Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Melegedő

Miért menj ki a Pride-ra?

2017. július 04. - beccaprior

pride_4.jpg

Sokáig gondolkodtam, mit lehetne írni a Pride hetére, és bevallom, mindent elcsépeltnek vagy túlzónak találtam.
Már mindent leírtak a témában, és sokan, sok helyen vitatkoztak a melegfelvonulás létjogosultságáról, valamint arról is, hogy kellenek-e kordonok vagy sem.

Most csak annyit szeretnék, hogy aki vacillál azon, kimenjen-e, vigye-e a gyereket, menjen-e tojást dobálni, vagy bekiabálni a köcsögöknek, az inkább gondolkozzon el egy pillanatra, ő vajon szeretne-e egy olyan világban élni, ahol azokat, akik nem férnek bele abba a bizonyos dobozba, arra kényszerítik, hogy feladják magukat és megfeleljenek mások elvárásainak.

Ezért megkérdeztem azokat, akik elmennek, vagy már többször is voltak a Pride-on, hogy miért kell, miért jó, és nekik miről szól ez a felvonulás.

Múlt héten Németországban is elsöprő többséggel fogadták el a házassági egyenlőség törvényét, és mostantól már örökbe is fogadhatnak a melegpárok. Kicsit úgy érzem, itthon, ha nem is visszafelé lépkedünk – csak remélni merem, hogy valóban nem –, de egy helyben topogunk, és még mindig olyan alapvetéseken vitatkozunk, minthogy minden ember egyforma jogokkal rendelkezik, senki sem több vagy jobb a másiknál, pláne nem szexuális preferenciái vagy nemi identitása okán.
Idén először, a pártpolitika is belépett a melegek saját cirkuszának porondjára, hisz a jövő évi választások kapcsán a friss politikai erők végre rájöttek, hogy itt nemcsak arról a pár buziról van szó, akiket senki sem számol sehova, hanem a családjukról, a barátaikról; azokról az értelmes és érző emberekről, akiknél a mérleg nyelve talán pont a melegkérdés miatt fog elmozdulni valamelyik irányba. Még nem tudom, örüljek vagy sem, még nem tudom, ettől jobb vagy rosszabb lesz-e a helyzet, de ahogy a homofóbia alapja is az ismeretlentől való félelem, így az én fóbiám is abban gyökerezik, hogy rettegek a sok hülyétől, akik majd az ellenoldalon kardoskodnak bigott, idejétmúlt, szűk látókörű véleményeikkel.

pride_5.jpg
Beszéljenek most helyettem azok, akik kiállnak magukért, vagy másokért:

Fiatal, meleg férfi
1) Számomra azért fontos a Pride, mert felhívja az emberek figyelmét arra, hogy létezünk, vagyunk. Azon az egyetlen napon a tömegben, teljesen elfogadott hogy megfogja az ember a párja kezét, esetleg megöleli, megcsókolja, mindenféle rossz
szó, csúnya nézés, vagy beszólás nélkül. (Eltekintve a bekiabálásoktól).
2) Nem vagyunk egyenlőek, nem járnak ugyanazok a jogok/lehetőségek, mint egy heteroszexuális párnak, és ez nonszensz.

3) Az egésznek van egy jó hangulata, remek lehetőség a szórakozásra, felszabadultan lehetsz olyan emberek között, akik teljes mértékben megértenek téged, és el is fogadnak.
4) Az emberek szemléletének megváltoztatása is fontos. Talán a tömeg láttán átgondolják, hogy teljesen átlagos emberek a felvonulók. Persze, vannak provokátorok, de az nem a többséget képviseli. Ha 2-3 ember elgondolkodik a melegek helyzetén, vagy a saját véleménye pozitívabb irányba változik a melegekről, akkor már megérte.

Középkorú, hetero nő
Azért van rá szükség, mert a legtöbb meleg rejtőzködni kényszerül. Itt önmaga lehet. Jó, hogy vidám hangulatban telik. Fontos felhívni a figyelmet arra, hogy a melegek is köztünk élnek. A melegek számára talán azért fontos, mert végre nem ők vannak kisebbségben.
Másik kedvencem, hogy mindegy mit csinálnak, csak a négy fal között tegyék... Igen, a szexualitás megélése, a kapcsolat intim része valóban négy fal közé való. Hetero és meleg pároknál is. De az, hogy valaki egy azonos neművel él monogám kapcsolatban, arról jó lenne beszélni. Hogy a hűség, az elkötelezettség, a kölcsönös felelősségvállalás nem szexuális orientáció kérdése. A melegek köztünk élnek, ha tetszik, ha nem. Talán érdemes lenne összeszámolni, hogy életem során hány meleggel találkoztam, tekintve az iskolát, sportkört, szakköröket és egyéb alkalmakat. Nem tudok bárkiről is, aki meleg lett volna, de nem azért, mert nem volt az, hanem mert nem mondta el. Félelmetes belegondolni is, hogy valaki évekig– évtizedekig őrzi a titkát... Azért, mert fél... Azon vagyok, hogy ne féljen…

Középkorú, meleg férfi
Úgy gondolom, hogy a melegek ugyanolyan emberek, mint bármelyik hetero, és miért ne mutassuk meg a világnak, hogy mi is létezünk? Ne bújjunk el, mert rejtőzködni nem jó. A Pride nagyon jó alkalom erre. Én tavaly voltam első alkalommal a felvonuláson, és nagyon jó véleményem van róla. Mindenki vidám, felszabadult volt. Természetesen idén is megyek, csak még nem tudom, kivel… :)

Fiatal, demiszexuális
Azért van rá szükség, mert egy nem látható valamiről elvont gondolatok alapján nem fognak fel az emberek semmit. Ezért lehet uszítani a melegek ellen. Nem tudják, lényegében mi mindenről van szó....
A "normális" az a tömegnek, amit megszokott. Ha eleget látják, előbb-utóbb megszokják. Azért zavarja őket, ha valaki meleg, mert szokatlan nekik, ismeretlen. Mert nem a napi rutinjuk része, hogy valaki meleg vagy cisz, transz vagy bármi más, és nem kellene erről semmit gondolni, egyszerűen csak elfogadni.

pride_3.jpg
Fiatal, meleg férfi
Szerintem azért fontos kimenni a Pride-ra, mert az emberek nem érzékelik, hogy vannak körülöttük melegek, hogy sokan vannak, és hogy nem is annyira mások. A Pride lényege az, hogy megmutassuk, mi is itt vagyunk. Illetve nagyon sok előbújás előtt állónak ad erőt az, ha látja, mennyien vannak még.
Nekem is rengeteget segített, amikor felvételeket láttam a Pride-ról, és rájöttem, hogy mindenki tök normális, boldog, és jól szórakozik.
Most meg azért megyek ki, mert egy jó buli! :)

Fiatal, hetero nő
Szerintem azért van szükség rá, amit Isak mondott Sananak (A SKAM című norvég sorozat két főszereplője. Egy muszlim lány és egy meleg fiú. a szerk.):

“Muszáj a hülye kérdésekre századjára is válaszolni, különben az emberek kitalálnak maguknak egy választ, és az sosem pozitív, ha egy számukra ismeretlen dologról van szó.”
És a kérdésükre a válasz az a rengeteg, NORMÁLIS, vonuló ember. Akik ugyanolyanok, mint ők. Csak épp vonulnak. Mert kiállnak magukért. Már aki megteheti. A Pride azt jelenti az LMBT+ közösség tagjainak, hogy ezen a napon megtehetik azt, amit az év többi napján nem. De vannak olyanok, akik például a munkahelyük elvesztésének félelme miatt még ezen a napon sem lehetnek szabadok. Én “helyettük” vonulok! Mert muszáj megértetni a csak a tömegre figyelő emberekkel, hogy ugyanannyira különbözünk, mint amennyire egyformák vagyunk. Annyira, hogy egy hetero akár helyettesíthet is egy meleget, vagy fordítva... hisz ember-ember.

Fiatal, meleg férfi
Én az idén tervezek kimenni először, de hogy miért?

1) Mert van kivel.
2) Hatalmas szórakozás lehet. Egy barátom azt mondta, a belgiumi például egy igazi fieszta!

3) Mert még én magam sem hiszem el, hogy rajtam kívül is vannak melegek, és egy ekkora tömeg engem is ráébreszt, hogy mégsem vagyok egyedül.4) A barátságaim egyik szimbóluma, ha elkísérnek. Erős támogatást ad, és azt az érzést, hogy valóban elfogadnak.

pride_1.jpg
Fiatal, Brüsszelben élő melegaktivista
Ma Magyarországon a Pride tüntetés.
Felhívjuk a figyelmet a problémákra. És pont azért kell Pride, mert sokan azt mondják, hogy már nincs is probléma, a melegeknek minden joguk megvan.
De biztos ez? Bátran fordulhat a meleg a rendőrséghez, ha megfenyegetik vagy fizikailag bántalmazzák a mássága miatt?
A lakáskeresésnél a két fiatal lány, akik egyszobás lakást keresnek, elmondhatják a tulajnak, hogy ők nem csak ismerősök?
Hogyan kössön szerződést az a férfi, akinek az irataiban az szerepel, hogy ő egy nő?
Ma az emberek többsége nem fél attól, hogy a buszon melléjük ül egy katolikus, vagy a szomszédja egy evangélikus család lesz. Pedig ez sem volt mindig így. Miért ne lehetne, hogy egy napon senkit ne érdekeljen, ha két férfi megfogja egymást kezét mondjuk Kecskemét főterén?!
Azért kell egy hét Pride, hogy beszélhessünk sok ember mindennapi problémájáról. Hogy legyen egy nap, amikor talán téma lesz az egész országban: rendben van-e, hogy valakit csak másodrangú állampolgárnak tekintünk? Miért gondoljuk azt, hogy valakinek születésénél fogva osztályrésze a szégyen és a rejtőzködés?!
Beszéljünk ezekről! Ne seperjük a szőnyeg alá a problémákat! Nem kell szégyenkezni!

Fiatal, meleg férfi:
Én azért megyek ki, mert még nem voltam. Ugyan a munkámban, a családom, a barátaim körében magamon keresztül próbálom elfogadtatni a melegtársadalmat, de végeredményben az az igazi, ha teszek is érte! Úgy, hogy magamat felvállalva, mindenki előtt megmutatom, semmiben sem különbözök senkitől.
Elsősorban magam miatt.

Másodsorban azért, hogy a barátaim, a családom, a haverok lássák, valóban nem kell tartani semmitől, boldog vagyok a bőrömben, és így vagyok boldog! Ettől ők is azok lesznek, megnyszanak. Remélhetőleg. Tehát másodsorban miattuk.
Harmadrészt ezért a csapatért. Mert ez a közösség nagyon sok dologban hatott rám, pozitív értelemben. Nem szívesen hagynám cserben. 

Fiatal, transzszexuális

Nekem ez lesz az első Pride-om, és azért megyek ki, hogy egy számomra lenyűgöző közösséggel együtt ünnepeljek, és hogy megmutassuk az embereknek, hogy mi is itt vagyunk, létezünk, és nem akarunk egy olyan világban élni, ahol bujkálni kell, és ahol nem fogadnak el minket úgy, ahogy vagyunk; hogy semmi baj nincs velünk, egyszerűen csak mind különbözünk; hogy nem akarjuk elrontani a világot, vagy bárkit megfertőzni, egyszerűen csak szeretni akarunk; boldogok lenni; egyszerűen önmagunk akarunk lenni az identitásunknak megfelelően, és ugyanolyan szabadon élni, mint bárki más.

Fiatal, meleg férfi:
Tavaly voltam először, természetesen a hetero barátaimmal. Mi az, amit én láttam és megfogott? Semmi extra. Mosolygó arcokat, akik két órára önmaguk lehettek. Számomra ez a Pride :) Na meg kiállni az emberi jogokért

Fiatal, meleg férfi:
Én azért megyek ki, mert nyilvánosan foghatom a párom kezét és hatalmas buli.

pride_2.jpg

Fiatal, meleg férfi
Bár egy korábbi eseménytől elhatárolódva (Egy olyan előadó szerepeltetése a Pride-on, ami nagy vihart kavart melegberkekeben. a szerk) nem terveztünk kimenni a párommal, de a heteroszexuális barátaink nagy része jelezte, hogy ők bizony velünk szeretnének vonulni. Úgy éreztük, többet teszünk a melegek elfogadásáért, ha igenis kimegyünk, mintha görcsösen ragaszkodva az elveinkhez otthon maradunk.

Középkorú, meleg férfi

Általános iskolás lehettem, amikor azt kezdtem érezni, hogy valami nincs rendben velem. Ugyanis nem tudtam beilleszkedni a környezetembe. Bármennyire is próbáltam, engem más dolgok érdekeltek. Más zenéket hallgattam, más dolgok foglalkoztattak, más dolgokért lelkesedtem Nehéz ezt megfogalmazni, de valahogy kívülállóként szemléltem a világot. Nem akartam fiúkkal lógni, persze csajokkal sem. Nem találtam a helyem. Vágytam valamire, de magam sem tudtam, mire igazán. Görcsösen próbáltam idomulni a többiekhez, akik persze ettől még elutasítóbbak lettek. Bármit megtettem volna, csak ne mondják rám még egyszer, hogy buzi. Még azok az emberek is, akik szívből szerettek, megpróbáltak elfojtani. Ne nézd! Ne hallgasd! Ne olvasd! Ne vedd fel!
Hihetetlenül magányos voltam, így logikus volt a gondolat: biztos a Plútóról jöttem. Talán gimi elsős lehettem, amikor összeállt végre a kép: Meleg vagyok.
Ezért önkéntesnek jelentkeztem a Pride-ra. Semmi világmegváltó szándék, csak a kíváncsiság. Titkon abban reménykedhettem, hogy majd ott bepasizok. Én lehettem a legfiatalabb az önkéntesek között. És hirtelen jött a felismerés, hogy itt mindenki a Plútóról jött!
Félszavakból megértettük egymást, talán már pillantásokból is. Persze kiderült, hogy azok a zenék, amiket senki nem hallgatott a suliban, egytől egyig zubi himnuszok. Talán kicsit meg is voltam bántódva, hogy oda az egyediségem. Mindenki kedves volt is nyitott, mindenki törekedett a legjobb munkát végezni. Olyan érzés volt, mint amikor eltévedsz külföldön, és több óra bolyongás után egyszer csak magyar beszédet hallasz. A Pride-on mindenki laza, nincs feszkó, utálkozás, tolongás. Pont az ellentéte annak, amiért olyan élhetetlen ez az ország. Mindenki türelmes, mert végre hazamegyünk mi mind, akik a Plútóról származunk. Nekünk ez a másfél óra az ünnep, amikor félretesszük a napi problémákat, lerakjuk a gondokat, elengedünk mindent, és csak egymásnak örülünk. Olyanok lehetünk, amilyenek mindig is szeretnénk.
És évről évre egyre többen és többen. Fiatalok, akiknek már nem kell azt érezniük, hogy kívülállók lennének. Nekik már ez a természetes. És érzem, lassan megfordul a világ. Azok az emberek, akik többnek érezték magukat mert lebuziztak, lassan ők kerülnek kisebbségbe, és eljön az idő, amikor őket nem fogja már érteni senki.

Fiatal, hetero férfi
Évek óta kiállok szűkebb környezetemben az LMBTQ+ közösség elfogadásáért, és évek óta terveztem hogy elmegyek a felvonulásra. Mégis, hol nyaralás, hol család miatt ez mindig elmaradt. Őszintén, már szégyellem magam azért, hogy nem voltam része egyszer sem az utcán vonuló, ünneplő tömegnek.
Azt gondolom, hogy az egyenlő jogokért de elsősorban a társadalmi elfogadásért a legtöbbet mi, a hetero többség tehetünk, mert azzal hogy megmutatjuk magunkat láthatóvá tesszük a nyitott csendes támogatók, elfogadók tömegét. Megmutatjuk, hogy a Pride nem a melegek ügye, hanem mindannyiunk ügye. Minden olyan ember ügye, aki egy olyan világban szeretne élni, ahol a kollégiumi szobatársa nem fél coming outolni, ahol egy középiskolásnak nem kell a barátai előtt szégyenkeznie. Hogy ha majd a mi gyermekeink néznek szembe saját "másságukkal", akkor az önelfogadást ne nehezítse társadalmi bélyeg, ítélet, sőt, fel se merüljön, hogy ez ítélkezni való dolog.
A szólásszabadság nem az újságíró ügye, a vallásszabadság nem a pap ügye, a faji előítélet nem a kisebbség ügye. Az LMBTQ+ mozgalom és a Pride nem a melegek ügye. Mindenkinké, aki ehhez az országhoz tartozik.
Én ezért megyek ki a Pridera.

Középkorú, hetero nő
És végül a saját véleményem:
Ha pár évtizeddel korábban születtem volna, akkor nem lett volna választásom. Az egyetlen lehetőség, hogy férjhez menjek, ha lehet, akkor jól, és gyerekeket szüljek. Még azt sem dönthettem volna el, hogy mennyit. Akkoriban még munkát sem vállalhattam volna, csak azt, hogy háztartásbeli leszek, és a családomnak élek. Ami csodálatos hivatás, de csak akkor, ha én választhatom. Akkoriban azért mentem volna az utcára, hogy szavazhassak, egyetemre mehessek, hogy mint nőt, ne alacsonyabb rendűként kezeljenek.
Most pedig azért megyek az utcára – bár nem tüntetni, hanem felvonulni , hogy a gyerekeimnek már ne kelljen attól félniük, nem szerethetnek szabadon. Mert nem számít, kit szeretnek, csak az a lényeg, hogy boldogok legyenek. És az ő boldogságuk nem vesz el senkitől semmit. Így másoknak sincs joguk, hogy korlátozzák más emberek boldogságát.
Aki gyűlölködni akar, annak azt tudom tanácsolni, amit a melegeknek szoktak: CSINÁLJA A NÉGY FAL KÖZÖTT!

Köszönöm a segítséget a Melegedő közösség tagjainak!

____________________________

Becca Prior - Író, blogger
Email: hello@melegedo.com 

További cikkekért és érdekességekért kövess minket Facebook-on:

A bejegyzés trackback címe:

https://amelegedo.blog.hu/api/trackback/id/tr3212641609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsabi 2017.07.05. 00:24:14

Nagyon klassz cikk!!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.05. 05:45:54

Aki rosszat akar,, aki szeretné a romboló liberalizmust támogatni, aki szeretne Isten ellen harolni, annak valóban mindenképpen ki kell mennie.

A nép viszont marad otthon, mert nem kér a mai, halodó, agonizáló, brüsszelita-sorosista perverz népellenes elnyomásból.

ép testben ép lélek 2017.07.05. 19:21:34

@MaxVal BircaMan HJCD: Birca, te is mehetsz felvonulni a hulladarabot nyilvános közterületen mutogató barátaiddal.

legyetek 2017.07.05. 19:39:52

Ez a buzitéma kissé felülreprezentált a médiákokban.

ROLEX LACI megvéd minket a gazdagoktól 2017.07.05. 19:40:41

Szerintem a pride ellen maguknak a eltero szexualitasu embereknek kene a legjobban tiltakozniuk. Mert csak felhasznaljak oket, ugy tesznek mintha a melegek jogaiert kuzdenenek, mikozben csak a jo ertelemben kereszteny, normalis europai tarsadalmakat csaladokat akarjak szetrombolni, felhasznalva oket.

William Kidd 2017.07.05. 19:41:06

En nem mennek ki vonulni, csak mert buzi vagyok.

2017.07.05. 19:53:53

Én lefosom az egészet, tőlem mindenki ott és azért vonul, ahol és amiért akar, felőlem seggbekukizhatnak és ollózhatnak az Oktogon kellős közepén, pont leszarom azt is, annyit azonban megjegyeznék, hogy ha az az alapfelkiáltás, hogy ugyanolyan emberek vagyunk és fogadjatok el, akkor kissé kontraproduktív egy felvonuláson látványosan prezentálni ennek az ellenkezőjét (márhogy nem vagyunk ugyanolyak mégse). El kéne dönteni már ezt, mert ha ugyanolyanok vagyunk, akkor minek vonulunk fel? Ha mások vagyunk, akkor vállaljuk büszkén, hogy tök mások vagyunk, és ne csodálkozzunk, ha más csodálkozik a másságunkhoz, amit egyébként fennen hirdetünk. Egyébként anno volt egy-két meleg ismerősöm (inkább kollegák), ők prüszköltek ettől az egésztől, és eszük ágában sem volt kimenni erre a vonulásra, szerintem ők voltak a normálisabbak.

agarik 2017.07.05. 20:17:46

Hol vannak a hetero ffiak válaszai?

És a leszbikus nők?

apterus 2017.07.05. 20:23:37

barátim, ha ez annyira fontos ügy a melegeknek, akkor LEGYEN OTT MINDEGYIK!
a keszthelyes cikkben az volt, hogy 250e fő lehet Magyarországon. Ezzel szemben 20ezer fő vonul, akik közül lehet, hogy a fele csak szimpatizáns hetero.
Tessék vállalni a másságunkat, most lehet, lesz kordon, a rendőrség vigyáz, nem kell félni.
200 ezer fő alatt nincs felvonulás! Ha viszont a pride a melegek túlnyomó többségének is kényelmetlen,
kellemetlen, akkor barna a palacsinta....

2017.07.05. 20:23:59

Én is pont leszarom, hogy hol szopkodják egymás faszát, de könyörgöm, BUZI és nem meleg.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.07.05. 20:29:39

MIért is mennék ki a prájdra? Ha hányni akarok, arra van egyszerűbb módszer is.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.05. 20:34:55

Ha látnám ahogy bircát elviszik vérző ánusszal, akkor kimennék.

stukov1 2017.07.05. 20:38:44

Az a legdurvább, hogy megpróbálják kisajátítani a "meleg" szót, sőt még a szivárványt is!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.07.05. 20:39:07

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Attól még gyönyörködhetsz a sok rojtosra abuzált ánuszú tüntetőben, bár kétlem, hogy erre buknál.

majdnem zenész 2017.07.05. 21:24:52

Amiért mások is járnak oda: buzulni.
Az igazi az lesz, ha migránsok is lesznek, le lehet szoktatni őket a hazai össznépi sportjukról, a kecskebeszásról, és simán bebuzultatni, mivel hajlamaik vannak rá. Jelszó: Buzul mán a muzulmán.

És a kecskéhez képest egy sima buzi az mégis előrelépés. Kis lépés ugyan, de előre.

Egyébként az megvan, hogy már a 444.hu is nyíltan buzilap lett?
Úgy hirdeti magát: Állj mögénk!

majdnem zenész 2017.07.05. 21:25:49

@MaxVal BircaMan HJCD:
Istenben már csak a hozzád hasonló elmerokkantak hisznek a XXI. században.

majdnem zenész 2017.07.05. 21:28:41

@apterus:
20 ezer? Ez kb. egy nagyságrendnyi tévedés, esetleg 2-3 ezer az valójában.
20 ezren akkor sem voltak, amikor a legtöbben voltak, és az még a 90-es években volt.

inteligencs elenzeki 2017.07.05. 21:30:18

"ő vajon szeretne-e egy olyan világban élni, ahol azokat, akik nem férnek bele abba a bizonyos dobozba, arra kényszerítik, hogy feladják magukat és megfeleljenek mások elvárásainak. "

Senki sem fér bele a dobozba. De élete során, elsajátít bizonyos kulturális és társadalmi normákat.
Amikor köszönünk egy ismerősnek, amikor előre engedünk egy nőt, amikor udvarlunk, vagy éppen szeretkezünk, és ezt nem nyilvánosan tesszük.
A homoszexualitás, egy a természetestől eltérő viselkedés forma, és evolúciós zsákutca, tehát rendellenesség, amely az érintett személy számára valamilyen hátrányos állapotot hoz.
Nevezhetjük ez alapján betegségnek.
Nos, egy ilyen, a normálistól eltérő viselkedésforma kaphat e más megítélést, (nem erkölcsi jogi, hanem mentális értelemben) mint mondjuk a pedofília?

Visszatérve arra a bizonyos dobozra, természetesen a homoszexuálisokat is megilletik az alapvető emberi jogok. Nem kell megfelelniük az általános ervárásoknak sem, egészen addig, amíg a többség nyugalmát, nem zavarják meg ezzel. Úgy élnek, ahogy akarnak, de diszkrét módon kell tegyék, hogy a többség nyugalmát ne zavarják meg ezzel. Véleményem szerint ez olyan alapelvárás, mint az, hogy a heterók sem szeretkezhetnek az utcán.

majdnem zenész 2017.07.05. 21:32:27

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Hányás és hányás közt nagy különbség lehet.
A Pride-on minőségit lehet hányni.

Mondjuk az röhej egyébként, hogy már a szót is hibásan fordítják, az eredeti angolban ugyanis szó sincs büszkeségről, a pride szónak van ugyanis olyan jelentése is, hogy öntudat, és ez náluk a buzi öntudat és nem a buzi büszkeség ünnepe. Merthogy büszkére lenniük kurvára nincs miért (buzi vagyok és büszke rá? - elég barom módon hangzik), ellenben öntudatosak nyilván lehetnek, mint bárki más.

majdnem zenész 2017.07.05. 21:37:10

@Comte de Gippaud:
Jó, mondjuk azért az alapvető jogot elég szélesen értelmezik.
Téged zavarna, ha két buzi kézen fogva járna az utcán, vagy esetleg még csókolózna is?
(És ha ez a két buzi történetesen nő?)

Mert azt azért jó lenne elérni, hogy ez ne zavarjon senkit.
Ahogy a buziházasság sem, az ő dolguk.
A gyereknevelést már én is erősen neccesnek érzem, mert igaz, hogy a buzivá válásra kell születési rendellenesség is, de tuti, hogy neveléssel is lehet arrafelé terelni a gyereket - pont úgy, ahogy sok buzi is próbálkozik eleinte heteroszexuális kapcsolatokkal.

ulpius66 2017.07.05. 21:37:45

Nincs is szebb dolog két egészséges férfi tiszta szerelménél!

Istenem, Istenem!

Nincs is szebb annál, amikor két izzadt férfitest összetapad!

ulpius66 2017.07.05. 21:39:49

Teljesen nyilvánvaló, hogy a felvonulók 90%-a buzi zsidó!

De tényleg!

Mért van az, hogy a zsidók 90%-a buzi????????

DFK 2017.07.05. 21:43:31

Ez egyszerűen provokáció. Az első közszeméremsértésnél, kereszténygyalázásnál, magyargyalázásnál oszlatni kell a menetet.

ulpius66 2017.07.05. 21:47:07

Nekem egyébként bejönnek a buzik!

LEGYEN MINÉL TÖBB BUZI!!!!!!
(annál több nő jut nekem....)

majdnem zenész 2017.07.05. 22:03:06

@ulpius66:
Akkor járjál birkózómeccsekre.

tompus 2017.07.05. 22:18:50

Az ellen miért nincs tiltakozás, hogy a bigámia jelenleg is bűncselekmény? Ha valaki egynél több férjet/feleséget akar, akkor mehet a börtönbe. Ehhez képest buzinak lenni maga a mennyország.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2017.07.05. 22:52:45

A buzikat szeretni kell, sőt, lassan imádni. Én elmaradott vagyok, és utálom őket, mert abnormálisak, és még kérkednek is vele.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.07.06. 09:27:06

@tompus:

"Ha valaki egynél több férjet/feleséget akar, akkor mehet a börtönbe."

Ez Európa iszlamizálásával változni fog, legalábbis a férfiak számára. A befogadó ország törvényeinek kijátszásával gyakorlatilag ma is létezik a többnejűség az iszlám párhuzamos társadalmakban. Még hasznot is húznak belőle, mert a röbbi feleség egyedülálló anyaként töb segélyt markolhat fel.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.07.06. 15:53:56

Egy apró, de nem lényegtelen megjegyzés a prájdról:

"A Budapest Pride szervezői évek óta kérik a rendőrséget, hogy ne hermetikus területlezárással biztosítsa a felvonulást. A szervezők az idei menetet minden eddiginél több, több mint 200, a menetet kísérő önkéntes, valamint 50 kamerás jogi megfigyelővel is gondoskodnak a biztonságról, és az esetleges atrocitások rögzítéséről."

index.hu/belfold/2017/07/06/a_rendorseg_mindenkepp_kordonokkal_biztositja_a_pride-ot/

Világos. Tehát a szervezők nem akarnak őket védő kordont, de 50 kamerával kívánják rögzíteni az atrocitásokat. Ez azt jelenti, hogy szinte felkínálják magukat, kiprovokálják az atrocitásokat, hogy aztán később azokra hivatkozhassanak.

"Legvégső esetben viszont - azt írták - kordonbontásra is sor kerülhet a rendezők részéről. Ezzel kapcsolatban azt is megjegyezték, hogy a rendőrségnek akkor is kötelessége biztosítani a rendezvényt, ha a szervezők ilyen módon szabálysértést követnek el. "

Vagyis akár a rendőrségi intézkedés ellen fellépve is biztosítani akarják, hogy sor kerüljön atrocitásokra, ám ennek ellenére elvárják a rendőri védelmet. Vicces, nagyon vicces.

Nyilvánvaló, hogy a rendezőknek úgy kell egy kis buziverés, mint egy falat kenyér, hogy aztán az esetet véres kardként lehessen felmutatni világszerte.

majdnem zenész 2017.07.06. 16:18:07

@MaxVal BircaMan HJCD:
Nem, te vagytok olyan hülyék, hogy egy túlvilági jobb élet reményében hagyjátok , hogy mindenféle szélhámosok (pap stb.) elszedjék a pénzeteket.

A vallás a gondolkodásra képtelen emberek kábítószere.
Te mondjuk elég jó példa vagy erre.

majdnem zenész 2017.07.06. 16:20:17

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
A rendőri védelmet meg kéne fizettetni a rendezőkkel.

Másrészt azt mondták, ha lesz kordon, nem lesz buzifelvonulás - nos, én a rendőrök helyében simán háromsoros kordont állítanék fel, és kérdés megoldva.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.07.06. 16:33:48

@majdnem zenész:

Pontosan. A védelem megszervezése a rendőrség joga és kötelessége, ebbe senki ne szóljon bele. Abszolút jogos, hogy a rendőrség meg akarja védeni a felvonulőkat a provokációik miatt őket esetleg érő támadásoktól. A rendőrség feladata a rend megőrzése és a felvonulók védelme, nem pedig a védelem céljával erllentétes kívánságok teljesítése.

Gondold el, mekkora lenne a műfelháborodás, ha a rendőrség nem állítana kordont és valaki megverne egy felvonuló buzit.

"én a rendőrök helyében simán háromsoros kordont állítanék fel, és kérdés megoldva."

Egyetértek. És senki nem szólhatna egy szót sem.

ép testben ép lélek 2017.07.06. 16:38:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Mit szólnál hozzá, ha én meg a másik felvonuló társaságot akarnám megverni. Tudod, azokat, akik minden évben egy hulladarabbal vonulgatnak közterületen. Szóval az is zavarna, ha ők sem akarnának kordonok között felvonulni? Ezek szerint ők is felkínálják magukat, hogy pofánverjem őket, mert beteg és perverz idiótáknak tartom őket esetleg?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.06. 16:40:15

@majdnem zenész:

Téves, Az aki abban hisz, hogy a világ magától lett és a lélek anyag, az az igazi vakhitben élő ember.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.07.06. 16:50:45

@ép testben ép lélek:

Nyugodtan verekedj, jól áll neked. Más úgysem telik ki tőled.

majdnem zenész 2017.07.06. 19:42:56

@MaxVal BircaMan HJCD:
Csak hát arra már legalább találtak valami magyarázatfélét gondolkodó emberek.

Nemcsak elhitték egy szélhámos állítását, mint a hülyék, akik közé te is tartozol.
Merthogy bizonyíték nulla van rá, csak higgyél, barom, mert én azt mondtam jellegű. A hozzád hasonló barom meg hisz is.

ép testben ép lélek 2017.07.07. 08:08:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne: @MaxVal BircaMan HJCD:
Na, mi van. Hirtelen hogy becsicskultatok. Az éves hulladarabos felvonulás is kordon nélkül zajlik, a pride is úgy fog.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.07. 08:43:01

@ép testben ép lélek:

Veszélyes ez így, mert sok ember végső kétségbeesésében rátok támadhat, miután provokáljátok őket. Az erőszak elen meg jobb a megelőzés.

ép testben ép lélek 2017.07.07. 13:34:03

@MaxVal BircaMan HJCD: Találtam neked valamit Birca.

"El tud-e tölteni valamiféle örömmel, csodálattal hogy a másik ember más?
Ezt csak az élheti át, aki „megvan”. Aki önmagában erősen
áll. Aki magát – mindenestől – elfogadja.
A gyenge nem élheti át.
A gyenge diktátor.
A gyenge terrorista.
Az erő kultuszában – a folytonos „harc” kultuszában – él,
mert ő gyenge.
Nem engedheti meg magának, hogy elismerje a másikat.
Nem élvezheti a másik másságát. "Mindenki – és minden –
legyen olyan, mint én vagyok! A többi fenyegető! A többi ellenség!"
Csak akkor nyugszik meg, ha az egész világ körülötte: ő.
Mert belül nincs meg. Ott – ahol lennie kellene –
hiányzik az énmag."
Dr. Vekerdy Tamás

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.07. 14:07:24

@ép testben ép lélek:

Vekerdy és a Jó között az utóbbit választom.

Ami megismerést illeti, azt magam is gyakorlom, ezért olvasok homokos és pedofil érdekvédő honlapokat. De a megismerés után jön a véleményalkotás, amiről Vekerdy direkt úgy tesz, mintha nem létezne.

Aki magát mindenestül elfogadj az nem ember, hanem vadállat. Az ember képes a Jó érdekében nemet mondani ösztöneinek.

majdnem zenész 2017.07.07. 15:09:22

@MaxVal BircaMan HJCD:
Hát nem egészen, a vallás egyetlen indoka ugyanis az, hogy csak.
Itt meg próbálják tudományosan megmagyarázni az okokat.

Még a hozzád hasonló birkáknak ez túl magas is.
De te pont azért lettél vallásos, nincs agyad, nem kell gondolkozni, megmondják, hogy mit gondolj.
Pont mint a többi hozzád hasonló súlyos valláskárosult hülyének.

majdnem zenész 2017.07.07. 15:10:38

@ép testben ép lélek:
Bár én az összes vallást betiltanám, de mondjuk ott nem nagyon akarnak az ateisták megverni senkit.
Tudom, nehéz ezt neked felfogni ennyi aggyal.

majdnem zenész 2017.07.07. 15:11:53

@ép testben ép lélek:
Vekerdy kb. annyira vehető komolyan, mint Coelho vagy Oravecz Nóra.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.07. 15:51:12

@majdnem zenész:

A tudomány módszere: eleve meg se próbél válaszolni az alapkérdésekre. Így könnyű.

ép testben ép lélek 2017.07.07. 16:41:30

@majdnem zenész: Akkor félreérthető voltam. Pont ezt próbáltam megmagyarázni az elmeroggyantaknak. Hogy egy normális ember hagyja a másikat ott és úgy vonulni, ahogy és ahol akar. Nem akarjuk megverni őket és nem akarjuk betiltani az ő felvonulásukat. Nekem az a nem normális, hogy a képzelt barátjukkal beszélgető és őt istennek gondoló emberek egy ember levágott kezével vonulnak közterületen. De igazából nem érdekel. Csinálják csak. És elengedem a fülem mellett a propagandájukat (tudom, nem propaganda, csak a párhuzam miatt). Jó lenne, ha megértenék, hogy nekik is ugyanezt kellene tenniük.

ép testben ép lélek 2017.07.07. 16:42:25

@majdnem zenész: Tény. És rohadt nagy közhely az a duma. De minden közhely nagyon igaz.

majdnem zenész 2017.07.08. 05:29:17

@ép testben ép lélek:
Nekem egyik se normális, mindkettőt betiltanám.
A vallásokat úgy alapból. A buziknak csak a vonulgatását, mert nem szimpatikus. És nemcsak nekem, sok buzinak sem.

majdnem zenész 2017.07.08. 05:31:29

@MaxVal BircaMan HJCD:
Még mindig jobb, mint a pofátlan hazudozás, amit az összes vallás művel.
Mindegy, valláskárosultként túl hülye vagy hogy felfogd, agy kéne hozzá, ami neked nincs. Azért lettél vallásos, ott elég hajtogatni, hogy négy láb jó, két láb rossz.

majdnem zenész 2017.07.08. 12:42:31

@MaxVal BircaMan HJCD:
Az hazudik a legjobban. Egy sosem élt mesealakról hablatyol, a hozzád hasonló hülyék meg nyalják.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.07.08. 13:23:48

"Szombaton délután 3-kor indul a 22. Budapest Pride. A 2017-es leszbikus, meleg, biszexuális, queer és transznemű emberek egyenlő jogaiért szervezett büszkeségmenet szlogenje..."

index.hu/belfold/2017/07/08/budapest_pride_2017_kordon_menet_lezaras_bkk_lmbt/

Felháborító, hogy a szervezők ill. maga a megnevezés mennyire kirekesztő. Szót sem ejt pl. a transzvesztita sorstársakról, sem a pánszexuélisokról, a metrószexuálisokról, a cisz- és eszszexuálisokról és mindezek dúr és moll válfajairól, a crossdresserekről, gerontofilekről, zoofilekről, nekrofilekről stb.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.08. 19:47:09

@majdnem zenész:

De volt. S ez így is logikus, plusz az emberiség legnagypbb része is így látja.

majdnem zenész 2017.07.09. 18:23:56

@MaxVal BircaMan HJCD:
Az emberiség legnagyobb részét csak ti hazudjátok. Törpe kisebbség vagytok valójában.
És nem, nem volt.

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
És a pedofilek, az már smafu?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.07.09. 19:57:51

@majdnem zenész:

Ajjaj, elfelejtettm. Mea culpa, mea maxima culpa!

szánmonoxid 2017.07.17. 10:50:22

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes szóvívő:
Téves ám a faszt.
Hogy hozzád hasonlóan erős érvekkel álljak elő.
süti beállítások módosítása