Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Melegedő

Miért utáljuk a buzikat?

2016. szeptember 16. - beccaprior

miert_2.jpg

Ez a kérdés sokszor felmerül bennem, és számtalan helyen és közegben feltettem már. Mindig más válaszokat kapok, de vannak ismétlődő motívumok.

Néha nincs türelmem a dologhoz, de legtöbbször belemegyek az érdemi vitába, és az esetek több mint felében sikerül valamilyen konszenzusra jutnunk.

Egy kis válogatással készültem, hogy legyen miből választani, ha valaki még nem tudja, miért akarja utálni a melegeket.

Szombat esti buli, kissé lapos hangulat, negyvenes, közepesen sikeres emberek unalmas összejövetele. Ülök a sarokban, és figyelem őket, de nem igazán tudnám megmondani, hogy valójában kedvelik, vagy utálják egymást. Egyre többször érzem azt, hogy az emberek mindenütt csak szerepet játszanak. Szóba kerül a melegtéma, persze annak kapcsán, hogy én buziblogot és könyveket írok, és máris van egy dolog, ami összekovácsolja az amúgy teljesen különböző embereket. Lehet szidni a melegeket és engem.  Ez a hozzáállás már nem igazán éri el az ingerküszöbömet, de azért mindig él bennem a kíváncsiság, hogy vajon most mi lesz a vesszőparipa. Ezúttal a fiatalokra terelődik a szó, és a szülők elmondásaiból kiderül, hogy attól félnek, a gyerekek divatból lesznek melegek. Valaki elmondja, hogy olvasott egy cikket, amiben az volt, hogy a mai tinik majdnem háromnegyede nem vallja magát teljesen heterónak. Ez egy olyan gumicsont, amit legalább egy órán át lehet rágni, és mindenkinek masszív véleménye van a témáról. Szerintük csak azért, mert a médiából ömlik a buzik hájpolása, és ma már csak az menő, aki legalább biszex. Azt persze senki nem vallja be, hogy legalább kamaszkorában neki is megfordult a fejében, hogy kipróbálná egy azonos neművel, vagy édeshármasban.
A konklúzió az, hogy én is tehetek erről a szörnyű tendenciáról, mert a könyveimet olvasó kamaszlányok emiatt lesznek leszbikusok. Soha nem derül ki, mi az összefüggés a két férfiról szóló romantikus vagy erotikus történetek, és a nők egymás iránt érzett vonzalma között, de inkább nem firtatom, úgysem lehet meggyőzni a bőszen buzizó apukákat. Sosem mondanám el nekik, hogy a szülők sokkal többet tesznek az ügy érdekében, mint én,  mert van olyan meleg (nő és férfi) ismerősöm is, aki szerint az ő melegsége arra vezethető vissza, hogy kiábrándult az anyjából vagy az apjából.

Osztálytalálkozó, nagyon régen nem látott, sokat változott régi barátok, akiket teljesen más irányba sodort az élet, mint amit elképzeltünk volna. A szakközépből kikerült emberek 90 %-a egészen máshol folytatta, mint amire számítottunk. Van köztünk bíró, tanító bácsi, van aki a kilincsbizniszben utazik, vagy HR vezető egy multinál. Sokan mentek külföldre, és van, aki már haza is jött.
Mikor rám kerül a sor, hogy meséljek az életemről, a könyveim hallatán mindenki lefagy egy pillanatra, aztán persze elkezdődik a vérszívás, a megszokott poénok és a kíváncsiskodás.
Legjobban a 71 éves, sokat látott osztályfőnök veszi a dolgot, aki azt mondja, már a suliban is remekül fogalmaztam, és elegánsan átsiklik a tény felett, hogy buzik szerelmi románcaiból merítek ihletet.
Kicsit később, mikor már kisebb csoportokban folytatódik a társalgás, azért mindenkivel ez a fő téma. Az egyik srác, akit egyébként nyitottnak és elfogadónak gondoltam, finoman jelzi, hogy ő nem ért egyet az elveimmel. Mert neki ugyan nincs baja a buzikkal, de az, hogy felvonulnak, és félmeztelenül vonaglanak az Andrássyn, na az már kiveri nála a biztit.
Nem tudom megállni, megkérdezem, volt-e már Prájdon, vannak-e meleg barátai, de természetesen a válasz az, hogy nem, és nincsenek.
Elmesélem neki, hogy engem az irritál, hogy a Riói karneválon tangában, csöcskidobva riszálnak a csajok, rázzák a seggüket és púcsítanak, mintha szexuális segédeszközök lennének, és az is zavar, hogy a Szigetfesztivál teljes programja dübörög a konyhámban, de mivel az első nem tartozik rám, nem nekem szól, és nem kötelező nézni, ezért nem foglalkozom vele; a másodikra pedig büszke vagyok, és örülök, hogy van nekünk, a kicsi, csóró nemzetnek egy ilyen volumenű fesztiválja, ezért előre felkészülök rá, hogy egy hétig nem tudok majd aludni, sem közlekedni miatta.
Mert tudomásul veszem, hogy nem mindenkinek egyformák az igényei, és nem ugyanaz okoz örömöt. Másrészt, aki azt hiszi, a Prájd azért van, hogy a buzik mutogathassák magukat, és képtelen megérteni, hogy pontosan azért kell felvonulni, mert egyelőre még rengeteg dolog van, amit ki kell vívni az egyenjogúság terén, annak felesleges magyarázni. Mikor a nők vonultak utcára a saját jogaik érdekében, akkoriban valószínűleg ugyanilyen megítélés alá estek, és ma már el sem tudjuk képzelni, micsoda bátorság kellett ahhoz, hogy szembeszálljanak a megszokás és az elmaradott gondolkodásmód ellen.

miert_1.jpg

Tinédzserekkel beszélgetek, akik most bontogatják a szárnyaikat, és talán épp ebben az időszakban fedezik fel a szexualitásukat.
Kiderül, hogy a lányok egészen nyitottan állnak a témához, és csak elvétve akad, aki utálja a buzikat. Ők legtöbbször otthon, a szüleik remek elveit hallva azonosulnak a homofóbiával, anélkül, hogy valaha találkoztak volna homoszexuális emberrel.
A fiúk viszont szinte kórusban gyűlölködnek, a tesztoszteron túltermeléstől kimelegedve, szintén egyetlen értelmes gondolat nélkül, vaktában; így találva remek célpontot a megmagyarázhatatlan utálatnak, ami ebben a korban felhalmozódik a gyerekekben, a lázadás kellemesen bizsergető érzésével együtt.
„Táborba kellene zárni őket, hogy ott buzuljanak!” – érkezik a remek ötlet, amire a többiek is helyeslően bólogatnak. Ha halkan megkérdezem, vajon vannak-e már ismereteik arról, hogy a vallási, etnikai vagy egyéb okok miatt összegyűjtött, esetleg kiirtott emberek semmiben sem különböztek tőlünk, akkor persze mind elhallgat egy perc alatt, és a cipőjét fixírozza. Megkérdezem, hogy mit szólnának, ha a szemüvegeseket, a kék szeműeket, vagy a szeplősöket akarnák lágerbe terelni, mert épp ők lennének az aktuálisan gyűlölt csoportban, de ezen felháborodnak, mondván, hogy ők nem tehetnek róla.
„Ahogy a buzik sem tehetnek arról, hogy kihez vonzódnak” – válaszolom, és szépen türelmesen elmondom, hogy ők maguk sem tudnak beleszeretni valakibe csak azért, mert az anyukájuk szerint remek parti lenne, vagy azért, mert olyan rendes lány. Látom a szemekben, hogy egy-két fiú meginog, talán kicsit elgondolkodik a dolgon, és nekem ez már önmagában hatalmas sikerélmény. Aztán körülnézek, és észreveszem azt a fiút, aki egész idő alatt hallgatott, hátul ült, és látványosan unta az egészet. Mikor végre felnéz a füzetből, amibe addig rajzolgatott, felcsillan a tekintetében a hála, és még valami, amibe belegondolni is fáj: a rettegés.  Remélem, talál magának barátokat, akikkel majd őszinte lehet…

Becca Prior

További cikkekért és érdekességekért kövess minket Facebook-on: 

A bejegyzés trackback címe:

https://amelegedo.blog.hu/api/trackback/id/tr4511712325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.17. 07:12:09

@CoolKoon:

Ez így szavakkal való játszás, ami értelmetlen.

Mi a baloldal és mi a jobboldal?

Ha ezeket a szavakat eredeti értelmükben vesszük, Orbán baloldalibb, mint Gyurcsány.

A mai magyar politikában a bal/jobb mást jelent, mint akár eredetileg, akár nyugaton. A baloldal jelentése Mo-on: ultraliberális társadalmi nézetek, a nyugat imádata, a kapitalizmus imádata, a liberális demokrácia istenítése, kozmopolitizmus, szekularizmus vagy ateizmus. Míg a jobboldal jelentése Mo-on: konzervatív vagy centrista társadalmi nézetek, a nyugat elutasítása vagy csak részben való igenlése, harmadikutasság a kapitalizmussal szemben, a liberális demokrácia elvetése vagy erős kritikája, nacionalizmus, vallásosság vagy legalábbis hagyománytisztelet.

tomfree 2016.09.17. 07:18:14

@CoolKoon: Nem megyek kordont rázni, mert ha kimennék, nem a kordont ráznám hanem a fejüket ütném amit büntetnek jelenleg.

tomfree 2016.09.17. 07:24:54

@DarthVader: "és amikor kimennek az Andrássy útra, te is kimész? Mi a facér' nem mész ki a Hüvösvölgybe helyette, bacod! " Az anyjuk pitsáját ott közlekedek meg élek és zavarnak a normális hétköznapi mozgásban. Minek menjek ki a városból, a lakhelyemről mert ezek ott vonaglanak? Gondolkodj ember. Még ha valami értelmes dologról lenne szó, teszem azt tűzoltósztrájk vagy ilyesmi aminek célja van akkor azt mondom OK, de mit akarnak ezek elérni ezzel? Sokkal kontra-produktívabb az egész, sok buzi részt sem vesz rajta, egy magamutogató, polgárpukkasztó idegesítő és ellenszenves rendezvény az.

" Es ha egy heteronál egy buzi bepróbálkozik az azért van, mert téves üzenetet sugárzott." Aha lófaszt. Ennyi erővel a kancigány amikor megerőszakolja a kislányt ugyanezzel védekezik. Vagy a pedofil a kisfiút, mert az rossz jeleket sugárzott. Na menj a faszomba de hirtelen.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.09.17. 08:10:11

@bircaman maxval szerkesztő: És miben állna a nem liberálisok üldözése? Tudsz konkrét példát, vagy csak beszélsz a levegőbe?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.09.17. 08:11:32

@bircaman maxval szerkesztő: Miért betegség a homoszexualitás? Menj másik pszichiáterhez! Ha a szexuálpszichiátered azt mondja beteg vagy, csak ront a helyzeteden.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.09.17. 08:16:57

@apro_marosan_petergabor: "Liberális diktatúra - gondolat rendőrség. Ez van pl. Németországban, ahol az emberek nem akarnak bevándorlókat, mégis kapnak. "
Ebben a két mondatba mi az összefüggés, te nagyon hülye?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.09.17. 08:23:40

@bircaman maxval szerkesztő: "A liberális háttérhatalom aljas módszere mindent egybemosni, dehát ennek egyre kevesebb ember dől be,"

Mi lenne amit konkrétan egybe mos? Ezek csak lózungok amiket itt tolsz.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.17. 08:56:38

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Keresztény cukrászdák bezárásá az USA-ban, mert nem hajlandók homokos "pároknak" esküvői tortát készíteni.
Brit szállodák megbüntetése, mert nem adnak ki házastársi lakosztályt ilyeneknek.
Emberek munkából való kirúgása, mert ellenzik a homoklobbista célokat.
Norvégiában gyerekek elvétele szüleiktől, mert azok homofób nézeteket tanítanak gyerekeiknek.
Gyeremekek megrontása az iskolákban kötelző homokostoleráns oktatással.
Stb.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.17. 08:58:51

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Miért betegség a vakság, a süketség, a rák, a cukorbetegség?

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.17. 09:00:31

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Aki homofób, az gyűlölködik az meg rasszista, antiszemita, az meg náci. De ha nem is náci, akkor is maradi, buta alak. Stb.

Zephyrous 2016.09.17. 09:04:42

Semmi bajom a melegekkel, viszont a Bp Pride-ot ott rontották el, amikor az lmbtq közösség nem tiltotta el a nyilvános szerepléstől azokat a felvonulókat, akik csak provokálni és más embereket sértegetni mentek ki. Lásd azt az embert, aki Mo-ot egy fasszal ábrázolta.

"Másrészt, aki azt hiszi, a Prájd azért van, hogy a buzik mutogathassák magukat, és képtelen megérteni, hogy pontosan azért kell felvonulni, mert egyelőre még rengeteg dolog van, amit ki kell vívni az egyenjogúság terén, annak felesleges magyarázni."
Azt, hogy mutogatják magukat és az egyenjogúságért küzdenek az nem probléma. Viszont más csoportok megsértése, pont nem a széles társadalmi elfogadást fogja támogatni!
Az ilyen "trollokat" nem lenne szabad engedni felvonulni.

Remélem kapok választ erre a cikkírótól, hogy mit gondol erről!

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2016.09.17. 09:50:16

A melegjogi mozgalmak a pridedal és a gendertematikával kontraproduktív performanszok, amiknek a lényege már rég nem az elfogadtatás, hanem a polgárpukkasztást is túlhaladott önszórakoztazása a szubkultúrátoknak.
Nézzük meg a következő videót, hogy rávilágítsak egy abszurditásra:
m.youtube.com/watch?v=weV8IBx0J3c

A kérdésem a következő:
A gendermozgalom elvei szerint egy 175 cm magas fehér férfi megkövetelheti, hogy két méter magas hét éves kínai kislánynak fogadja el a társadalom, így beiratkozhat egy általános iskolába, és használhatja a leány wc-t.
Megkaptad a választ, hogy miért növekszik a homoszexuálisok elutasítottsága.

szempontcsuzli 2016.09.17. 09:55:15

azt nem ertem, h miert nem lehet normalisan, szelsosegek, heves erzelmek nelkul errol a temarol beszelgetni? ezt persze ertem mindket felre. sztem pont az a baj,h mint a legtobb esetben, ugy itt is a hangos kisebbseg kurja el a konszenzust. szelsoseg alatt ertem az olyan velemenyeket, h "nem emberek ezek", " lojjuk le oket", illetve a masik oldali szandekos szinten verbalis vagy viselkedesi provokaciot ertem pl: orszagzaszlo alazas mufasszal vagy tangaban vonulas... igy minden lesz csak viszonylagos egyetertes nem...

PomberMaci 2016.09.17. 10:01:05

"egyelőre még rengeteg dolog van, amit ki kell vívni az egyenjogúság terén, annak felesleges magyarázni"

Pedig jó lenne, mert érdekelne, hogy mi is az a rengeteg dolog amit nem kapnak meg a melegek az egyenjogúság terén.

Lehet sorolni:
1.
2.
3.
stb...

Spacecake 2016.09.17. 10:21:46

Te kis rohadt buzeráns;)

sztrugackij 2016.09.17. 10:39:29

@bircaman maxval szerkesztő:

Pont ezért beszéltem aluliskolázott rétegekről.
A homoszexualitás nem betegség.Csak ezt neked másképp tanították bérkommentelési órán.
A "homokosságot"/ gyűlölöm ezt a megfogalmazást, de muszáj idéznem téged/ önmagában nehéz utálni vagy gyűlölni a tevékenységet végző személytől függetlenül.Ne takarózz a kereszténységeddel, az utálatod minden, csak nem keresztényi.

szepipiktor 2016.09.17. 10:54:50

UtálJUK???
Ti utáljátok?
Mert elég érdekes posztot írni arról, hogy TI miért utáltok bármit is.
(Az én véleményem nem érdekes, az magánügy!)

2016.09.17. 11:04:08

@CoolKoon:

Elmagyarázom:

1. Valaki (nem, véletlenül sem én!) úgy gondolja például, hogy a második világháború során nem 6 millió * zsidó származású embert öltek meg a németek a táboraikban, hanem kevesebbet.

2. Ennek a véleményének esetleg hangot is ad nyilvánosan és végül kap 3 év letöltendőt.

3. Na ahol ez megtörténhet, azt hívják liberális diktatúrának.

* ha jelenleg nem 6 millió a hivatalos szám, akkor elnézést kérek, a tévedésem régi információkból fakad (az isiben ezt tanultam) és nem a holokauszt szándékos tagadásából.

bbwd 2016.09.17. 11:18:14

mi az, hogy negyvenes, közepesen sikeres emberek? mi ez a bullshit? mi alapján lehet bárkit megítélni, hogy sikeres vagy sem? nagyon, közepesen vagy kicsit? megjelenés? havi bevétel? gyerekek száma? megdugott csajok, leszopott faszok száma? vagy mi a rák?

kényszeredetten röhögő pecás 2016.09.17. 11:21:57

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Na most ha azt mondod hogy kevesebbet, akkor nem a holocausztot tagadod.

"A holokauszttagadás explicit módon megnevezve, vagy implicit módon – a náci szervezetek újraélesztését és a náci propagandát betiltó törvények részeként, vagy a népirtás tagadását általánosan tiltó törvények által – illegális Izraelben és 12 európai országban: Ausztria, Belgium, Csehország, Franciaország, Németország, Liechtenstein, Litvánia, Luxembourg, Lengyelország, Portugália, Románia, Szlovákia.

A holokauszttagadás nem büntethető az Egyesült Államokban, mivel az alkotmány első módosítása tiltja olyan törvények beiktatását, amelyek korlátozzák a sajtó- és szólás szabadságát .

Spanyolország 2007 októberében törölte el a holokauszttagadás büntethetőségét.[1] Olaszország 2007-ben utasított el egy holokauszttagadás büntethetőségét lehetővé tevő törvényjavaslatot, amely 4 évig terjedő szabadságvesztéssel javasolta büntetni azt. Hollandia 2006-ban elutasított egy törvénytervezetet amely 1 évig terjedő szabadságvesztést indítványozott. Ezt megelőzően az Egyesült Királyság két alkalommal utasított el holokauszttagadás büntethetőségének bevezetését indítványozó törvényt. Dánia , Svédország és Bosznia-Hercegovina szintén elutasította a holokauszttagadás büntethetőségét.

„Valamennyi kontinentális jogrendszerű európai demokratikus ország, továbbá az angolszász jogterületen Anglia és Wales, Kanada, valamint Új-Zéland büntető törvényben tiltja meg a "faji" izgatást. Az izgatás, a gyűlöletkeltés és a véleménynyilvánítás szabadsága között a megfelelő határ megvonása azonban nemzetközileg is jelentős viták forrása." (30/1992. (V. 26.) AB határozat Indoklás II. 3.)[2]

Az Európai Unió rasszizmus és idegengyűlölet elleni kerethatározatában olyan ajánlást tartalmaz amely közvetve, nem nevesített módon érinti a holokauszttagadás büntethetőségét. Ez az ajánlás egytől három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetné az elkövetőt. Az ajánlásoknak nincs jogkövetkezménye az aláíróknak arra a kötelezettségére, amely változatlanul előírja számukra az alapvető jogok és alapvető törvényes elvek, köztük a szólásszabadság és a szabad társulásra vonatkozó jog tiszteletben tartását. Tagállamoknak nem kell módosítaniuk az alkotmányos szabályaikat és alapelveiket, amelyek a társulás szabadságára, sajtószabadságra és a szólásszabadságra vonatkoznak.[3][4]

Az Európa tanács 2003. évi Számítógépes bűnözésről szóló egyezményének kiegészítő jegyzőkönyve - amely a számítógépes rendszerek felhasználásával elkövetett rasszista és idegengyűlölő tevékenységek üldözésének kérdésével foglalkozik - a népirtások, illetve a emberiség ellenes bűncselekmények tagadását, durva lekicsinylését, helyeselését, igazolásának kísérletét nevesítő címszó alatt szintén foglalkozik a kérdéssel. Ez a jegyzőkönyv nem rendelkezik törvényi státusszal. [5]

bbwd 2016.09.17. 11:22:31

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft:

OFF

a háború után tényleg 6M volt a hivatalos érték, de már a század elején is cikkeztek arról az újságok, hogy 6M zsidót meg fognak ölni európában, tehát a szám nem volt váratlan.

most kb. 4,1 M a hivatalos álláspont, de ez sem bizonyított. azonban a bizonyítottság hiánya természetesen nem akadálya a dogmává merevedésnek és a kiemelt büntetőjogi védelemnek.

CoolKoon 2016.09.17. 11:25:59

@Androsz: Nem, nem globalizációpártiak. A globalizáció mint jelenség ugyanis elsősorban a nagyvállalatoknak kedvez, ezek pedig (már kezdő szakszervezetiként is) folyamatosan ellenük harcoltak, ahol tudtak. Így pedig a céljaik mutatnak némi átfedést: ők is néha az egyének jogait hajtogatják a kollektív jogokkal szemben. Csakhogy míg a liberálisok ezt azért teszik, mert szerintük mindenféle hatalom forrása az egyén (természetesen csak addig, amíg nem árt másoknak), a kommu...izé baloldaliak viszont minduntalan abból indulnak ki, hogy bizonyos csoportok el vannak nyomva, még akkor is, ha nem. Ebből a megfontolásból alakult ki Amerikában az a rohadt politikai korrekt beszéd, amikor a négereket/feketéket afroamerikaiaknak kezdték mondogatni, meg gyakorlatilag MINDENKIT, aki nem a káros ideológiáik szájíze szerinti dolgokat mond, lerasszistáztak meg érzéketlennek kiáltották ki.
Ettől függetlenül nem a liberálisok voltak azok, akik pozitív diszkriminációról meg hasonló baromságokról beszéltek (a valódi liberálisoknak ettől égnek állt a hajuk), hanem a kriptokommunisták. Mindemellett a globalizáció mint jelenség pártállástól meg politikai ideológiáktól függetlenül elkezdődött már egy ideje, csak mindenki más-más válaszokat adott rá.

kényszeredetten röhögő pecás 2016.09.17. 11:26:41

@bircaman maxval szerkesztő: Az liberális érték hogy valakit nem lehet megkülönböztetni nemi irányultsága alapján? akkor liberális érték az hogy az USA-ban tilos a faji megkülönböztetés?
Mi a különbség hogy valakit azért nem engedsz be egy cukrászdába, mert homoszexuális vagy fekete?

lobaszopiatej 2016.09.17. 11:35:41

@bircaman maxval szerkesztő: "Csalódni fogtok, nem adjuk fel a harcot."

Ezek szerint most is harcolsz magaddal.
Ahelyett hogy coming out-olnál és megbékélnél magaddal.

CoolKoon 2016.09.17. 11:40:26

@Androsz: "Gyűlöletet emlegetni ott, ahol csak utálat vagy viszolygás vagy fintorgás van, a liberális diktatúra kedvelt demagóg eszköze. Vesd össze @apro_marosan_petergabor:és @CoolKoon: szavaival." - Szerintem te tévedésben vagy. Egy percig se állítottam, hogy a magyar lakosság gyűlöli a migránsokat. Ugyanúgy vannak velük, mint a pirézekkel: nem szeretik őket, és nem akarják, hogy a szomszédba költözzenek. Viszont amit a kormány csinál, az kifejezetten a gyűlöletre irányul: nekik nem elég az, ha az emberek nem csípik a migránsokat, mert attól még nem fognak elmenni szavazni. Nekik az kell, hogy kimondottan gyűlöljék őket (ezért is riogatják a jónépet azzal, hogy elveszik a segélyt, a munkát, megerőszakolják a lányaikat, férjeiket stb.), mert az (=a gyűlölet) már megfelelő motivációs tényező ahhoz, hogy elmenjenek szavazni (és ezzel az egész elmebajt legitimizálják).

"Zsidógyűlölet van ott, ahol zsidóvicceket mesélnek és Woody Allenre azt mondják, hogy zsidó." - Nem. Zsidógyűlölet ott van, ahol az utcán megvernek/megütnek/bántalmaznak/szidalmaznak valakit csak azért, mert zsidó. Viszonylag könnyen lehet ilyen légkört teremteni amúgy a médiában történő antiszemita megnyilvánulásokkal.

"HomoFÓBIA, azaz FÉLELEM van ott, ahol nevetnek az Őrült nők ketrecén, mert az affektálva tipegő férfi férfiatlan." - Na akkor még egyszer és utoljára: homofóbia ott van, ahol ostoba, nyáladzó idióta, kopasz orkok megvernek valakit csak azért, mert teszem azt a Pride-ra megy vagy onnan jön. Mert bizony ilyenre is volt már példa....

CoolKoon 2016.09.17. 11:41:35

@tomfree: Na látod! Pont ezért vannak ott a rendőrök, hogy a magadfajta tulkok legeljebb csak a kordont rázhassák mérgükben, hogy nem verhetik a buzikat.

CoolKoon 2016.09.17. 11:44:49

@bircaman maxval szerkesztő: Nem. Te azt mondtad rá, hogy "normális. Túlzás, de normális." - 50 éve viszont még csak normálisnak se tekintettek ilyet, mivel az illetőket (ha Mo-n követték volna el) simán bevitték volna az őrsre, aztán még rájuk is vertek volna pár évet talán.

CoolKoon 2016.09.17. 12:08:41

@bircaman maxval szerkesztő: "kötelezőek a liberális értékekek, a másként gondolkodókat üldözik." - És szerinted mégis hol van ilyen? Mo-n? Nyugaton? Amerikában?

"Mi a baloldal és mi a jobboldal? Ha ezeket a szavakat eredeti értelmükben vesszük, Orbán baloldalibb, mint Gyurcsány." - Ez így igaz. Sőt! Még a Jobbik is baloldalibb Gyurcsánynál.

"A mai magyar politikában a bal/jobb mást jelent, mint akár eredetileg, akár nyugaton. A baloldal jelentése Mo-on: ultraliberális társadalmi nézetek, a nyugat imádata, a kapitalizmus imádata, a liberális demokrácia istenítése, kozmopolitizmus, szekularizmus vagy ateizmus. Míg a jobboldal jelentése Mo-on: konzervatív vagy centrista társadalmi nézetek, a nyugat elutasítása vagy csak részben való igenlése, harmadikutasság a kapitalizmussal szemben, a liberális demokrácia elvetése vagy erős kritikája, nacionalizmus, vallásosság vagy legalábbis hagyománytisztelet." - Most egy-két ponttól eltekintve (az ultraliberális társadalmi nézetekbe beletartozik minimum a könnyűdrogok legalizálása is, amit a magyar baloldal még csak szóba se hozott) ez elég pontosan leírja nemcsak a magyar politikai palettát, de azt is, hogy mi a baj vele. Ugyanis a "liberális demokrácia elvetése" gyakorlatilag egyet jelent a demokrácia megszüntetésével. Ha ugyanis akár csak választási cenzust vezetne be valaki, az már az általános választójog megszüntetését jelentené, ami a demokrácia egyik alapelve (mellesleg nem tudom, hogy tudod-e, de liberális körökben ezt néha elő szokták venni mondván, hogy milyen jó lenne, ha a buta emberek nem szavazhatnának). A kapitalizmussal szembeni "harmadikutasság" is olyan, mint a fából vaskarika: ha nincs szabad piac, akkor nincs kapitalizmus se. De egy kicsit se. Ezek egyébként a legfőbb okai annak, hogy miért tekintenek Vityacsászárékra (de pl. Fico elvtársékra vagy az épp aktuális lengyel agybajosokra is) afféle őstulokként Nyugaton: ott ugyanis vannak bizonyos alapértékek, amiket SENKI nem kérdőjelez meg. Ezek közé tartozik pl. a szólásszabadság, az általános választójog, a törvény előtti egyenlőség, a férfi és nő egyenjogúsága (nem pedig ostoba ömlengések közjogi méltóságoktól meg udvari kobzosoktól, miszerint a női princípium a férfiaknak történő gyerekek és unokák gyártása meg hasonlók), de akár a kapitalizmus érintetetlensége is. Ma Mo-n sajnos ott tartunk, hogy az ezeket az alapdolgokat képviselő pártok már-már szinte marginális kisebbségbe kerültek: a Fityesz meg a Szarabbik számára nem jelentene különösebb gondot bizonyos csoportok jogainak korlátozása. Mindegy, hogy nők, buzik, külföldi befektetők, vagy akár csak azok a szerencsétlenek, akik nem tartoznak a "haverok" közé, de bármikor lecsaphatnak rájuk ezek az idióták egy-egy "személyre szabott" törvénnyel. Nem hiszed? Hát pedig próbálkozás volt rá számtalan: Kövér Lászlóról is tudjuk, hogy mindig csak a Fityeszes leckét mondja fel, így nem lepne meg, ha az otromba beszólásai is egyfajta "puhatolózás" lett volna nőügyben. Aztán ott volt a netadó, amiről azt hitték, hogy csak egy kis, számítógép- és netfüggő csoportot fog rosszul érinteni (hát, kiderült, hogy azok a nördök bizony jóval többen vannak és jóval hangosabbak, mint hitték). De említhetjük akár a "nemzeti" dohányboltokat meg a vasárnapi boltzárat is. Amit viszont ezek az ostobák még mindig nem fogtak fel, az az, hogy ezek a sérelmek előbb-utóbb felgyűlnek az emberekben (főleg, mivel értelmetlenek, de legalább szélesebb csoportokat érintenek), és akár egy kisebb ügyben robbanhatnak (ilyen volt talán Kiss László esete is, akinek a botránya vsz. főleg azért szólt nagyot, mert előtte már lement a Kövér-Ákos duett, ami mintegy "megágyazott" a dolognak).
Érdekes módon Nyugaton a politikusoknak van annyi eszük, hogy nem feszegetik ennyire a pofonosládát, és igyekeznek elkerülni a társadalom polarizálását. Szemmel láthatóan itt még az elit is jóval ostobább a nyugatinál....

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.17. 12:20:42

@sztrugackij:

Nincs utálatom, nem takarozom semmivel.

A kereszténység egyik alapja, hogy válasszuk külön a bűnöst és a bűnt. Ezért szeretjük a gyilkost is, miközben a gyilkosságot elítéljük.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.17. 12:31:46

@illiberális vélemény diktatúra:

Ne csúsztass.

A diszkrimináció tilalma azt jelenti: egy közszolgáltatást ellátó, nyilvános üzlet nem diszkriminálhat vendégei között. Ez az emberek egyenlőségéből van, s semmi gond ezzel. Ha egy üzlet diszkrimálni akar, megteheti, semmi gond, de ez esetben klubként kell működnie, s egy klub már civil szerveztenek számít, mely szabadon diszkrimálhat. Minden szervezetnek ugyanis joga van megmondania kit vesz fel tagjának és kit nem.

A cukrászda esetében NEM az történt, amit sugallsz, hogy a homofób tulaj nem szolgálta ki a homokos ügyfelet. Nem, hanem kiszolgálta őt. Bemehetett a homokos, s vehetett kedvére. Amit megtagadott: nem volt hajlandó esküvői tortát készíteni, rajta 2 férfi nevével, s két férfifigurával. Normál tortát rendelhetett volna bárki, legyen az homokos, pedofil, szadista, náci, komcsi, állatkínzó, füldönkívüli, stb.

Azaz nem a diszkrimináció tilalma sérült. A cukrász azt mondta csak: ő nem készít olyan tortát, melynek üzenete ellenkezik az ő személyes hitével. Amihez joga van normális körülmények között. De egy liberális terrorállam elvette tőle ezt a jogot.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.17. 12:39:34

@CoolKoon:

Mondtam a torta példáját. Ez nem más, mint homofóbok üldözése a liberális állam által.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.17. 12:43:58

@CoolKoon:

"Ugyanis a "liberális demokrácia elvetése" gyakorlatilag egyet jelent a demokrácia megszüntetésével."

A liberális demokrácia ellenző Mo-on nem diktatúrát akarnak helyette, hanem másfajta demokráciát, teljes demokráciát, mely nem szűken liberális.

A "liberális demokrácia" szóban a "liberális" egy fosztóképző, pont mint a "népi demokrácia" szóban. Mi azonban teljes demokráciát akarunk, mely nem szűkül. A liberális demokráciábna a liberális elvek kötelezőek, a népiben meg a marxista elvek. Mi meg olyan szeretnénk,
ahol nincsenek ilyen megszorítások.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.17. 12:47:00

@CoolKoon:

"A kapitalizmussal szembeni "harmadikutasság" is olyan, mint a fából vaskarika: ha nincs szabad piac, akkor nincs kapitalizmus se."

A kapitalizmus egy rossz dolog, a szabad piac pedig mítosz.

A népnek egyikre sincs szükséges. A kapitalizmus maximum egy kényszer lehet, melyet nem tudunk még meghaladni, de ebben az esetben is erős állami kontroll alá kell helyezni az oligarchák "szabad" piacát és "láthatatlan" kezét.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.17. 12:54:05

@CoolKoon:

Fontos aláhúzni: a Fideszben megbízni botorság. Azaz nekem hiába sorolod a Fidesz hibáit. Én nem a Fideszt támogatom, hanme csak a Fidesz helyes lépéseit. Lehet támogatni egyik vagy másik intézkedésüket, de megbízni bennük általánosan óriási hiba lenne. Több okból is, nem részletezem. A Fidesz fő érdeme jelenleg: nem hagyja, hogy a népelnyomó ballibák hatalomra kerüljenek.

A magyar ballibek természetesen ultrajobbosok, így a tőke érdekeiért harcolnak, de ebben nincs is semmi különös. A cél az ember elállatosítása és a profit növelése. A dolgozóra pofájára ver a kulák és vesz magának aztán még egy jachtot Monacóban. Ennyi az egész. A ballibek természetesen a monacóiak oldalán állsz, de ez így koherens viselkedés. A furcsa az lenne, ha egy ballib a kisember oldalára állna.

Áll a Monte Carlo-i kikőtőben Gyurcsány, Bajnai, Vágó István és a többi balliba gyászhuszár és pezsgős kaviárt zabálnak a jachtjukon, örömmel konstatálva: ismét sikerült a magyar kisemberre ütni egyet. De egyszer majd a kulákok pofájára fagy a vigyor, amikor a nép felkel és lesöpri őket jachtostul a földgömbről! S aztán mehet utánuk egyébként a fideszes tőkés osztály is egyébként...

Veghetáry János 2016.09.17. 13:22:25

"Ej, de nehéz dolog a ponttyal csókolózni!
Nemcsak mer' a pontynak túl kicsi a szája,
Hanem mer' a ponty az nyálkás, undorító .
Kihányja a belét, aki megpróbálja"

Laár András

Jakab.gipsz 2016.09.17. 13:43:24

@bircaman maxval szerkesztő:

Helyesen látod a dolgaink alakulását. Ámde azzal l az eggyel amit "marxista elvekkel nevezel" nem nagyon kacérkodj. Ugyanis Marx és az ő nagy forradalmi-reformjai, színtiszta hazudozás, egy beteges hazudozó lázálmai egy szava sem volt igaz, ezért igazi tudománnyá sem válhat. A marxizmus tudományfilozófiai elmekórtani eset, egy betegesen hazudozó szoció és pszichopata lázálmai tudományos köntösbe öltöztetve.Koránt sem véletlen az a tény, hogy tilos zsidózni, ekkor viszont felmerül a kérdés, egy elmebajnak, hogyan lehet ellent mondani, ha mások érzékenységére érzéketlen, sorozat és tömeggyilkost, (Marxot és állandó tettestársait), tilos a nevén nevezni, ugyanis a kommunizmust és a kommunistákat felesleges szidni, ők azok aki nem tudták, hogy egy nem létező hazugságból akarnak működő konstrukciót fabrikálni.

2016.09.17. 14:03:22

@bbwd: Értem, de akkor most melyiket kell elfogadni, hogy ne legyen az ember perelhető?

CoolKoon 2016.09.17. 14:06:57

@bircaman maxval szerkesztő: "Mondtam a torta példáját. Ez nem más, mint homofóbok üldözése a liberális állam által. " - A torta példáját? Szó se róla, én csak simán megbüntettem volna a tulajt. Ugyanis mintha te is ugyanazzal érvelnél, mint az amúgy csökött agyú amerikai őskeresztény idióták is, tehát a "lelkiismereti szabadsággal". Csakhogy valójában ez a "lelkiismereti szabadság" bizony MINDEN esetben kőkemény diszkriminációt, magyarul pofára osztályozást jelent. Te buzi vagy? Akkor nem szolgállak ki, mert a vallásom tiltja. Te cigány vagy? Akkor nem engedhetlek be, mert a cég szabályzata tiltja. Megsérültél, és vérre lenne szükséged? Sajnálom, nem adhatok, mert bár orvos vagyok, de agyhalott jehovista is egyben, és tiltja a vallásom a vérátömlesztést. Szerinted nem gyomorforgatóan gusztustalan az ilyesmi, pláne ha még vallási köntösbe van bújtatva? Mert szerintem de.
Amúgy meg ha már itt tartunk, említetted az angliai szálloda megbüntetését is. Az a helyzet, hogy Angliában a melegházasság egy állam által elismert intézmény. Ettől a ponttól kezdve tehát KÖTELEZŐ az állam területén lévő összes cégnek elismernie azt (elfogadnia nem kell, elég, ha csak elismeri). Ha nem tenné, az olyan lenne, mintha egy angol cég nem fogadná el Angliában a fontot, pl. azért, mert amerikai cég. Ha emiatt valaki reklamálna, pont ugyanannyira jogosan basznák meg a céget, mint amennyire a szállodát is jogosan büntették meg. Amíg Mo-n a melegházasság nem lesz az állam által elismerve, addig a mo-i szállodatuljadonosok is megtagadhatják a házasoknak való szállodaszobák meleg pároknak való kiadását. Viszont amint elismeri a magyar állam, azonnal megszűnik a mo-i szállodatulajdonosoknak is a megtagadás lehetősége.

"A liberális demokrácia ellenző Mo-on nem diktatúrát akarnak helyette, hanem másfajta demokráciát, teljes demokráciát, mely nem szűken liberális." - Te mintha még mindig nem értenéd a lényeget. Ha nem kötelező az üzletben mindenkit kiszolgálni, akkor mi akadályozza meg az államot abban, hogy ugyanezen elv szerint máshol is diszkriminálja a benne lakókat? Pl. mi van, ha vallási/lelkiismereti okokra hivatkozva nem engednék be a szavazóhelyiségbe a buzikat, cigányokat, zsidókat, akárkiket? Vagy esetleg a hivatalnok ugyanezen megfontolás miatt nem lenne hajlandó az illetőnek pl. személyit kiadni? Mint mondtam, ez nem egy olyan dolog, amiben "válogatni" lehet: ez tetszik, akkor ezt beleteszem, ez nem tetszik, akkor ezt nem. Ennek csak és kizárólag "egy csomagban" van értelme. Ezt a csomagot pedig úgy hívják, hogy "liberális demokrácia". A többi lehetőség nem demokrácia, bármennyire is szeretnék annak hívni (pl. "népi demokrácia", "tanácsköztársaság", "népköztársaság", "iszlám köztársaság" stb.). Ergo ha a magyar kormány nem kívánja a csomag minden elemét megtartani, akkor abból gyakorlatilag mindenki számára az következik, hogy önkényuralmi rendszert akar kiépíteni (most mindegy, hogy mennyire puha diktatúrát, attól még az diktatúra lesz). Ezt pedig kár is szépíteni.

"A kapitalizmus egy rossz dolog, a szabad piac pedig mítosz." - Az utóbbi állításról sajnos nálam sokkal nagyobb és profibb közgazdászok se tudnak megegyezni, úgyhogy inkább én se firtatnám. A kapitalizmussal meg az a baj, hogy bármennyire is rossz dolog, jobbat még nem találtak ki helyette. És ezt szerintem te is tudod.

"erős állami kontroll alá kell helyezni az oligarchák "szabad" piacát és "láthatatlan" kezét." - És mennyire erős? Mert ha átlépsz egy szintet, akkor már nem piacgazdaságról beszélünk, és az bizony kéz a kézben jár a diktatúrával (ugyanis értelmetlenül restriktív gazdaságpolitikát csak azzal lehet kikényszeríteni).

"A Fidesz fő érdeme jelenleg: nem hagyja, hogy a népelnyomó ballibák hatalomra kerüljenek." - Jaaa, hát ennyi érdeme a Jobbiknak is van....

"A cél az ember elállatosítása és a profit növelése. " - Ezt melyik kommunista kiáltványban olvastad?

"Áll a Monte Carlo-i kikőtőben Gyurcsány, Bajnai, Vágó István és a többi balliba gyászhuszár és pezsgős kaviárt zabálnak a jachtjukon" - Mondd, mit ártott neked a szegény Vágó? Hiszen nem is politizál!

"De egyszer majd a kulákok pofájára fagy a vigyor, amikor a nép felkel és lesöpri őket jachtostul a földgömbről!" - Érdekes amúgy, hogy Franciaországon kívül a nyugati blokkban külső elnyomás nélkül ilyen sose történt, még itt se. A rohadt kommunisták még a szavazatok meghamisításával se tudtak számottevő többséget felmutatni. Valószínűleg tehát a népnek nincs különösebb baja a "kulákokkal".....

Quadanium 2016.09.17. 14:07:10

A pedifilokat is utáljuk.

CoolKoon 2016.09.17. 14:22:02

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: "1. Valaki (nem, véletlenül sem én!) úgy gondolja például, hogy a második világháború során nem 6 millió * zsidó származású embert öltek meg a németek a táboraikban, hanem kevesebbet." - Na itt kezdődnek a gondok. Ugyanis senki nem 6 millió táborokban megölt zsidókról beszél. A 6 millió zsidó a 2. VH alatt összesen eltűnt/meghalt zsidót jelenti. Ebben ugyanúgy benne van a gázkamrákban/haláltáborokban kiirtott 3 millió, mint azok, akiket ukrán, német, román, szerb, horvát stb. szabadcsapatok gyilkoltak le, vagy azok, akiket a helyi pondróféreg lakosság mészárolt le (mivel az adott területen megszűnt az állam/közigazgatás, így a csürhe úgy gondolta, hogy mindent megtehet). De beleszámolják a munkaszolgálatos áldozatokat is, meg gyakorlatilag mindenkit, aki a zsidó származása (vagy akár csak felmenői) miatt a háború éveiben erőszakos halált halt.
Csakhogy sajnos látszik, hogy nem érted a lényeget: nem a témáról tartott diskurzus a tilos (hiszen tudtommal nem kevés történész kutatja a 2. VH-t és az azt megelőző korszakot ma is), hanem az, amit a nácik csinálnak: vagyis előáll az Isten barma, azt mondja, hogy "a gázkamrákban fizikai képtelenség lett volna annyi zsidót megölni", és ezzel próbálja bizonyítani, hogy az adott időszakban a legtöbb zsidó nem is a nácik keze által halt meg, hanem "természetes okokból" (pl. a lágerekben pusztító betegségektől). A gond viszont az, hogy maguk a hivatalos történészek se azt állítják, hogy csak a nácik gyilkolták a zsidókat, sőt!
"2. Ennek a véleményének esetleg hangot is ad nyilvánosan és végül kap 3 év letöltendőt." - Ennek a liberalizmushoz semmi köze. Ilyet a kommunisták szoktak kilobbizni nyugaton is, nemcsak nálunk. Ha tehetnék, még a saját, aljas bűneikről való diskurzust is betiltanák. Én liberálisként az illetőt börtön helyett diliházba zárnám, hiszen aki ilyesmiket állít, arról nyilvánvaló, hogy nincs beszámítható állapotban.

2016.09.17. 14:35:23

@CoolKoon: Ahhoz képest, hogy pár órája még azt sem tudtad, hogy mi is az a liberalista diktatúra, a gyakorlatban egész ügyesen csinálod! :-)

CoolKoon 2016.09.17. 14:38:07

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Jaaaa hogy te a józan ész hatalmát tartod "liberalista diktatúrának"?! Miért nem ezzel kezdted? Ennek fényében igen, én a liberális/liberalista diktatúra abszolút és feltétlen híve vagyok. Le a buta emberek jogaival! Kiváltságokat az okosoknak!

2016.09.17. 14:46:23

@CoolKoon:

Igen, rájöttem. :-)

De én például nem hiszem hogy a józan ész hatalmának fogalomkörébe tartozna lassan 100 éves rádiósok beperelése, mert résztvettek az auswitzi népirtásban (értsd: ott volt a lágerben rádiósként).

Továbbá azt sem hiszem, hogy a MÁV, mint a korabeli vasút jogutódjának beperelése a magyarországi holocaust-ban játszott szerepéért a józan ész hatalmának fogalomkörébe tartozna.

Hogy csak két példát említsek a közelmúltból.

BéLóg 2016.09.17. 14:54:53

@firg firg: Mondd, lehet valaki nálad hülyébb?
Ha KÉT lehetőség van meleg és hetero, akkor ha az EGYIKET külön rakják akkor értelemszerűen a MÁSIK is külön van, észlény!

HA pedig a spártaiak melegek lettek volna, akkor elég hamar kihaltak volna. vagyis duplán hülye vagy.

BéLóg 2016.09.17. 14:56:32

@CoolKoon: Azért azt megmondhatod nekem, honnan tudták már 1920 környékén, hogy hatmillió áldozat LESZ? Mert már akkor megírták. A gugli a jóbarátod!

kényszeredetten röhögő pecás 2016.09.17. 15:04:01

@BéLóg: Akkor idézd! Nem mi fogunk rákeresni hogy mit hazudozol.
@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Mi volt a kommentjében a diktatórikus?

kényszeredetten röhögő pecás 2016.09.17. 15:05:58

@bircaman maxval szerkesztő: "Áll a Monte Carlo-i kikőtőben Gyurcsány, Bajnai, Vágó István és a többi balliba gyászhuszár és pezsgős kaviárt zabálnak a jachtjukon, örömmel konstatálva: ismét sikerült a magyar kisemberre ütni egyet. De egyszer majd a kulákok pofájára fagy a vigyor, amikor a nép felkel és lesöpri őket jachtostul a földgömbről! "

Ez szép példabeszéde volt a szláv őskomcsizmusnak. Lenin és Sztálin érdemrendet adna neked.

kényszeredetten röhögő pecás 2016.09.17. 15:15:05

@bircaman maxval szerkesztő: És ha egy fekete és egy fehér ember házassági tortáját tagadta volna meg?
Te vagy aki csúsztatsz! Ez nem vélemény diktatúra. Ad a bárki által igénybe vehető szolgáltatást. Akkor nem válogathat rasszista, vallási és szexuális beállítottság szerint.
Egyébként csak ennyit tudtál felhozni mint vélemény diktatúrát?
Na és ez vélemény diktatúra kedves országodban?

index.hu/tudomany/tortenelem/2016/09/02/oroszorszag_birosagi_dontessel_irja_at_a_tortenelmet/

"Oroszország bírósági döntéssel írja át a történelmet
2016.09.02. 20:12

Az orosz Legfelsőbb Bíróság elítélt egy bloggert egy olyan mondat reposztolásáért, mely szerint a náci Németország mellett a sztálini Szovjetunió is megtámadta a második világháborúban Lengyelországot. A világ más tájékain (nem csak a lengyeleknél) ez nehezen vitatható történelmi ténynek számít, Oroszországban azonban a bíróság ítélete szerint a büntetőtörvénykönyv 354. cikkelyébe ütközik, és kimeríti „a nácizmus rehabilitálásának” bűncselekményét."

CoolKoon 2016.09.17. 15:20:33

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: "De én például nem hiszem hogy a józan ész hatalmának fogalomkörébe tartozna lassan 100 éves rádiósok beperelése, mert résztvettek az auswitzi népirtásban (értsd: ott volt a lágerben rádiósként)." - Ez mondjuk egy nehezen megítélhető kérdés. Egyrészt ugyanis ott van a felelősök elítélésének jogos követelése (én is nagyon szerettem volna, ha azt a Biszku nevű mocskot elítélik, és ha már kötelet nem is kaphatott, legalább bíróság is kimondta volna, hogy egy rohadék, de hát sajnos idő előtt elpatkolt a dög), másrészt pedig én úgy tudom, hogy (mivel szupertitkos akció volt, még fényképezni se volt szabad a haláltáborok területén) az ilyen helyeket csak és kizárólag a legmegbízhatóbb személyekkel töltötték fel. Azokkal, akikről biztosan tudták, hogy nem fogják otthon (a családnak, rokonoknak, ismerősöknek vagy neadjisten vadidegeneknek) elpofázni, hogy mégis mit dolgoznak, és főleg, hogy hol. És ugye megint csak adja magát a feltételezés, hogy mivel tudták és látták, hogy mi történik ott, miért nem kérték az áthelyezésüket...

"Továbbá azt sem hiszem, hogy a MÁV, mint a korabeli vasút jogutódjának beperelése a magyarországi holocaust-ban játszott szerepéért a józan ész hatalmának fogalomkörébe tartozna." - Az a baj, hogy ez megint csak még filozófiai szempontból is összetett kérdés, nemhogy jogilag (ugye már Nürnbergben azzal jött az összes náci, hogy ők minden törvényt betartottak, mindig is abszolút a törvény szerint jártak el, sőt, muszáj volt úgy eljárniuk, ahogy, hiszen különben törvényt sértettek volna, úgyhogy szerintem a MÁV által biztosított "vonatozás" is vsz. rendesen "le lett papírozva"). Próbálkozhatnak a leszármazottak, túlélők New Yorkban ilyesmivel, de egy ilyen ügy kimenetele igencsak kétséges. Hogy mennyire ésszerű? Semennyire. Bizonyos szempontból viszont fontos lenne, hiszen mégiscsak azt az üzenetet hordozná, hogy a bűnösök megbűnhődnek a gaztetteikért.

2016.09.17. 15:49:54

@CoolKoon: "És ugye megint csak adja magát a feltételezés, hogy mivel tudták és látták, hogy mi történik ott, miért nem kérték az áthelyezésüket... "

Többek között azért mert aki az áthelyezését kérte, azt a Keleti Frontra küldték onnan, ami gyakorlatilag egyenlő volt az öngyilkossággal.

"Próbálkozhatnak a leszármazottak, túlélők New Yorkban ilyesmivel, de egy ilyen ügy kimenetele igencsak kétséges. Hogy mennyire ésszerű? Semennyire. Bizonyos szempontból viszont fontos lenne, hiszen mégiscsak azt az üzenetet hordozná, hogy a bűnösök megbűnhődnek a gaztetteikért. "

Szerintem meg pénzt akartak, de nem jött be. Ennyi. A MÁV-nak semmi köze ehhez az egészhez - ha már a józan észt emlegettük az előbb.

2016.09.17. 15:50:53

@CoolKoon: Egyébként a Biszku perrel sem értettem egyet. Perelték volna be 1990-ben. 2015-ben ez már csak bohózat volt.

CoolKoon 2016.09.17. 16:00:47

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: "Perelték volna be 1990-ben." - Hát igen. De akkoriban egy csomó másik komcsit is be kellett volna, akik azóta már mind elpatkoltak. Legalább a Szovjetunió szétesése után be lehetett volna ezzel próbálkozni.

"Szerintem meg pénzt akartak, de nem jött be." - Perszehogy pénzt akartak, de ennyi erővel mindenkit elítélhetnél, aki a hozzátartozói halála/szenvedése miatt kártérítésért perel.

"Többek között azért mert aki az áthelyezését kérte, azt a Keleti Frontra küldték onnan, ami gyakorlatilag egyenlő volt az öngyilkossággal." - Ettől még továbbra is élek a gyanúperrel, hogy a haláltáborokba való beosztás egyfajta perverz jutalom volt a nácik részéről...

2016.09.17. 16:13:42

@CoolKoon: "Perszehogy pénzt akartak, de ennyi erővel mindenkit elítélhetnél, aki a hozzátartozói halála/szenvedése miatt kártérítésért perel."

Arányos kártérítéssel semmi baj, de ez olyan irdatlan összeg volt, hogy gusztustalan.

"Ettől még továbbra is élek a gyanúperrel, hogy a haláltáborokba való beosztás egyfajta perverz jutalom volt a nácik részéről... "

Tudtommal voltak szép számmal, akiket egyszerűen oda vezényeltek.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.17. 16:16:08

@illiberális vélemény diktatúra:

@illiberális vélemény diktatúra:

Azaz azt mondod, hogy pl. egy zsidó cukrászda köteles mondjuk egy "zsidókat a gázba!" feliratos, horogkeresztes tortát készíteni, ha ilyen megrendelést kap?

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.17. 16:17:29

@illiberális vélemény diktatúra:

"Az orosz Legfelsőbb Bíróság elítélt egy bloggert egy olyan mondat reposztolásáért, mely szerint a náci Németország mellett a sztálini Szovjetunió is megtámadta a második világháborúban Lengyelországot."

Ami egy hibás döntés, de ugyanaz megvan nyugaton is: pl. a holokauszttagadás tilalma. Ez felesleges túlérzékenység.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.09.17. 16:59:55

A magyar ember mindnekit utál.
Utálja a nyugatiakat (mert sikeresebbek nála), utálja a zsidókat (mert okosabbak nála), utálja a feketéket, cigányokat, arabokat (mert tévesen azt hiszi hogy ezeknél ő okosabb), utálja a ruszkikat (mert a muzsikok 40 évig uralkodtak rajta) utálja az ukránokat (mert ők legalább egységesen el tudták zavarni a ruszki báb kormányukat), utálják a románokat, szlovákokat, szerbeket (mert azt hiszik hogy ezek vették el tőlük a magyarok egy részét) és mindenkit utálnak, akiket valaha csak egyszer is láttak, vagy a fidesz maffia azt mondja, hogy ezeket utálni kell.

Én meg leginkább azon röhögk, hogy miután megvan a hatalmas nemzeti egység, hogy mindenkit utálni kell, utána fogják a magyarok és a legjobban a saját fajtájukat utáják meg verik át ahol csak tudják.
Nem is tudnak ezek 1000 éve semmi mást, csak utálni.

Most meg a sok primitív csőcseléke népszavazásssal akarja bemutatni a világnak, hogy mekkorát tudnak ők utálni ha akarnak.
A világ meg fogja érteni ezt az üzenetet!

kényszeredetten röhögő pecás 2016.09.17. 17:25:41

@bircaman maxval szerkesztő: Hol ugyanaz a kettő? Max akkor érthető a dolog, ha a cukrász látens homoszexuális és ez őt bántja. Különben meg házassági tortáról volt szó.
"Heil Hitler!" tortát meg készítene náciknak?
Ez nagyon gyenge volt szláv ügynök úr!

kényszeredetten röhögő pecás 2016.09.17. 17:26:34

@bircaman maxval szerkesztő: Azt ugye tudod, hogy ezért prémium megvonás lesz, ha Moszkvában kiszúrják?

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.17. 17:40:48

@illiberális vélemény diktatúra:

A nácik ünnepséget tartanak, s tortát szeretnének rendelni hozzá.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.17. 17:42:30

@illiberális vélemény diktatúra:

Vlagyivosztokban van a titkos központunk. Azt az utasítást kaptam a főnökömtől, hogy hetente legalább 2-szer kritizáljam Putyint: így könnyebb függetlennek hazudnom magamat.

Jakab.gipsz 2016.09.17. 17:43:30

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: Magadat minősíted ezzel a hozzá szólásoddal, ugyebár mert azt gondolod a világ Te és a tieid vagytok, tartok tőle csalódni fogtok. Te nagyon nagy jós, beszélsz de a dögletes bűzön más nem áramlik ki belőled, és ez mind Te vagy, szekta politológus aki mindenhez ért és mindenkinél mindent jobban tud, nem vagy-e egy kicsit kevély.

Tudd meg mi magyarok, nem tanultunk meg senkitől sem beszélni, itt az európai nyelv családok gyűrűjében, te jöttél hozzánk beszélni tanulni, mert még azt sem tudnál csak makogni, ez a te bajod a magyarokkal, hogy az ami nekünk van az neked sohasem adatott meg, gyűlölködj és irigykedj mást úgysem tudsz,

val 2016.09.17. 17:44:28

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: Örülnék neki, ha te nem népszavazni mennél, hanem csak el. El, de messzire. El, de nagyon messzire.
Ahol a madár sem jár. Adieu!

hexa 2016.09.17. 18:04:50

@val: Nekem már az is elég lenne, ha visszabújna oda, ahonnan előmászott ez az ocsmányul magyarozó szarcsimbók.

Ludovikás Levente 2016.09.17. 18:10:28

@vészmadár (pica pica):
A buzik között különböző felmérések szerint 10-15-ször gyakoribb a pedofilia, mint a heteróknál. Ez persze érthető is. Aki aberrált az egyik irányba, az nyilván hajlamos más aberrációkra is

tomfree 2016.09.17. 18:11:08

@CoolKoon: tulok a buzibarátod aki megkínál hátulról esténként kismackó. A társadalom nem kíváncsi a szexuális aberrációitokra, nem kell vonulgatni, mert csak többen fognak utálni titeket.

Ludovikás Levente 2016.09.17. 18:21:08

@Nzoltan:
Ha valakinek 6 ujja van, attól még nem lesz olyan mint a buzi. Csak hogyha a hatodik ujját a fenekébe akarja dugni annak akivel leáll beszélgetni, akkor lesz a buzihoz hasonlítható

sztrugackij 2016.09.17. 18:52:15

Tényleg épületes dolog látni, ahogy birca és a többi keresztény homofób hűdemagyar kapálózik, és vergődik egy olyan társadalmi változásban, amelyet sem megállítani, sem befolyásolni nem tudnak immár.A melegek társadalmi elfogadottsága szép lassan nő, egyre erősebb a jogérvényesítési képességük, a pápa immár kiáll melletük, a keresztény vallást gyakorlók és a templomba járók száma csökkenőben, ötven év múlva a kutya sem emlékszik Orbánra, Bayerra vagy bircára, egy fekete politikus után valőszínűleg nő lesz az Egyesült Államok elnöke.Melegeket már soha nem fognak sterilizálással büntetni és egyáltalán, az a hozzáállás, amit itt néhányan a mássággal szemben képviselnek egyre cikibb és elfogadhatatlanabb lesz.Soha egyetlen országban sem fog megváltozni ez az irány, hacsak nem alakul át Észak-Koreai típusú diktatúrává.A bircafélék elméje veszettül tiltakozik ennek felismerése ellen, de a tén y attól még tény marad.Homofób kommentelő kollégiái is verhetik a mellüket azzal, hogy ők bizony továbbadják az undorító tanításaikat az utódaiknak, de ezzel semmire sem fognak menni.A világ egyszerűen át fog lépni ezeken a kitanított hülyéken, ők pedig csak hasonló ostobák szűk körében buzizhatnak továbbra is a sarki talponállóban.Ez van, homofóbicáim!

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.09.17. 19:43:54

@sztrugackij: "egyre erősebb a jogérvényesítési képességük"

Ezt mindmáig nem sikerült megértenem, pedig sokszor látom, ahogy a homokosok jogairól panaszkodnak. Hát milyen jogot kell még érvényesíteniük? Mi az, ami elől el vannak zárva? A házasságot ne említsd, mert a szó használatán kívül mindent megkaptak. Én sem nevezhetem el a kutyámat Buzinak, a gyerekemet Istennek, van néhány határ, ez a civilizációval együtt jár.

exterminador 2016.09.17. 19:51:25

@BéLóg: pedig Spártában a homoszexualitás KÖTELEZŐ volt. Nőkkel csak muszájból háltak. Nézz utána.

Fatyol111 2016.09.17. 20:17:23

@sztrugackij: 139-es IQ-m van, és 3 egyetemi végzettségem: A jelek szerint neked van valami iskolázottsági problémád, mert: az itt nyilatkozóak többsége még hírből sem utálja a buzikat. nem ártana egy kis értelmezési gyakorlás, mert ezzel van a bajod. Az embereknek a rájuk erőltetett viselkedéssel van problémája. A nyilvános exhibicionizmussal ami a buzifesztiválon manapság már elvárás, és ami már nem is buzi fesztivál, hanem baszás fesztivál. Értelmes emberek a nemi életüket nem a nagynyilvánosság előtt élik. Miért kellene tolerálni azt, hogy jelenleg ez most az utcákon történik? Miért kell propagálni a homoszexualitást?? Mióta egyenlő a buziságra buzdítás, és a buzik piadesztálra emelése az elfogadással??? Engem nem túl rég azért homofóboztak le, mert nem értettem egyet azzal, hogy a melegek jbb emberek volnának. Egyáltalán hogyan lehet valakit jobb embernek nevezni a nemi identitása okán?? Hogyan lehet valaki ennyire elvetemülten agymosott liberális?? Úgyhogy veselkedj neki újra az itt leírt véleményeknek, kezdd a mondatértelmezéssel, utána meg nyilatkozhatsz a veled ellentétes véleményen álló emberek leiskolázatlansságával, és lehülyézésével. Más: a migránsokkal senkinek semmi baja. Azzal az illegálisan a világot elömlesztő tömeggel van problémája, amit nagyon helytelenül migránsoknak neveznek. NINCS sehol olyan bevándorlási törvény, amely nem szabná meg, hogy bárki, bármely okból belép egy idegen, békés országba, hogy hogyan és miként kell azonnal az első hivatalos irodában gazolnia magát, és megindokolnia az országba érkezését. Még akkor is, ha menekül valami elől. Ezután az adott ország eldönti, hogy jogos-e a menekülése, és megadja neki a menekült státuszt. Az ENSZ 1951-es menekült törvénye azt is szigorúan meghatározza, hogy amikor egy menekült belép egy idegen országba, akkor számára KÖTELEZŐ betartania az ország törvényeit. Ja, hogy erről nem írt a német tulajdonú HVG, meg Index?? Hja kérem az igazság általában nem a sajtó sajátossága.

CoolKoon 2016.09.17. 20:26:22

@tomfree: "tulok a buzibarátod aki megkínál hátulról esténként kismackó." - Hijnye, csak nem betalált? :D

"A társadalom nem kíváncsi a szexuális aberrációitokra, nem kell vonulgatni, mert csak többen fognak utálni titeket." - Aha. Szóval ha szerinted nem akarok a buziknak behúzni egyet, leverni őket, vagy bármilyen módon ártani nekik, sőt még a Pride környékén se akarok kordont rázni, akkor ab ovo csakis buzi lehetek, igaz? Naaa, hadd legyek még zsidó is, lécciléccii :D

Fatyol111 2016.09.17. 20:33:58

@clegane: figyu szivi: a homoszexualitás NEM TÁRSADALMI MEGÍTÉLÉS SZERINT ABNORMÁLIS, HANEM A TERMÉSZET TÖRVÉNYEI SZERINT. Szóval az okfejtésed kb olyan szinten mozog, mint az értelmi szinted.

A túlnépesedés pedig: az elmaradott társadalmakra jellemző, azokra akiket folyamatosan támogatni kell annak az elenyésző mennyiségű embernek akik hajlandóak dolgozni, gondolkodni, és annyi gyereket vállalni, amit el is tud tartani. Nekem nagyon elgondolkodtató, hogy a szíriaí menekültek többsége 8-10 gyerekkel van, azaz háborús övezetben, a nagy félelmükben is basztak mint a nyulak, mert ugye a dali férfi mi mást tehetne háborúban, csak a hóülye európaiak azok, akik mentek, fegyvert fogtak, és védték a családjukat, nemzetüket, a tanult, intelligens muszlimok inkább basznak, mert a hülye nyugatiak úgyis eltartják őket falkástól. Kanadában az átlag szíriai menekült család 4000 (igen négyezer) dollárt kap havonta családi pótlékként.

CoolKoon 2016.09.17. 20:40:59

@Fatyol111: "A nyilvános exhibicionizmussal ami a buzifesztiválon manapság már elvárás, és ami már nem is buzi fesztivál, hanem baszás fesztivál." - Már csak ebből az egyetlenegy mondatodból kiindulva is erősen kétlem a 139-es IQ-dat (az egyetemi végzettséged akár valós is lehet, hisz látjuk, hogy Snittpál is kapott diplomát, szinte bemondásra). Intelligens ember ugyanis nem ragadtatja magát ennyire szemellenzős, zárkózott, együgyű és buta kijelentésekre. Ergo a témához kapcsolódó hozzászólásod maradék részét kommentálni se érdemes.
Ami a menekülteket illeti, nem igazán értem, hogy miért a HVG meg az Index a hibás azért, hogy Merkel Mutti kikiáltotta a "Willkommenskultur"-t, meg hogy az a Faymann nevű barom egy echte osztrák taxis modorával szólt be Mo-nak szinte menetrendszerűen. Ők tehettek arról, hogy a menekültek elárasztották Európát? Vagy arról, hogy az egész folyamatról szinte élőben tudósítottak? Vagy mégis mi a legnagyobb bűnük? Esetleg ez is kiderül majd?

Fatyol111 2016.09.17. 21:05:32

@sztrugackij: A "homokosságot"/ gyűlölöm ezt a megfogalmazást, de muszáj idéznem téged/ önmagában nehéz utálni vagy gyűlölni a tevékenységet végző személytől függetlenül.Ne takarózz a kereszténységeddel, az utálatod minden, csak nem keresztényi."

A keresztény ember nem utál. Nem a feladata, hogy ítélkezzen, az embert nézi, amellett, hogy a homoszexualitást nem fogadja el. Azaz ezt úgy csinálja, hogy egyszerűen nem akar erről az adott buzival beszélni, minden másban szívesen a rendelkezésére áll. Azért mert a keresztény ember nem fogadja el a homoszexualitást még nem egyenlő azzall, hogy gyűlölködik. A muszlimok a mai napig gyilkolják a buzikat, keresztény ilyet nem tesz, csak annyit akar, hogy ne akarják már ráerőltetni, és főleg ne kérjék már tőle, hogy népszerűsítse.

Fatyol111 2016.09.17. 21:35:44

@CoolKoon: Intelligens ember ugyanis nem ragadtatja magát ennyire szemellenzős, zárkózott, együgyű és buta kijelentésekre. Ergo a témához kapcsolódó hozzászólásod maradék részét kommentálni se érdemes.

Valóban?? És ez mégis mi:

members.coccozella.com/Nilrem/Gay-Pride-Barcelona-2010-2_ALT_page5.html

fappingclub.com/vn7Rq

Nézz utána a planned parenthoodnak, a félreértések elkerülése végett: nem csak az USAban, hanem az EU-ban is benne vannak. vimeo.com/152728936?ref=fb-share&1

A stílus, ahogyan te kezeled a más véleményen lévőket...nos, ebből látható, hogy mekkora tahó vagy aranyom. Arról nem én thetek, hogy te totálisan tájékozatlan vagy. A média arról twehet, hogy félretájékoztat. Igenis tehet róla. A menekültek NEM csak Európát árasztották el, és többek között a felrúgott al-nuras tömegggyilkos fociedző esete nagyott lökött az agymosott, aberrált Trudeau győzelmének Kanadában, meg a vízbe fúlt Alan Kurde esetében szépen elhallgatták, hogy apuka azért pakolta acsaládját a lélekvesztőbe, mert új fogsort akart, egyedül csak magára adott mentőmellényt, és körbehazudta a világsajtót, hogy beadta a menkültkérelmet Kanadába, holott esze ágában sem volt, ráadásul a testvére itt él.

Fatyol111 2016.09.17. 21:39:14

@CoolKoon: te csak szimplán egy hülye agymosott ballibsi vagy. De majd buzi leszel, mert annyira peace meg love, hogy ki sem bírod, hogy ne próbáld ki a nagy szabadságodban.

clegane 2016.09.17. 22:13:04

@Fatyol111: ugyan honnan a faszból tudnád te, szánalmas nyomorult, hogy mik a természet törvényei?
létezik a homoszexualitás a természetben? létezik. hát akkor természetes. end of fucking story.
azt, hogy szerinted mi a normális, nem csak én, de a természet is nagy ívben leszarja.

CoolKoon 2016.09.17. 22:43:28

@Fatyol111: Aha. És mivel Barcelonában (ahol amúgy is MINDENT a turisták miatt csinálnak) meztelenkedtek meg San Franciscóban kiverték egypáran, egyértelmű, hogy "A nyilvános exhibicionizmus (...) a buzifesztiválon manapság már elvárás" ráadásul "már nem is buzi fesztivál, hanem baszás fesztivál", mi? Hiszen ebből következik, hogy az ÖSSZES ilyen felvonulás csak erről szól, semmi másról, igaz? A 35 perces minidokumentumfilmet kihagytam, bocs, nincs nekem ilyesmire időm.

"A stílus, ahogyan te kezeled a más véleményen lévőket" - A stílusom attól függ, hogy a más véleményen levő milyen stílusban fogalmazza meg a véleményét. Ha alpári, akkor belőlem is előjön a legutálatosabb, legidegesítőbb, és úgy általában legbeképzeltebb énem, igen.

"A média arról twehet, hogy félretájékoztat. Igenis tehet róla." - Ja. Mert a média tévedhetetlen, igaz? Vagy azt veted a szemükre, hogy az első plakátkampánnyal "előkészített" gyűlölethullámot tompítani próbálták? Ugyanis ami a menekülteket illeti, konkrétan figyeltem, hogy az, ami (migránstémában) elhangzott az m1 förtelemhíradójában, bizony általában az Indexen is megjelent. Az is, amikor a migránsok hőzöngeni kezdtek a menekülttáborban, meg amikor a török menedékkérő kislányt molesztált (vagy mit). Úgyhogy továbbra se értem, hogy mi az, amit a szemükre vetsz.

" te csak szimplán egy hülye agymosott ballibsi vagy." - Na, kibújt végre a szög a zsákból....

"De majd buzi leszel, mert annyira peace meg love, hogy ki sem bírod, hogy ne próbáld ki a nagy szabadságodban" - Persze, hiszen úgy megy ez, hogy unatkozok, nem bírok magammal, és divatból elmegyek buzinak. Világos, mint a vakablak. A "peace" meg "love" egyébként külön vicces (ó, ha tudnád, mennyire mellélőttél vele) :D
Ja és hogy te is értsd (direkt csak miattad írom lassan): annyira el vagy tájolva, hogy az már szinte fáj.

sztrugackij 2016.09.17. 23:39:06

@Fatyol111:
A 139-es IQ-d és a diplomáid ellenére úgy írsz, mint egy igazi tahó.A szöveged ocsmány, trágár kifejezésekkel teli, és természetesen fogalmad sincs a melegmozgalomról, arról hogy miért vonulnak, mit akarnak.
Nyugodtan elhajíthatod az IQ tesztedet.Ilyen stílussal úgyis csak egy mosdatlan szájú tuskó maradsz.

sztrugackij 2016.09.17. 23:44:26

@Androsz:
A civilizáció határait persze te szabod meg, igaz? Mert a civilizáció pont a heteroszexualitásnál kezdődik.

Joooe 2016.09.18. 06:32:39

@sztrugackij: "A homoszexualitás nem betegség"
Ebben tényszerűen tévedsz. Van egy mentális funkció, a szexuális vonzalom, ami arra hivatott, hogy a tudatos, akaratos cselekvésedet eltérítse, módosítsa, biológialig a fajfenntartás érdekében. A természet gondokodik róla, hogy ne a fa alatt akarj heverészni, hanem azon dolgozz az élelemszerzésnél is keményebben, hogy megdughasd az a dögös szőkét. Amennyiben ez a vonzalom nem egy egészséges, fiatal, jó génállomáynú nőstény felé irányul, hanem egy azonso nemű, egy gyermek, egy vénasszony, egy állat vagy egy hulla irányába, akkor ez a mentális funkció hibás, tehát ez egy betegség. A homoszexualitás mindössze politikai propaganda célokból nem tekintik általában betegségnek, akkor sem ha tényszerűen az, hiszen a többi felsorolt dologgal ellentétben nem árt másnak, a homokos célszemélye egy másik homokos, nem pl egy gyerek mint a pedofilia esetében, tehtát felesleges basztatni, hagy csinálják, nem ártanak senkinek. Magánügy. (És az addig van rendben amíg így is kezelik, magánügyként, ha felforgató módon viselkednek, megbotránkozást keltenek, akkor már nem igaz hogy nem ártanak senkinek)
A lényeg, nekem fontosabb a tények tisztelete, ez akkor is megelőzi a propagandát, ha az a "jó" célt szolgálja, úgyhogy mondjuk ki: a homoszexualitás betegség, akkor is ha nem árt senkinek, akkor is ha nem gyógyítható (próbálna csak meg egy kutató gyógymódot keresni, ebben a nagyon "toleráns" világban azonnal oda lenne a karrierje). Ezt nem az érintettek megbélyegzése miatt fontos tisztázni, semmilyen beteg embert nem szabad megbélyegezni, és a lehetőségekhez képest segíteni kell, hogy a betegségével együtt a lehető legteljesebb életet élhesse. Ezt azért kell tisztázni, mert össz-társadalmi, nem egyéni kérdésekben betegségként, tehát a normálissal nem egyenértékűként kell rá tekinteni

tomfree 2016.09.18. 09:40:49

@CoolKoon: Felőlem lehetsz eszkimó is, bár szerintem csak szimplán egy degenerált vagy.

bbwd 2016.09.18. 21:25:26

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: a számok miatt nem emelnek vádat senki ellen sztem...

CoolKoon 2016.09.19. 07:29:31

@tomfree: ...mondja ezt olyasvalaki, aki -a saját bevallása szerint- simán megverne valakit az utcán azért, mert csak/mert nem tetszik a pofája (bár valószínűleg csak sima fotelhuszár vagy, akinek csak a szája nagy)....

2016.09.19. 08:59:48

@bbwd: Én nem így emlékszem, de most semmi kedvem kikeresni az ügyet.

tomfree 2016.09.19. 15:38:21

@CoolKoon: nem szoktam embereket megverni, mert nem tetszik a pofájuk, ne keverd a szart. Különben meg ne kóstolgass ki a fotelhuszár. Ismerem a fajtád, csak itt magyarázol, de amikor fel kell állni valakinek összecsinálod magad.

CoolKoon 2016.09.19. 16:23:48

@tomfree: Hogy nem-e? Érdekes, fentebb, miszerint "nem a kordont ráznám hanem a fejüket ütném" mintha nem így gondoltad volna.
Ismered a fajtám? Azt kötve hiszem. Attól, hogy nem vagyok egy agresszív baromállat, akinek nem volt gyerekszobája, még nem biztos, hogy nem állok ki magamért. Csak hát (a magadfajtákkal ellentétben) van annyi eszem, hogy magamtól is rájöttem arra, hogy az erőszakot csak a legvégső esetre tartogassam. Sajnos te mintha nem tanultad volna meg. De nem baj, egy szép napon gumibottal (vagy a börtönben) majd szépen beléd verik...

tomfree 2016.09.20. 09:19:27

@CoolKoon: Látom még hülye is vagy. Téged is szívesen megcsapkodnálak, de semmi értelme egy barom miatt hatóság elé járni. Ezért nem szoktam idegeneket megverni, még ha szívesen meg is tenném. Még hogy az erőszakot a legvégső esetre tartogatod...hahahahaha. Gondolom valami nyomorék 40 kilós tornából felmentett faszparaszt vagy és te futnál a leggyorsabban egy konfliktusban, ismerem a fajtádat. Meg majd gumibottal belém verik az igazadat. Kik? A 60 kilós 18 éves rendőrök? Hagyjál már józsika. Edzésen is általában leütöm őket, szart sem érnek hidd el, de te csak rettegj tőlük.

CoolKoon 2016.09.20. 11:14:27

@tomfree: "Gondolom valami nyomorék 40 kilós tornából felmentett faszparaszt vagy" - :D :D :D Nem tudom, a magadfajta nácikoknak mintha lenne egy ilyen fura kényszerképzete, hogy mindenki, aki nem annyira ostoba, hogy az első késdobáló kocsmában szétcsapassa a fejét, 40 kilós bölcsész. Valójában nagyon nem, de látom, hogy a kurucinfós világodból úgyse nagyon látsz ki, úgyhogy nincs is értelme tovább magyaráznom/bizonygatnom a dolgot.
Ja amúgy meg "amikor fel kell állni valakinek", akkor felállok. Csak veled ellentétben nem a borgőzös, rohadt agyú alkoholisták miatt állok fel, hanem a főnökömnek, ha kell. Hát te már felálltál-e, ha kiderült, hogy a főnököd egy vadbarom? Vagy inkább előbb csinálnád össze magad, minthogy ilyet tegyél? Mert én felálltam (hogy otthagyjam, mint Szent Pál az oláhokat, nem azért, hogy megverjem, veri a sors őt úgyis eleget), amit bizony a magadfajtából meg én nem néznék ki. Ezt ugyanis az edzéseken nem igazán tanítják.....
"Te futnál a leggyorsabban egy konfliktusban, ismerem a fajtádat." - Attól függ. Én nem igazán tartom bölcs dolognak, hogy olyan férgek ellen álljak ki, akiknek súlyos támadó- vagy lőfegyverük van. Intézze el őket a randőrség, az a dolguk. Meg mint mondtam, nem kívánom szétcsapatni a fejem valamiféle jöttment csőcselék által.
"Kik? A 60 kilós 18 éves rendőrök?" - Csakhogy azt felejted el, hogy minden 60 kilós, 18 éves rendőr éles lőszerrel töltött pisztollyal jár. És ha ez nem elég, még rádiójuk is van. 6-10 db 60 kilós, 18 éves rendőrrel pedig vsz. még te se bírsz el, bármennyire is erősnek képzeled magad (arról nem is beszélve, hogy a WoW, LoL, DotA stb. edzések nem számítanak erőnléti edzésnek :D ).....

tomfree 2016.09.20. 14:54:38

@CoolKoon: "Hát te már felálltál-e, ha kiderült, hogy a főnököd egy vadbarom?" Az én főnököm egy olyan tiszteletreméltó ember, hogy annak jobb ha nem áll fel senki ha jót akar magának. Nyilván nem is egy irodakukac vagyok és a főnök urat jól ismerik az éjszakában.
"WoW, LoL, DotA stb. edzések" - ember miről beszélsz? Ez valami titkos buzinyelv?

CoolKoon 2016.09.20. 15:13:38

@tomfree: "jobb ha nem áll fel senki ha jót akar magának. Nyilván nem is egy irodakukac vagyok és a főnök urat jól ismerik az éjszakában." - Csak tudod az irodakukacok átlagéletkora hosszabb a maffiacsőcselékénél, és jóval kisebb valószínűséggel halnak erőszakos halált. Meg annak is kisebb a valószínűsége, hogy börtönben rohadnak meg. Úgyhogy kössz, de inkább arra szavazok, hogy a felmondásom ne legyen életveszélyes/a halálos ítéletem aláírása is egyben. Nincs szükségem pszichopaták környezetére.

"ember miről beszélsz? Ez valami titkos buzinyelv?" - Persze. Így beszélnek a buzik, amikor ki akarják ugrasztani a nyulat a bokorból, vagyis fel akarják fedni a tájékozatlan tuskókat, akik még a guglit se ismerik....

tomfree 2016.09.20. 18:29:52

@CoolKoon: "Így beszélnek a buzik, amikor ki akarják ugrasztani a nyulat a bokorból, vagyis fel akarják fedni a tájékozatlan tuskókat, akik még a guglit se ismerik.... " csak kiderült a végére, hogy csak egy rossz buzi vagy te is.

CoolKoon 2016.09.20. 18:57:15

@tomfree: Komolyan mondom, úgy érzem, mintha egyre csak szórnám a gyöngyöket a disznók elé. Amúgy cseppet se zavarjon az a tény, hogy nem vagyok buzi, nyugodtan szórd csak az "okosságaidat" tovább...

tomfree 2016.09.21. 09:12:10

@CoolKoon: most buziztad le magad akkor miről beszélsz? Össze-vissza beszélsz.

Szécsényi István (törölt) 2016.10.04. 22:21:32

Nagyon szeretem a buzi férgeket
süti beállítások módosítása