefogadassal nem ertek egyet
de ha nem egyetertesem ellenere a torveny megengedi...
felolem...
csask szamomra az sosem less hazassag

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.07.24. 20:19:50

@J. Mutzenbacher: ja felreertheto voltam
a homo elettarsi viszony is eleg hosszu ideje elfogadott

J. Mutzenbacher 2016.07.24. 20:22:54

@hagyma: meglepődtem, hogy így gondolod, mert régen olvastam a blogodat, és mindig azt hittem, hogy ha az ember látott már egy- két dolgot és átélt egy- két kultúrsokkot, nyitottabb lesz a világra és arra, hogy a milliárdnyi ember milliónyi módon bír boldog lenni(magamból kiindulva)
De persze tiszteletben tartom a véleményedet.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.07.24. 20:24:20

na ennyi mara mert 10 percent belul latens homo leszek
ez is milyen nagy talalmany
ha beszelsz roluk latens vagy
ez az onigazolas, hogy haha ocsisajt enbatran buzi vagyok, te meg cask latensen mersz
na megnezem mi tortent stuttgartban
valami latens iszlamista megint kaszbolt

J. Mutzenbacher 2016.07.24. 20:24:45

@J. Mutzenbacher: én is félreérthető voltam. A magamból kiindulvát arra értettem, hogy én is átéltem pár kultúrsokkot, nem arra, hogy meleg lennék :)))

Sólyom Tomi 2016.07.24. 20:31:28

@hagyma: Nem hemzsegtek a kommentjeidre a látens buzizások. Ezt azokra szoktuk mondani, akik seggekről meg farkakról fantáziálnak, és ezt meg is osztják velünk a kommentjeinkben. Persze elhiszem, hogy vannak, akik téged is lelátensbuziztak - ha ilyen hangot ütöttél meg akkor is, az őket minősíti, hogy nem voltak képesek normálisan válaszolni.

Én tiszteletben tartom a véleményedet, ha nem is értek egyet mindenben. Például a gyereknemzés hagyományos módja nem az egy férfi, egy nő felállás, hanem a mindenki mindenkivel próbálkozik, és aki sikeres, az viszi tovább az örökítőanyagot. Más kérdés, hogy a gyereket fel is kell aztán nevelni, és ezért erre ráépült a most hagyományosnak mondott családmodell. Ami viszont ismét csak nem hagyományos, teljesen múlt századi találmány, hiszen a gyereknevelés jellemzően a nagyob család közös feladata volt korábban. Abban persze teljesen igazad van, hogy a megtermékenyítéshez egyetlen nő petesejtje és egyetlen férfi hímivarsejtje kell, de azért a megtermékenyítés önmagában még nagyon messze van attól, hogy családnak és gyereknevelésnek nevezhessük...

igazi hős 2016.07.24. 20:53:10

@sírjatok: "a homokosok között több a pedó, ha az ezt alátámasztó adatokat figyelmen kívül hagyuk" Csak a matematikus szól belőlem: eddig nem írtál alátámasztó adatot. Ha Magyarországon férfiak fele ellop 1 forintot, és egyetlen nő ellop 10 milliószor egyet, akkor a te logikáddal a nők nagyobb részben tolvajok. Érted?
Egyébként az idézett 1-3% nevetséges alulbecslés (itt ugye elég nagy a látencia, ezért pontos adatok nincsenek, de valójában tízszer ekkora a becsült arány), hacsak nem a pedofilokra vonatkozik. Akkor egészen egybevág a Szentatya által mondott 2%-kal, csak ő a pedofil katolikus papok arányára mondta. (A félmilliós papság már elég nagy minta, hogy ugyanazok az arányok legyenek benne, mint a többségi társadalomban.)

MR3 Béla 2016.07.24. 21:30:13

@Sólyom Tomi:
Az írásaidból rég kiderült, hogy buzi vagy.
Persze az is, hogy faszfej.

MR3 Béla 2016.07.24. 21:31:08

@pamut:
Lehet, de legalább buzi nem vagyok, mint te.
Az is valami.

Sólyom Tomi 2016.07.24. 21:35:18

@igazi hős: "A félmilliós papság már elég nagy minta, hogy ugyanazok az arányok legyenek benne, mint a többségi társadalomban."

Azért az torzítja a dolgokat, hogy a félmillió pap szexuálisan és érzelmileg is elfojtásokkal küszködik, így nem lepne meg, ha jobban hajlanának arra, hogy perverziókban éljék ki a ki nem elégített szükségleteiket. Amit persze részben ellensúlyozhat a többségükben megtalálható elhivatottság és őszinte hitbuzgalom - de vsz. nem is közülük kerülnek ki a pedofilok.

@MR3 Béla: Persze, tudtuk eddig is, hogy ezt gondolod, és azt is, hogy remekül érvelsz az álláspontod mellett. Csak azt nem értem, mi tartott ennyi ideig, hogy ezt leírd. Várj csak - talán rám rántottál közben párszor?

Sólyom Tomi 2016.07.24. 21:35:59

@MR3 Béla: Ha ez az a dolog, amire a legbüszkébb vagy, kurva szar lehet neked.

Lángharcos 2016.07.24. 21:40:03

@hagyma: Tökéletes lenne, ha ezt állítottam volna. Olvasd el újra a kritikám, és tégy egy második próbálkozást.

pamut 2016.07.24. 22:16:55

@MR3 Béla: én se vagyok meleg, tudod a civilizált emberek nem buziznak és nem olyan sivár és szellemtelen a személyiségük hogy arra kénytelenek - jobb híján - büszkének lenni ami egy teljesen átlagos biológiai adottság, és aminek egyébként az ellentéte, a homoszexualitás sem szégyen.
ennyi erővel a hajad színére is büszke lehetnél, és kinézem belőled hogy az is vagy....

MR3 Béla 2016.07.24. 22:44:59

@pamut:
Nem meleg vagy, hanem buzi.

@Sólyom Tomi:
Jó, hát te meg arra lehetsz büszke egyedül, hogy anyád már nem büdös kurva, mert feltalálták a dezodort.
Rárántani esetleg te szoktál férfiakra, buzika.

MR3 Béla 2016.07.24. 22:45:48

@pamut:
Másrészt mi a faszt tudhat egy hozzád hasonló buzi a civilizált emberekről?

pamut 2016.07.24. 23:11:44

@MR3 Béla:
hehehe, annyira vicces az előemberi mélytahó meggyőződésed hogy ezzel a full primitív kocsma szintű beszólásaiddal bármit is elérsz vagy van bármi értelme is, már azon túl hogy magadat lejáratod :D

MR3 Béla 2016.07.24. 23:30:47

@pamut:
Nálad jobban nehéz lenne.
Vagyis inkább lehetetlen.

pamut 2016.07.25. 00:08:18

@MR3 Béla: hehehe, nagyon tetszik ez a pőre, önhitt tahóizmus :))
kérlek írj még valamit, tényleg ritkaság hogy egy ilyen kifejlett példányba akadok mint te, ne hagyd abba :DDD

MR3 Béla 2016.07.25. 01:34:36

@pamut:
Persze, hogy tetszik, hiszen mindig a létező legnagyobb tahót látod, ha a tükörbe nézel.

Sólyom Tomi 2016.07.25. 03:49:54

@MR3 Béla: Veled ellentétben én nem dicsekedtem ezzel, szóval nem ezzel büszkélkedem. Te vagy az, aki maga ismerte be, hogy a legnagyobb eredmény, amit elért az életében az, hogy (még) nem kúrta meg egyetlen buznyák sem. Drukkolok, szöszi, hogy így is maradjon!

funfun 2016.07.25. 08:26:08

Szintén "meggyőző" érv, nem lehet buzi, hiszen gyönyörű felesége, meg gyerekei vannak. Ezt az érvet nem-buziság bizonyításához is fel lehet használni, hogy mekkora sikerrel, más kérdés.

Vidéken talán azért kevesebb meleg, mert többen nagyvárosba (fővárosba) költöznek, hogy eltűnjenek.

A poszttal kapcsolatban az a kifogásom, hogy bár (helyesen) jogvédő a melegekkel szemben, ugyanakkor kirekesztő a vidékiekkel szemben. Ostobábbnak, egyszerűbbnek írja le, mint a városiakat. Azért egy falusi paraszt és egy városi munkás világképe talán nem annyira eltérő. A vidéki nem lehet lenéző szitokszó.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.25. 08:46:15

@J. Mutzenbacher:

"az elvált szülő gyerekkel az nem család?"

Nem az.

2016.07.25. 09:18:34

@hagyma: Mi a helyzet a mesterséges megtermékenyítéssel? Idegen nő petesejtjének megtermékenyítése, majd másik nő méhébe való beültetése? Esetleg a klónozás lehetősége? Eltekintve most a jogi vonatkozásoktól. A klónozott ember nem lehetne ember?
Tessék már kijönni a napfényre a konstanzi zsinat áporodott levegőjéről.

Mmarci 2016.07.25. 12:19:39

@hagyma: talán a fehér hetero emberek megkapnak minden jogot

Faszerkezet 2016.07.25. 12:24:28

Mellesleg érdekes kéárdés, hogy a melegeknek miben van kevesebb joguk mint a heteróknak?

csakférfi 2016.07.25. 13:31:43

@je suis chauve: honnan veszed hogy Te haladó egyéniség vagy? Csakmert toleràlod a buzikat?
EZT úgy hívják elnyompd a sajàt undorodat csakhohy megerősítsd a sajàt személyiségedetEz is egyfajta mentàlis gyerekkorból eredetezhető neurotikus tünet.
Az ember szeret elsősorban és gyűlül. Ezt akarod elfogadtatni hogy ne undorodjunk?
Ennyire nem vagy tisztában a jellemeddel?
mondjuk te nem undorrodsz a gyilkostól,rablótól?

2016.07.25. 13:59:53

@csakférfi: Ki engedte meg, hogy kérdést tegyél fel nekem te véglény?

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.25. 14:11:40

A posztolót idegestíi, hogy vidéken kevesebb a meleg.
Saját betegségét és aberrációját próbálja kivetíteni, és azzal vígasztalja magát, hogy százszor annyi meleg van, csak elnyomják magukban.
Nos nincs.

Jóval kevesebb a meleg vidéken.
Ennek oka, hogy ott a devianciát nem tolják az arcodba, mint itt az Andrássi úton.
Hogy a betegséget betegségnek hívják, és tolerálják ugyan, de senki nem büszke a buzikra arrafele.
Mert nincs miért a devianciára büszkének lenni.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.25. 14:13:08

@funfun:

A liberálisoknál a buzik az elsők, és a többi deviáns, a vidék és a polgárság az utolsó.
Tudhatnád.

J.W. Booth 2016.07.25. 14:15:19

Érdekes írás, sok benne az igazság..
Gumicsont sok homofób seggfejnek

Orban VikTROLL 2016.07.25. 20:52:56

Ez a @Quadanium, szinte biztos, hogy egy olyan homoszexualis ember, aki a sajat melegsege miatt haragszik a melegekre. Nem tudja elfogadni, es azzal gyozkodi magat, ha utalja oket, akkor nyilvan nem lehet az.
Mikozben minnel jobban utalja valaki, annal biztosabb, ha maga is az.

Kunhallmi Agnes 2016.07.25. 20:59:00

Vidéken azért kevesebb a meleg, mert ott főlleg állatokkal csinálják, kecskével, lóval, disznóval, macskával.

2016.07.27. 09:49:54

@Kunhallmi Agnes:

A fajzatod minden bizonnyal, te még a fejedet is beledugod, ahogy így elnézlek ... Arrafelé, Erec pusztáin lehet, hogy ez a módi járja, de néked egy jó magyar paraszt bizony vasvellával hányná a béledet,

ám még trágyának se használna fel utána, mert nem enné meg azt a kenyeret, ami a rajtad nőtt búzából készülne. Amilyen sötét bunkó egy rohadék, kényszeres állat a magadfajta.

Vedd észbe, hogy a buzizmus akkor se lesz dicsőség soha, ha összecsináljátok magatokat az erőlködéstől, és az egyszerű, szegény emberek megalázásától, lenézésétől,

meg a kereszténységgel szembeni gyűlölethadjárattól. A pokol fattyai maradtok, bármit is tesztek, hogy a nyomorult szégyeneteket kikozmetikázzátok. Ti lesztek mocskosak tőle, örökre, ti büdös, aljas gazemberek.

És most még szelíd voltam.

csakférfi 2016.07.31. 11:33:10

@je suis chauve: A véglény az evolúció csúcs az ember ,aki szeret és fél,valamint intelligenciával rendelkezik.Képes a környezeteét a saját igényeihez alakítani.Ez evolóció vége.Ilyentén módon Te is véglény vagy.
Nem válaszolni illetlenség.
Avagy bunkóság.
Hogy legyen!
Amit neked szabad azt nekem is .Mivel egyformán vagyunk vélények.
:)

R/T 2016.09.01. 09:29:22

Bizonyára rossz környezetben élek (vagy csúnya vagyok), de még egy buzi se molesztált vagy küldött puszit az utcán, plane próbált felszedni. Állítólag van "nekik" egy radarjuk amellyel többé-kevésbé be tudják azonosítani ki lehet potenciális partner... Nem lehet hogy ezen akadt fenn egyik-másik indulatos kommentelő?
süti beállítások módosítása